Stránky

pondělí 25. listopadu 2013

Sváteční líčení 2013


Kvapem se blíží období vánočních večírků a samotný Štědrý den, proto jsem se rozhodla udělat jeden post, týkající se svátečního líčení, které mám ráda.  Nebude to nic extravagantního, nejsem dostatečně výrazný typ, který se ctí takové líčení unese. Navíc už musím brát v potaz svůj věk. Jak jsem ochotná připustit, že v oblékání nehraje věk roli, tak v líčení ani náhodou.



Pleť
Oči
rozjasňovač pod oční okolí: Rimmel Match Perfection - odstín 01 Ivory
podkladová báze: Artdeco
stíny: Lancome All In One - Taupe Craze
linka: L'Oréal Super Liner Gel Intenza - black
obočí: matný hnědý stín z paletky Lancome
Rty
Tváře
tvářenka: Inglot - odstín 78 , použila jsem zároveň ke konturování
na lícní kosti rozjasňovač: Guerlain - Les Météorites Cruel Gardenia

Prohlížela jsem si blog a loni se tu už stejný článek objevil a je úsměvné, jak je téměř totožný.  Letos se tedy líčím jen s malými obměnami. Prověřené stálice točím furt dokola. V jakém líčení se vy cítíte svátečně?
Pohodový start do posledního listopadového týdne přeje
tuttobene:)



26 komentářů:

  1. Jsi krásná a líčení je perfektní! Umíš se vystihnout :-) Líčení se musí přizpůsobit věku, proto ani tutorialy na líčení nechci dělat, protože už to prostě není ono. Nejvíc mi sluší líčení, které je téměř identické s tvým. Jen používám jiné produkty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuju:) Jj, všimla jsem si, že jsme v líčení na jedné vlně. Tomu proč neděláš tutoriály na líčení rozumím, nelze do nekonečna vystavovat jedno a totéž:) Ze stejného důvodu bývají i u mě jen výjmečně.

      Vymazat
    2. ja by som líčenia u vás, dámy, privítala, chcem líčiť aj maminu, či tetu, obe majú po 40- tke a žiaľ o make-upe nevedia nič, no cenných rád nie je nikdy dosť a ja som dlho netušila, že na zrelšiu pleť sa púdrové produkty vyslovene nehodia či čierne tvrdé linky na staršie očká nesvedčia! :) btw, krásne líčenie a si krásna :)

      Vymazat
    3. Leni děkuju, rozhodně nemám patent na líčení žen po čtyřicítce. Bezvadná videa i pro zralé ženy má Lisa Eldridge na tu ráda koukám. Profesionálka po všech stránkách a rozhodně inspirativní. Určitě je spousta dalších, ale nemám vůbec čas koukat a hledat dál. Pudry zatím vesele používám, ale s rozvahou, buď jen T zónu nebo naopak meteority v kuličkách na celou tvář. Odráží světlo a zralé pleti lichotí, zjemní ji a změkčí rysy. Sice se zároveň trochu třpytí, ale to jen na sluníčku:)

      Vymazat
  2. To je krásne líčenie a veľmi ti pristane! Naozaj také sviatočné :-) A vôbec nevadí, že je podobné, ako minuloročné, z vlastnej skúsenosti viem, že časy divokých premien a obrovských experimentov v líčení má žena po 30ke už za sebou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juli, tos napsala trefně, časy divokých přeměn a experimentů jsou ty tam:) Lépe bych to nenapsala.

      Vymazat
    2. Prosím ťa, ja keby som sa nedržala na uzde, tak si budem dookola kupovať tie isté zemité očné tiene od rôznych značiek, akých mám už doma kopu a na iné farby ani nepozriem. A s rúžmi na pery je to dosť podobné :-DDD

      Vymazat
  3. Krasne a prirodzene, velmi ti to pristane tutto :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, čisté líčení. Rozjasňovač vlastním ale nepoužívám. Musím začít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoznačně velím!!! používat. Ta vylisovaná gardenie je skvostná, ovšem na pleti je její dotek tisíckrát skvostnější!!! A navíc ubývá pomalu, tím se uklidňuju.

      Vymazat
  5. Hezké, moc. Ale přijde mi to normálně každodenně nositelné, tak si to neschovávej jen na svátky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ono to je dennodenně nositelné, jen já si musím dát hodně práce s podkladem, aby k té červené rtěnce byl co možná nejlepší a s tím se mi vždycky hrát nechce, taky proto ten svítek:) A jak říkám vzhledem k mému věku se už do silně výrazových art makeupů pouštět nemůžu:D (orámovat oči ala heroinová princezna už je taky pro mě pasé a nemyslím to nijak špatně s odstatečně utlumeným zbytkem makeupu se mi to na některých mladicích líbí).

      Vymazat
    2. Hehe, heroinovou princeznu si občas vyrobím - ostatně to tak mám i tady na fotce. A s tím věkem ti nevím. Podle mě záleží, jak to kdo umí nosit. Zná pár takových "čarodějnic", co to nosí i ve čtyřiceti a je to na nich dost dobrý. Vůbec ne ve stylu "zezadu lyceum zepředu muzeum". Ale když se na to necítíš, tak je jasné, že to na tobě bude vypadat blbě.

      Vymazat
    3. Jseš mladá, Ty můžeš:D
      Pak ještě připouštím výraznější líčení pod brýle.

      Vymazat
  6. Teda tutto moc Ti to sluší a protože jsem Tě viděla i ve všední den a bylas krásně upravená jednoduše a stylově, tak si říkám, že některé ženy by si měly vzít Tvoje tvrzení o věku fakt k srdci. Tvoje sváteční líčení je teda pro mě sváteční už jen výběrem kvalitních a krásných propriet :-), obdivuji tu rtěnku - úžasně Ti sluší a vůbec bezchybný make-up......no krása..Já snad ani sváteční líčení nemám hernajs - jen noční a denní !-D...ale naprosto s Tebou souhlasím, že v našem věku už si nemůžeme mazat na obličej ksicht, který nám nesluší a nenáleží :-) a přesto můžeme vypadat krásně. Ty každopádně vypadáš jako pravá dáma!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, díky za tu velkou pochvalu. Je třeba ale dodat, že Tobě by taky člověk Tvůj věk nehádal a aniž bys kvůli tomu musela dělat diblíka:D To se cení!
      Co se týče líčení, tak to jednoduše posuň z nočního na sváteční a je to:)

      Vymazat
  7. moc pěkné, doufám, že taky někdy budu mít ve sbírce červenou rtěnku

    OdpovědětVymazat
  8. wow, tak to je nádhera! já bych se někdy taky tak chtěla umět nalíčit :) červená rtěnka je klasa a když ji někdo umí nosit, tak vypadá krásně elegantně, přesně jako na Tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám radost , že se líbí. Já jsem přesvědčená, že každá máme minimálně jeden odstín červené, který nám sluší a který je to to pravé. Tahle 120 Coq d´Or je s těmi zlatými odlesky a červenokorálovým základem v podstatě taková neškodná, není příliš tvrdá, ostrá, drzá. Světlým typům doporučuju.

      Vymazat
  9. Jé jé Ty jsi krásná! A vypadáš úplně jinak, než jsem si vždycky myslela, jsi taková drobná a roztomilá :)) A decentní a nádherná a už končím, nebo si o sobě budeš moc myslet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, dneska už ani nehnu prstem a nos mám samozřejmě pořádně vysoko, v podstatě se mi přetočil dírkama nahoru:DDD
      Teď vážně, samozřejmě, že mě Tvoje pochvala těší a na druhou stranu si říkám, jak je zajímavé, jak si na základě čteného vizualizujeme své virtuální kamarády:) Já si tě představuju jako éterickou zimní vílu:)

      Vymazat
    2. :D éterická zimní víla mě pobavila... nedavno mi naopak někdo psal "cože? Ty jsi blond?" :) máš pravdu s tou vizualizací. Říkám si, že většinu bloggerek, které mám i pocit, že bych naživo poznala, bych asi ve finále úplně přešla nebo si třeba jen řekla "to je ale hezká cizí paní..." :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...