Stránky

pátek 29. listopadu 2013

tipy na voňavé dárky od alverde

Možná přemýšlíte jakou drobnost byste darovaly kamarádce nebo kolegyni v práci. S milými vánočními sadami, které vás finančně nepoloží na lopatky, přišlo alverde v DM.


Na první tip jsem narazila v lese!  Vyvěsila ho tam jedna liška, všemi mastmi (hodilo by se napsat másly) mazaná. Doporučuju zajděte se podívat do lesa na zápisky pro lišku a pokud chcete rovnou ten tip, tak ten najdete tady v závěru článku. Tímto ji děkuju, protože tělová másla jsou úžasně voňavá, vykouzlí tu pravou vánoční atmosféru navíc všechny alverde másla příjemně pečují o pokožku.  V balení jsou 3 malé 50ml dózy. Celé balení stojí příjemných 83,- a buď ho můžete použít celé nebo ekonomicky rozbalit a použít jako malé pozornosti. Pak už jen stačí popřemýšlet, komu by udělala radost brusinkovo-čokoládová vůně, kdo raději vanilkovo-skořicovou a komu by přišla vhod vůně pečených jablek.


Druhý tip od alverde je kosmetická  sada Tonka. Pro toho kdo rád vůni tonkových bobů (teplá, sladká mandlovo-vanilková) by tohle mohla být trefa do černého. V sadě za 159,- je sprchový gel - 150ml, tělové mléko - 150ml a krém na ruce - 75ml. Přiznám se, že tuhle asi nikomu nedám! Nebo budu muset doběhnout pro další balení.


Doufám, že vám dnes tipy na dárky z kategorie levné přišly vhod. A ještě připomínám, že do neděle, než zapálíme první adventní svíčku, máte možnost připisovat své tipy, co na jednu z Vás čeká v prvním advetním balíčku. Advent s tutto najdete tady.

Krásný pátek a nadcházející víkend, 
tuttobene:)

22 komentářů:

  1. Tu sadu třech krémíků jsem si taky koupila a už mi nějaký ten týden dělají společnost - krásně vánočně mi po nich voní peřiny :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě mažu ještě dnes večer a peřiny do Vánoc nepřevlíkám:)

      Vymazat
  2. Co mi to děláš, už nutně potřebuju ty tři krémy... A teď i tu tonkovou sadu. Samozřejmě pro sebe. :( :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na Alverde sady jsem se v DM koukala a vypadají jako jedny z těch masově produkovaných skvěle, asi taky něco koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, rozhodně doporučuju! Ta másla od Alverde obecně jsou moc příjemná, ale to ty určitě víš:) Takže i tato vánoční edice je prostě skvělá. Co se vůně týče, tak to mi nejvíc vhod přišly právě s tou tonkou. Tady pokud přimhouřím oko nad běžným plastovým balením (jo je to drogerka a navíc drží cenu nízko), tak je to parádní sada, které mnohdy vyfintěné a předražené výrobky a la L'Occitane nesahají ani po kolena.

      Vymazat
  4. Já jsem tři krémy koupila pro sebe a jedny i pro kamarádku. Jen té tonce jsem odolala, někde jsem četla, že je to nějaká fazole, tak jsem se bála, jak to voní...ale teď pro ni asi půjdu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, pro kamarádky je to bezva dárek. A líbí se mi jak většinou žádná z nás neodolá a hned přihodíme jednu krabku i pro sebe:)

      Vymazat
  5. Jé, ty krémy v tom balení jsou hezké. Je to hezké jako dárek i v celku a i když každému dáme jeden, jak jsi psala, o tom asi popřemýšlím ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zase dobrý typ a kamarádek hodně, takže pro ně poběžím. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj P;-), mně se podařilo vykoupit téměř veškeré zásoby v naší malé lokální DM:D Nemohla jsem je nikde v prodejně najít, tak jsem se zeptala, jestli je mají. Prý že jo, jen je ještě nestihli vybalit. Řekla jsem si o tři sady a zbyla jim jen jedna. Pravda, je to přece jen menší prodejna. Držím place, ať jich mají ve Tvoji DM dost:)

      Vymazat
  7. tu sadu krémů musím sehnat, to je krásný tip :) ale sobě nenechám nic, krémů mám spoustu a potřebuju pro kamarádky přesně tři dárky...bude to ale asi těžké odolávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, to já s taky většinou říkám - pro sebe nic, ale nakonec to skončí úplně jinak:)

      Vymazat
  8. ty máslíčka jsou úžasné! nejvíc mi voní pečené jablko, z něj jsem úplně na větvi! a tu tonkovou sadu jsem samozřejmě taky koupila :D a obojí si nechám pro sebe, i když jsem obojí chtěla použít jako dárek a stydím se! :D budu muset zajít pro další ... jinak jsem ráda, že jsem dobře poradila a že jsi s nákupem spokojená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou, ten tip byl opravdu skvělý, ještě jednou díky. A stydět se není třeba. Tady je nás spousta takových, které podlehnou a přihodí alespoň jedno balení pro sebe :)

      Vymazat
  9. ta másla nemůžu nikde po Praze sehnat...nemáte nekdo tip, kde by je ještě mohli mít? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nejsem pražská, ale nevzdávala bych to. V nějaké dm drogerce určitě budou!

      Vymazat
  10. Takže, moje zlatá Tutto, voňavá másla i tonkovou sadu ( všechno pořízeno v Karolině ) už mám ( másla pro jistotu 2x, páč kamarádek hodně, že jo ). Taky čaje už má nakoupené, vanilkové cukry připravené...Tímto děkuji za super tipy a nepolevuj prosím !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš dělo! Tak se mi to líb:) Neboj, nepolevím!!!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...