Stránky

čtvrtek 7. listopadu 2013

Vánoční tip podle frangipani

Nerada bych si nárokovala tento tip na dárek, který jsem nedávno zahlédla u parfumerky. Na druhou stranu, jde o univerzál nad univerzál a k tomu v nádherném balení, proto Vám podsouvám námět na dárek, potažmo k utrácení:)
Bvlgari Jewel Charms Collection
zdroj: fragrantica.com


Před cca dvěma lety vypustili u Bvlgariho do světa několik stěžejních i méně stěžejních vůní v krásných oblázkových flakonech. To, že se vlastně nejedná o žádný oblázek, ale o šperk, o tom zajímavě píše frangipaní Romana tady.

Doporučuju, přečtěte si všechny důvody proč je tohle zrovna ten dárek, kterým by ženy ve vašem okolí měly být obdarovány. Případně se obdarujte samy!

Já osobně bych volila Jasmin Noir, je to typ vůně který mě většinou potěší. Teplá jasmínově - santalová orientálka s vanilkově - tonkovým a dřevitým základem. Radost by mi udělali, kdyby do tohoto flakonu plnili i klasickou Omnii, žádné odnože. To bych po něm sáhla raz dva. Nicméně v tomoto balení najdeme i hodně oblíbenou Omii Crystalline nebo poměrně zánovní Mon Jasmin Noir a mnoho dalších. Dobrá zpráva je, že většina vůní z této edice je běžně "očichatelná" v parfumériích.  Pokud se alespoň trochu blíží voňavému vkusu obdarovaných, máte tip na luxusní dáreček za vcelku rozumnou cenu. 25ml vychází od cca 500-650,-. V žádném případě se nesnažte ekonomicky přepočítávat, zda se toto oblázkové balení vyplatí. Co se týče obsahu vůně, nevyplatí. Co se týče flakónu, tak ano. Za pár let z něj bude sběratelský kousek!
zdroj:moodiereport.com

Momentálně je velký výběr těchto speciálních 25ml balení z Jewel Charms Collection na www.parfums.cz.

V edici JCC se prodávají tyto vůně:
Omnia Crystalline (bílý flakon)
Omnia Jade (světle zelený)
Omnia Amethyste (fialový)
Bvlgari Rose Essentielle (světle růžový)
Bvlgari pour Femme (žlutozlatý)
BLV Eau de Parfum II (blankytně modrý)
Jasmin Noir (černý)
Omnia Coral (růžovo korálový)
Mon Jasmin Noir (čirý)
Mon Jasmin Noir L'Eau Exquise (čirý s jemným květinovým vzorem)

Přiznám se, že mi tip přišel vhod. Ikdyž jsem "oblázky" znala, nenapadlo mě jimi někoho obdarovat. Takže frangipani, díky za připomenutí! Vánoce můžou přijít:)

Přeju co nejpohodovější čtvrtek a
tutto bene!

13 komentářů:

  1. Tieto balenia su nadherne a krasne padnu do rukz, pripominaju mi nejaky riecny kamen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, proto ty oblázky a on je to přitom prsten:)

      Vymazat
  2. Jasmin Noir som raz dostala od mojho priatela. Ten flakon v cierno zlatej kombinacii je nadherny aj v klasickom baleni a vynimal sa mi na policke ako sperk. Sama by som si vonu nekupila, ale ked som ju zacala pouzivat, pouzivala som ju len v zime a stotoznila som sa s nou a hlavne priatelovi sa na mne velmi pacila, ale pre mna najkrajsia je Mon L´Exquise, len skoda ze nevydrzi dlho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Exquise jsem nezkoušela, jen Mon Jasmin Noir a s výdrží to taky nebylo nic moc. Bvlgari má krásné flakony, ať už tyto nebo běžné. Mně se líbí i ten od Omnie, nad kterým dost lidí remcá.

      Vymazat
  3. Ty jsou hezoučké... :) Škoda, že v mém okolí to nikdo neocení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? To není možné, musí se přece někdo najít:)

      Vymazat
  4. Vypadají nádherně. Jen nevím, zda by mi voněly. Musela bych nechat manžela, ať si přivoní :-) Ten pro mne vybírá vůně, já si nikdy nejsem jistá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě bych si dovolila poslat muži odkaz:)
      Já tak v posledních letech tomu svému posílám dopis Ježíškovi (plný odkazů:)

      Vymazat
  5. Tutto, no a tvůj manžel už má nakoupeno? Já se nemůžu rozhodnout, tak to asi vemu podle barvy: fialkový, zelený nebo zlatý. A příští rok prstýnek, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já mu sice ty odkazy posílám, ale i přesto se v tomto ohledu nevymyká běžnému vzorku populace a dárky nakupuje zásadně nejdříve týden před Štědrým dnem. Pokud by nemusel počítat s doručením, tak 23. večer. Před dvěma lety jsem dokonce dostala lístečky s popisem, co jsem jako dostala a dárky dorazily 27.
      Jasně, napřesrok prstýnek!

      Vymazat
  6. Moc hezký tip, už jsem je očuchala i ošahala v Douglasu, jsou opravdu moc šikovné do ručky :-), jen mě nejvíc voní ten zelený čaj,no !-D..ale jako dárek souhlasím, určitě ano. Ovšem nalomila jsi mě s tím, že to jednou bude sběratelský kousek :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na Tebe s tím zeleným čajem vzpomněla :), když jsem vypisovalaty vůně, které dávají do těchto flakónu. Je to škoda, že ani jednu z těch čajových kolínských nedávají do těchto oblázků.

      Vymazat
  7. Flakonky na mě přímo volají, kup mě. Poslat odkaz manželovi - už se na to chystám:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...