Stránky

pátek 1. listopadu 2013

Velká swapovací akce aneb eMbox



 Ano, i mě už dostihnul blogoswap:) A jsem ráda! Zatím jsem si v životě zaswapovala jen jednou a před více jak deseti lety, zato v nefalšovaném swapshopu. Byla to dřevěná bouda ve sběrném dvoře - skládce ve Wellfleetu (Massachusetts), kam místní ukládali vše, co ještě nebylo definitivně na odpis a někomu mohlo posloužit. Vyswapovala jsem si tehdy toustovač. Posloužil dobře a nakonec opět skončil ve stejném swapshopu.
Tento můj druhý swap není sice tak praktický, ale z ženského hlediska je daleko příjemnější. A nemá v něm prsty nikdo jiný než eM, která byla matkou myšlenky! Dlouho jsme ladily krabičky, tvářily jsme se strašně tajuplně a psaly si v jinotajích. Až  nakonec došlo po několika týdnech k odhalení.
eMina krabička nezapřela svoji autorku. Byla krásně zabalená, ovázaná mašlí, nazdobená a jako bonus milá cedulka a přiložený dopis. Ale to byl teprve začátek, to pravé překvapení teprve čekalo uvnitř.
 
Když jsem ji otevřela, zaplesalo nejedno srdéčko. Moje nad všemi kosmetickými blbinkami a originálním plstěným přívěškem a pak sdíčka mých dětí nad čokoládovými bonbóny, které hned sluply.
 

Ruka mi automaticky šla po rtěnce, to už tak prostě je:) Když jsem ji otevřela, zajásala jsem nad odstínem. Klasická červená byla trefa do černého. Rtěnka už byla k vidění tady. Ten odstín je prostě tak krásný a kvalita rtěnky na drogerii nadprůměrná, že jsem si ji nemohla déle nechávat pro sebe a musela jsem o ní napsat.

Dále jsem z krabičky vylovila minibalení řasenky Clinique. Zasmála jsem se, uvědomila jsem si, že jsme si s eM, aniž bychom to tušily, vyměnily naše nejoblíbenější řasenky.

Za tu chvíli, co je krabička u mě, jsem si hodně olíbila tužku Exaggerate Rimmel a stíny Astor, hezky dohromady. Stíny sice nejsou tak příjemné, jemně mleté a já nevím co ještě, ale moc se mi zalíbil odstín právě v kombinaci s petrolejově modrou tužkou. Tady je vidíte spolu po 12 hodinách! Stíny drží na bázi Artdeco, tužka se trochu na spodním víčku mázla, možná jsem si i já během dne promnula koutek, nevím, ale stále je téměř prefektní. Líčím se v nekřesťanských 6 hodin a fotka je z večera. Tužka potřebuje podklad, nejlépe stíny, na nahém víčku se dost rozmazává. S podkladem ale drží celý den. Tohle duo se eM, opravdu povedlo:) Nosím teď často.

Stíny: Astor 180Divine peach, Tužka: Rimmel 230Deep ocean
Korektor 4 v1 od alverde mně osobně moc nesedí. Konkrétně konzistence. Ta je dosela hustá a trochu jakoby suchá na to aby se dobře do pleti zapracovala. Lépe se mi pracuje s tekutějšími korektory a rozjaňovači. Nejvíc se mi nakonec líbí jako oční stín.

Další korektor Stay Matte od Rimmelu ještě čeká na své pořádné otestování.

Undress Your Skin od Mua jsem velice lehce vyzkoušela nabrat a rozteřít, nechtěla jsem ničit tu krásnou strukturu. Ikdyž se mi samotný rozjasňovač líbí, ve své kategorii určitě bude patřit k těm lepším, přece jen vím, že udělá hodně radosti někomu jinému. Tady se a ostýchám jak to jen kulantně napsat, přece jen jsem zmlsaná Cruel Gardenií od Guerlain a pokud chci použít rozjasňovač, vždycky sáhnu po něm. I jiné a daleko dražší pudrové rozjasňovače mají u mě utrum. 

Lak od Bourjois má nádhernou klasickou červenou barvu a zasychá do lesku. Už se u mě zabydlel.
 
Přívěšek z vlastní dílny, zrcátko a vzorky Guerlain vůní a Dior make-upu jsou moc milé pozornosti nakonec. Zrcátko mi hned ze stratu stačila zabavit malá rampepurda. Květinu jsem ubránila:)

Swap se mi líbil po všech stránkách. Jak chystání balíčku pro eM, tak překvapení z toho mého.  Navíc se v něm objevily i takové kousky, které bych si sama od sebe určitě nekoupila. Takže milá eM, díky za něj! Do budoucna se dalšímu rozhodně nebráním, snad se z toho stane tradice:)
 
Krásný víkend a
tuttobene
 
 
 
 
 
 

14 komentářů:

  1. tak to si pekne dostala :). Ja by som sa najviac potešia rozjasňovaču MUA :).

    Julie's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, balíček od eM byl opravdu kouzelný:)

      Vymazat
  2. To je milé a krásné. Červená rtěnka by byla také má první volba a pak lak :-)

    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, rtěnka je opravdu na drogerii parádní a lak je taky krásný, ale zatím putoval jen na nohy:)

      Vymazat
  3. Krásné věci jsi dostala. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký balíček, eM snad neumí neudělat radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, eM, se trefila do černého:)

      Vymazat
  5. Musim opakovat uz napisane na eMkinom blogu, krasne ste sa navzajom prekvapili dievcata a urobili si radost! Je to velmi mile a urcite to len utuzilo vase blogerske priatelstvo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utužilo, každopádně to byla radost:)

      Vymazat
  6. Milá tutto, tak to jsem ráda,že sis nakonec přece jen vybrala něco pro sebe a našla sis i nějaké favority :-), ten rozjasňovač chápu a do teď mě štve, že to nebyla ta tvářenka, ale co už - příště :-D. Stíny i linka Rimmelkou Ti moc sluší!
    Tak někdy zase naswapovanou! Krásný víkend!!!
    Jo, prosím Tě, myslíš, že bys mi mohla dát odkaz na ten MU Bourjois mix health z Tvého boxíku - co to přesně bylo - děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá eM, vůbec Tě to štvát nemusí, vždyť celý balíček byl nad očekávání parádní. A to že se mi sešlo více rozjasňovačů to je přece přirozené, jen jde. Velké překvapení byly stíny a tužka ty opravdu používám moc ráda. \a rtěnka ta je prostě skvělá a lak v perfektní červené prostě nemohl zklamat. Ještě jednou díky moc:) NA ten healthy mix ti pošlu odkaz do mailu. Já ho zatím na blogu nemám.

      Vymazat
  7. Už jsem chválila tvůj boxík u eM a musím i zde pochválit eM boxík :) krásné věcičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky mi udělaly velkou radost:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...