Stránky

neděle 15. prosince 2013

3. adventní neděle s tutto

Už se stalo železnou pravidelností, že v tomto čase odhalujeme tajemství adventního balíčku a samožřejmě vyhlašujeme vítěze. Nebudu nic měnit a tak jak jsem slíbila, odhaluji a vyhlašuji. Ve třetím balíčku na Vás čeká něco, co potěší především vaše chuťové pohárky. Máme tady jedno sváteční balení domácího handmade vanilkového cukru a jednoho nedomácího, přesto výborného, dochucovadla kávy v zanzibarském stylu.

Na balíček se může těšit Jana C. Její komentář je 17. (2 komentáře happy lenulky jsem počítala jako jeden) a 17 byla vylosovaná.
Losování se opět zhostila moje malá rampepurda.

A jdeme do finále, obsah čtvrtého balíčku má ještě svátečnější nádech, než ty předchozí. 
Na vaše tipy se těším celý následující týden, až do neděle, než zapálím poslední adventní svíčku. Pokud chcete zvýšit své šance na výhru, můžete. Stačí pokud budete advent s tutto sdílet a dáte na něj odkaz na svém blogu. Podmínky pro účast jsou stále stejné a najdete je zde. Do posledního čtvrtého dílu navíc přizvu i své neanonymně anonymní kamarádky z Hájkovy (dříve Stodolní). Dámy, máte-li chuť, zapojte se a hádejte.

Teď už vám jen popřeju hodně štěstí a 
tuttobene:)

20 komentářů:

  1. Vánoční svíčka?:)
    vermilion@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně! :)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Napadla mě svíčka nebo ozdoba na stromek?
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, ještě svátečnější? Že by nazdobený mini stromek? :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Už mi dochází nápady :D tohle bude asi něco s vánoční vůní asi :D svíčka nebo kosmetika.
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že by tam mohla být svíčka nebo tělové máslo.
    Strakova.H@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. nějaká ozdoba nebo sladkost .
    kukucicka seznam cz

    OdpovědětVymazat
  8. No neke, Tvoje malá rampepurda měla tak šťastnou ručku, že vylovila zrovna moje číslo?! No tak to děkuju strašně moc, mám velkou radost! :-) A koukám, že jsem i uhádla, že to bude něco vlastní výroby a bude to mít něco do činění s Vánocemi. ;-) Vypadá to úžasně a strašně moc se na balíček těším! Takovýto osobní dáreček mi udělá radost dvojnásob.
    A tak já to zkusím i tentokrát a tipuju nějakou vánoční dekoraci. I když doufám, že zas nevyhraju. :-D To by mi bylo trapné, ale tak to by byla náhoda příliš velká, se kterou stejně nepočítám.

    OdpovědětVymazat
  9. to je stále lepšie a lepšie :) teraz by to mohla byť nejaká eňoňuňo paleta očných tieňov, najlepšie v zlatých farbách :D
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. tak tam bude vianočné cd
    driecnaslecna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. kus větve z vašeho vánočního stromečku ;)
    medunkab@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Mohl by to být sváteční vánoční šperk... ;) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. vánoční kosmetická limitka
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vánoční štola :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. No tak všechny předchozí jsem prošvihla, tak zkusím tipnout tento. Takže určitě něco k jídlu, líbil by se mi dort od Ollies, no a nějaká vůně ? Ve vší skromnosti třebaaa nějaký Guerlain ? Co ? Uhodla jsem ?

    OdpovědětVymazat
  16. a já říkám, že to bude rudá rtěnka! zapiskyprolisku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Nějaká ta blýskavá cetka :-)
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...