Stránky

neděle 22. prosince 2013

4. - poslední adventní losování

Tak už jdeme do finále. Přípravy u vás doma už taky určitě vrcholí a tak si trochu ty hektické chvíle zpříjemněme. Máme před sebou poslední díl adventního nadělování. Poslední taštička se konečně dočkala svého odhalení. A co se v ní ukrývalo? Obsah té poslední jsem se pro vás snažila udělat přece jen o kapku svátečnější než ty předešlé. V balíčku jedna z vás najde červenou rtěnku Dermacol, zlatavý lak z kolekce GS Stars, voňavý sprchový gel Ginafranco Ferré - Lei (Her) a jabloneckou bižuterii, konkrétně náhrdelník.


A teď už určitě netrpělivě čekáte, na kterou z vás se usmálo štěstí? Pro tentokrát se losování ujal můj malý princ a vytáhl č. 18. Na výhru se může těšit K ajla. Věřím, že ikdyž to není dort od Ollies a vůně od Guerlian, bude mít radost :-)

Moc gratuluju a Vám ostatním přeju ať prožijete svátky přesně podle vašich představ.

A já se teď asi jako většina z vás vrhám na balení dárků. Krásný zbytek neděle, tutto :)

5 komentářů:

  1. Opět moc hezký dáreček, výherkyni gratuluji. Já už zabaleno mám a těším se, až dárky poputují pod stromeček. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No teda...páni...Moc děkuji. A malý kovboj to má u mě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne Vanoce Tobe a Tvym blizkym!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě dodatkem smekám poklonu - obsah balíčku je fantastický, náhrdelník vypadá božsky, rtěnka je pro femme fatale ( tedy pro mě na zítřejší, silvestrovský večer :D ), Ferré móóc příjemně voní no a já zrovna se chystám na lakování nehtů. Děkuji.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...