Stránky

pátek 13. prosince 2013

Bourjois Cream Blush 03 Rose Tendre

Krémové tvářenky jsou už nějakou dobu na trhu a před pár týdny se ke mně taky jedna dostala. Rozhodně jsem na ně byla zvědavá. Dekorativku od Bourjois mám až na vyjímky hodně ráda. Krémová tvářenka bude rozhodně patřit do party oblíbenců.
Bourjois Cream Blush - 03 Rose Tendre


Odstím 03 Rose Tendre je něžný panenkovsky růžový s hodně decentním shimmerem.  Není to barva, kterou nosím na tvářích běžně, ale své výhody má. Pokud ji nanesu v jedné maximálně dvou vrstvách a dobře rozblendím, pak mi růžičková růžová dodá fresh odpočatý vzhled. Ale nehodí se mi k nude líčení očí, které nosím nejčastěji. Zato s chladnými hnědými stíny nebo šedostříbrnou tužkou na oči si rozumí skvěle. Ikdyž je 03 ze čtveřice Cream Blush nejstudenější a nejvíc růžový odstín, prasátkovský ani lacině vyhlížející není.
Bourjois Cream Blush - 03 Rose Tendre

Zajímavá je konzistence tvářenky. V krabičce je ukryt krémový produkt, ale po aplikaci na pleť se hned mění na pudrový. Proto jsem si musela chvíli zvyknout na nanášení a trochu si to doladit. Nakonec tvářenku nabírám bříšky prstů, nanesu na jablíčka, ale o nějaké extra vklepávání ani rozmazávání se ručně nesnažím. Do rukou beru jemný štětec na tvářenku a rozmazávám štětcem. Výsledný efekt vypadá, jako byste nanesly pudrovou tvářenku.
Trochu jsem přidala na intenzitě oproti tomu, jak to dělám běžně. Chtěla jsem, ať odstín opravdu dobře vidíte a aby mi foťák "nesežral"barvy. Pro tentokrát naštěstí nesežral.
Bourjois Cream Blush - 03 Rose Tendre

Bourjois Cream Blush - 03 Rose Tendre, 3 vrstvy.


Cream blush se dá dobře vrstvit a výborně se blendí. Mně osobně se s ní pracuje perfektně, pokud dodržím výše popsaný postup. Pokud se snažím aplikovat pouze prsty s výsledkem nejsem tak moc spokojená. Jádro pudla bych ovšem hledala v mé nešikovnosti a nezvyku nanášet si tvářenku prsty.
Výdrž bude patřit k těm slušnějším, žádný přesný odhad ale ode mě nečekejte. Já si na obličej hodně sahám a jsem schopná si ji do tří hodin natutty odstranit. Možná, pokud bych byla v tomhle směru disciplinovanější, tak s ní kratší pracovní den vydržím nebo mi bude stačit jedna malá úprava.
Oproti klasickým lisovaným Bourjois tvářenkám je krabička subtilnější. Průměr zůstává stejný, zato výška krabičky je cca dvoutřetinová. Určitě rychleji ubývá než její lisovaná starší sestra, ale to je přece jen ku prospěchu věci. Krémová konzistence nebude mít tak dlouhou výdrž jako nekonečné pudrové Bourjois tvářenky. Na gramy se ovšem obě krabičky shodují 2.5 g. I vůně se mi pozdává totožná. Z lisované pudrové se line výrazně intenzivněji než z krémové tvářenky.

Kupovala jsem na elninu za cca 170,-. Momentálně mají dokonce všechny 4 odstíny tadyV krémové řadě jsou na výběr další 3 odstíny: 01 Nude Velvet světlé broskvová - pro opravdové porcelánové panenky a na českou recenzi se můžete podívat k sofastars, 02 Healthy Mix - všemi opěvovaná růžovo meruňková tvářenka pro tváře zářící zdravím a 04 fialkovo-hnědá - mohla by slušet snědším brunetkám.

Krásný víkend a nezapomeňte na nedělní losování adventu s tutto!

14 komentářů:

  1. Milá tutto, je vidět že lásku k buržoustím tvářenkám (a nejen k nim) sdílíme. Já hodně váhala nad touto krémovou, až jsem si nakonec koupila pod stromeček právě tu health mix, co o ni psaly sofastars - jsem nenapravitelná, ale tyhle tvářenky mám prostě strašně ráda. Tenhle odstín je moc pěkný a myslím, že je to skvělá alternativa, trochu toho svěžího zdraví na tváři nikdy neuškodí !-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, no jo je to ikona mezi tvářenkami, nevíc za vcelku lidovou cenu, tak proč si neudělat radost. Těším se až uvidím u Tebe Healthy mix, jsem na ten odstín hodně zvědavá. Tento růžový Rose Tndre byl v podstatě takové malé vybočení z mého zajetého berevného spektra. A není to špatné, čas od času změna je příjemná:)

      Vymazat
  2. Kráska to je. (A tvářenka taky.) Asi by se mi líbilo jednu z nich mít doma, ale stejně se nemůžu rozhodnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Ty umíš člověka potěšit. An, mrkni na ně a udělej si radost :) Já jsem o malý fous pro ty lisované pudrové, zmáknu to s nima rychleji, nicméně tyto krémové jsou taky moc příjemné a doporučuju.

      Vymazat
  3. Tobě to sluší, modré oči jako studánky - tedy jedno. Krásná tvářenka.

    Zrovna dnes jsem kupovala tvářenku Burj. pro mámu, ale nesehnala jsem ten její odstín. Ach jo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký odstín nosí Tvoje mamka?
      A díky:)

      Vymazat
  4. Hej tyjo, já tuhle snad koupím mamce. Už s tím otravuju všude možně, ale pořád jsem nevybrala. Jen bych je prve ráda potkala někde osobně, ale nedaří se mi, stále nacházím jen ty pudrové :(
    A fotka s očkem je fakt moc pěkná :) Skoro bych řekla, že máš barevné čočky...?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, nemám. Ale to je snad jediná moje výhoda, jak hned nestrhnout pozornost k tomu lehce přepadajícímu víčku!!! Doufám, že ještě nějakou dobu vydržím, než začnu dělat recenze na estetickou chirurgii:DDD
      Na elninu mají momentálně všechny 4 odstíny a za hodně slušných cca 160,-. To už by se pro mamku mohlo vybírat dobře. Sice mě naštvali s jejich bonusovým programem, koho na Arome ne:DD, ale cenu na tyhle tvářenky mají pěknou.

      Vymazat
  5. mám jí a nejprve nadšení, nicméně s časem ustupuje pudrové sestře...špatná není, ale prostě to šmatlání prsty mě moc nebaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, mám to taky tak:) Pro mě je pudrová pohodlnější, co se týče aplikace. Odpadá krok s ručním nanášením a pak stejně beru štětec a roztírám štětcem. Výsledný efekt se mi zdá u obou v podstatě totožný. Teď je na každém, které dá přednost.

      Vymazat
  6. Tuttíku, ty máš tu tvář jak malířské plátno! Všechny šminky na tobě vyniknou. To je výhoda jak blázen.
    Ty víčka mám taky, už jsem říkala oční, jestli to není na vylepšení, ona se smála a říká: "Měla jste to ve dvaceti?", říkám: "Měla..." A ona na to: "Vidíte, tak ještě tak dvacet let vydržíte." Tak jí říkám, že sice měla, ale míň, a ona na to, že je to jenom dojem, protože mi otékají oči z alergie, PC, povětrnostních vlivů... a mám pak fyzický dojem tlaku, ale že se to vizuelně zase tak moc nemění a že opravdu se to řeší nejdřív až po padesátce, protože to ochabnutí souvisí s hormonálními změnami v klimakteriu. Co se člověk nedozví u očního, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, takže po padesátce to sem mrsknu:) Si mě potěšila!

      Vymazat
  7. Jo, a ještě jsem chtěla něco ke tvářenkám: protože si nemůžu vybrat barvu, chtěla bych bronzovou, ale jsem bledá, takže musím mít růžovou a do té se nenanutím, tak nejčasteji si tváře maluju růžovýma kuličkama z Meteoritů. Vytáhnu si je do krabičky, štětcem nanesu a mám pak dojem, že to mám tón v tónu se zbytkem obličeje. Používám Meteority 1, takže růžové jsou v nich ty nejtmavší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že typově jsme podobné i stou bledostí. Vyzkoušej Inglot tvářenku 78. Ta by mohla splňovat tvůj požadavek na nerůžovou tvářenku. Není sice bronzová, ale spíš meruňková. Na středoevropských bledulích perfektní.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...