Stránky

pondělí 16. prosince 2013

lehká předvánoční amnézie

Poslední dva týdny jsem měla takové pracovní vypětí, že odbouralo všechny mé racionální mechanismy. Musela jsem se odměnit a uklidňit prostřednictvím několika impulzivních nákupů.
A tady jsou:

Ke koupi Crazy Météorites už stačila jen pověstná špetka. Crazy jsem si x krát vyhledala a x krát zdůvodnila, že je nepotřebuju. Pak stačilo šílené pracovní tempo, do toho oslavný článek u sofastars a já věděla, že odměna je nutná. Ani né za pár hodin jsem naklusala k Douglas-ovi, dvakrát přejela po panu lisovaných metoritek a za okamžik prohnala kartu terminálem. Jednoduché jak facka. Crazy jsou geniální, o tom žádná. Ani nevím jestli psát na ně recenzi, vše podstatné a užitečné už napsala nuf a já se s tím ztotožňuju do posledního puntíku.
Crazy Météorites

Když jsem šla vybírat obsah posledního adventního balíčku (bude slavnostní:))) odměnila jsem se novou balzámortěnkou Caresse od L'Oreál v odstínu 301 Dating Coral. Oproti jarním Maybelline Color Whisper je mnohem víc pečující a jemnější. Na rtech taje, aplikace je příjemná a barvy jsou k zulíbání. Doporučuju i červený odstín 403 Hypnotic Red, hlavně pro ty z vás, které byste rády začaly s červenými rtěnkami. Barva je zářivá a echt červená, ale díky tomu, že se jedná o rtěnkobalzám, tak je méně pigmentovaná a v podstatě dodá jen náznak rudých rtů. Ještě silně zvažuju i 102 Mauve Cherie.
L'Oreál Caresse - 301 Dating Coral

V košíku neskončila jen rtěnka, ale i další lak od Gabrielly Salvete z kolekce Stars - Brown Sugar.
Gabriella Salvete Stars Enamel - Brown Sugar

Přibrala jsem si i jemný peeling od Neutrogeny s kyselinou salicilovou, minule jsem měla oranžovou řadu. Na denní používání jak hlásá výrobce to nebylo, vysušoval mi pleť. Ale jako jednotýdenní peeling byl fajn. Byl mentolový a docela chladil, tak jsem pro změnu sáhla po jemnější grapefruitové verzi, která ovšem chladí taky, ale jen jemně.

Radost jsem si udělala tak trochu a la vintage sadou náušnic a přívěsku.

Tohle není ani tak utrácení, ale podařilo se mi sehnat snad jednu z posledních sad zimních tělových másel od alverde. V prodejně samozřejmě nebyla, ale protože nejsem líná huba a nestydím se zeptat, tak ke mně připutovala ze skladu.


Abych trochu zahnala pocit proviňění tak jsem v DM přihodila k nákupu hrnek na podporu fondu UNICEF.

Jestli jste v sevření pracovních povinností, chystání a zajišťování všeho nezbytného na nadcházející svátky, nezapomeňte na sebe a odměňte se. Pokud jste na tom podobně jako já a chystáte navíc oslavu narozenin dítěte, soucítím s vámi! Přeju vám, ať má váš maraton alespoň trochu sladkou příchuť a je co nejvíc snesitelný:)
Mějte se krásně a
tuttobene:)

20 komentářů:

  1. Samé krásné věci. Udělala jsi moc dobře. O těch meteoritech přemýšlím :-) také. Když napíšeš recenzi i ty, tak to už pak snad neodolám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hoho, takže ji přece jen asi budu psát. Jen do toho budu muset jít rychle, dokud jsou ještě na pultech:)

      Vymazat
  2. Ha tak to je bomba tutto, to je extra odměna za stres a moc Ti ji přeji!!! Ou jéé, meteoritky...no já jim stále odolávám, ale musím říct, že ty lisované mě lákají hodně, s koulema to ňák neumím :-D....Samý krásný věci sis pořídila a dobřes udělala :-)....tak ať vyjdou narozeniny podle představ malé oslavenkyně a také podle Tvých představ jako hlavní organizátorky (ještě že máme v prosinci jen jeden svátek !-))....Drž se a užívej si odměn!!! Krásný týden a aspoň trošku klidný....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky. Situace byla opravdu vypjatá. Nákupy splnily svůj účel - uvlnění se dostavilo:) A teď zas trochu askeze a nedechněme se před následujícími slevami:DD
      Děkuju za přání i za oslavenkyni. A přeju co nejklidnější týden i Tobě!

      Vymazat
  3. Caresse mám v odstínu Mauve Cherie a můžu doporučit. :-) Koukala jsem po ní už dřív, ale když jsem v dm narazila na L'Oreal slečnu, která mě s ní nalíčila a ještě jsem k ní dostala pleťovou vodu, nebylo co řešit. :-) Říkala, že by mi slušely i výraznější odstíny a nabízela mi právě tu červenou, ale já na takové barvy nějak nejsem zvyklá. I když špatně to nevypadá.
    Narozeniny v prosinci v naší rodině nejsou, ale zrovna zítra má synek svátek. :-) Tvojí holčičce všechno nejlepší!
    Máslíčka od Alverde jsem taky chtěla, ale nedostalo se na mě, asi bych si je taky měla zkusit v dm vyptat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Mauve zkoušela na ruku a zdála se mi hodně unverzální, na denní nošení jak dělaná, opravdu ji ještě zvažuju.
      Děkuju za přání! A pro změnu posílám přání klučíkovi:)
      Jo a ptát se, hlavně DM, co občas mají v těch svých skladech:D

      Vymazat
  4. To je moc hezká odměna...
    A dobře, já se tedy na ty Caresse půjdu někdy aspoň podívat, slibuju. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caresse jsou moc příjemné, doporučuju omrknout a vyzkoušet. Dej vědět, jak se Ti líbí:)

      Vymazat
  5. Joooo jo, odměňování sebe sama. Při vánočních nákupech jsem taky neodola a pořídila dárek alespoň malý dárek i sobě...odměna za napečení cukroví. :)
    Teď jsi mě dost navnadila na Caresse, takže je půjdu omrknout. A pískáč Brown Sugar mě láká převelice už nějakou dobu, ale udělila jsem si zákaz do doby, než nějaký z té mé zásoby odejde do věčných lovišť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je slovo do pranice. Odhalíš odměnu? To víš jsem hrozně zvědavá:DD Brown Sugar zrovna lakuju:) Caresse doporučuju omrknout a vyzkoušet. Dokonce i odstíny jsou hodně univerzální a nositelné.

      Vymazat
  6. Ooo, meteoritky! (nepotrebuju je, nepotrebuju je, mrmly, mrmly*)

    OdpovědětVymazat
  7. Hned po svátcích vyrazím udělat si radost . Momentálně byly mé radosti spíše zážitkové, takže je potřeba se oblažit i materiálně. No a tvoje tipy bývají k nezaplacení ! ( tedy k nezaplacení, no...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Zážitkové jsou ještě o level výš než ty materiální! Po svátcích to zní víc než rozumně, čekají nás slevy:DD

      Vymazat
  8. Ta alverdí másla ti závidím, já oběhla tři DMka a nikde ani ťuk.. Ale je pravda, že líná huba já jsem a zeptat se mě nenapadlo..
    Jinak já se teď odměňuji vydatně, chodí mi teď jeden balíček za druhým a většina z toho je pro mě.. A nehodlám s tím přestan, naopak plynule přejdu na výprodeje :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten lak od Gabriella Salvete je úžasný, neviem si ho vynachváliť :-)) Veľmi peknú farbu si si kúpila...

    Silvestrovský Giveaway od Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stars se GS povedly. Můj favorit je pořád šedá 04. Ale tenhle je taky krásný a řekla bych i víc sváteční:)

      Vymazat
  10. Člověk se občas musí pěkně odměnit :) a vybrala jsi si moc pěkné odměny! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alis, děkuju. Ještě se odměním nějakou to dobrotou podle jedlíků!!!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...