Stránky

čtvrtek 26. prosince 2013

Sváteční

Ze srdce vám přeju, ať si užíváte svátky v kruhu svých nejmilejších a taky přesně podle svých představ. Mně se to daří na výbornou, proto jsem se na pár dnů odmlčela.
Než příjdu s dalším voňavým, kosmeticky nebo papacím článkem, trochu Vás rozptýlím sváteční atmosférou a malou ochutnávkou toho, co se na blogu v nejbližší době objeví. Stručně řečeno "v šuplíčku" žádný článek na horší časy schovaný nemám:)

1. Vánoce u tutto - něco málo




2. Pečený králík - na Boží hod byl můj úkol jasný, upéct králíka. Článek chystám.

3. Podstatnou část adventu mi dělala příjemnu společnost vůně Voyage d'Hermes. Samostatný post bude už brzy.
zdroj: fragrantica
4. A taky Crazy Météorites se postaraly o zdravím zářící a svěží pleť. Utíkejte pro ně, dokud jsou. Nečekejte na recenzi  (bude), to by už mohlo být pozdě.

5. I rtěnkobalzám L'Oréal - Caresse v odstínu Dating Coral se v následujících dnech dočká svého samostatného článku.

Užívejte si dny volna podle svých přestav a
tutto bene!





12 komentářů:

  1. jaky mas prosim odstin tech meteoritu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyto konkrétní nemají žádnou odstínovou řadu. Je to letošní zimní limitka - Crazy Meteorites. Jsou buď jako lisovaný pudr nebo v perlách.

      Vymazat
    2. aha, ja je prave okukovala tady v Italii a prislo mi, ze byly tmavsi
      viz tento obrazek. tady totiz maji vetsinou tmave odstiny
      http://www.feelunique.com/p/GUERLAIN-CRAZY-PARIS-Terracotta-Compact-Powder-10g
      ty tvoje mi prijdou svetlejsi a mne by se hodily vic, nez ty co mi zde nabizely

      Vymazat
    3. nebo mozna meli u nas uz jen tu terracottu a tyhle vyprodany...

      Vymazat
    4. No, tenhle není z řady terracotta Je to tento
      http://www.guerlain.com/int/en-int/makeup/face/powders/crazy-meteorites-radiance-powder-vibrant-colours
      Jaká je nabídka v Itálii, bohužel nevím. U nás ještě pár dní k sehnání budou, pokud nebudou v jednotlivých prodejnách vyprodané. Jakmile naskladní jarní kolekci, tak už to bude spíš o štěstí, jestli někde ještě nějaký kousek zůstal.

      Vymazat
  2. Užívej si, Tutti Frutti. Na recept na králíka se těším... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toš to si s ním pohnu:-) A děkuju, Ty taky!!!

      Vymazat
  3. Říkáš meteority? Já se snad po nich půjdu podívat. Krásné fotografie. Nádherně prostřeno.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá tutto, jsem ráda, že Tvoje odmlka znamená, že se Ti daří skvěle a že si užíváš pohody svátků. Téda obdivuji Tvoji tabuli - je nádherná, i toho králíka, kterého jsem já ještě nepekla níkdy :-)....no a je mi jasné, že vůně tady nemůže chybět a těším se na povídání o Hermés....Na LÓreal jsem tak namlsaná, že asi do něj brzy půjdu, Meteoritky asi vynechám (spíš pokukuju po nové kabelce, která mi padla do oka!-), ale už mám vyhlídnutý rozjasňovač poněkud levnější, bo toho zdraví na líčkách není nikdy dost :-). Měj se skvěle!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Ty taky!!!
      Kabelka?, to jsem zvědavá:) Caresse Ti ráda doporužím, myslím, že budeš spokojená, jsou opravdu příjemné a když se barvy tváří sytě je to něco v duchu Revlon butter lipstick, nebo mnohem lepší než Maybelline Color Whisper, takže o rty krásně pečují a přitom je zřetelně natónují, ale nijak výrazně a sytě nenamalují:)

      Vymazat
  5. Krásně prostřený stůl, jak z časopisu :-) Hezké sváteční dny!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...