Stránky

sobota 21. prosince 2013

Tužková

Krásný předvánoční víkend. Dnes jsem měla konečně trochu času na dokončení článku o tužkách na oči. A tady je výčet mé současné tužkové výzbroje.
Rimmel Scandaleyes - Taupe, Rimmel - Deep Ocean, Clinique - 03 Roast Coffee, Catrice - 070 Take the Greyhound, 100 Name It As You Like, Artdeco - 55, Guerlain - Khol Me Ebony, Dermacol - Metallic Black,  MAC - Molasses
Rimmel Scandaleyes - jedna z nejlepších drogeriových tužek na oči. Pigmentovaná, sytá, měkká a přesto drží. jednu malou korekci po roce používání přece jen napíšu. Já tu svou Taupe nechala celé léto a začátek podzimu odpočívat a ted už je to s ní malinko komplikovanější. Tužka lehce seschla. Už není tak jednoduché se s ní namalovat. Lépe řečeno, stále maluje a obstojně, jen to nejde jako po másle, tak jako v prvním půlroce používání. I tak se vyplatila, za tu dobu jsem ji vymalovala na polovinu. Stále ji považuju za dobrý drogeriový kup, jen dodávám, na co se člověk má raději připravit. Hnědou scandalleyes jsem věnovala švagrové, né že by byla špatná to vůběc, jen ji slušela mnohem více než mě a hlavně ji tužka udělala radost. Takže tu momentálně ve svém arzenálu nemám.

Catrice - velmi dobře pigementované, levné, výdrž ovšem není celodenní.

Dermacol Black Sensation Metallic Black - tahle tužka má nádhernu antracitovou barvu s úplně mikro měňavým efektem a hlavně je ozvláštněna glitry, které v té tmavé kombinaci vypadají nádherně nočně. Maluje lehce a velmi dobře se s ní pracuje, netřeba tlačit. Nevýhoda - výdrž, pokud na ni zlehka sáhnete, už stíráte. A i když se snažím na ni nesahat, do večera z ní zbyde jen torzo. Během dne je třeba opravovat.

Clinique Quickliner - spolehlivá, drží celý den, maluje se s ní lehce. Nevýhoda - velmi špatně, skoro bych napsala, že s ní nelze dělat precizní tenkou linku. Nevýhoda č. 2 česká cena cca 500,- se mi zdá silně přemrštěná.

Guerlain - oproti Clinique nebo Scandalleyes (v prvním půlroce) je třeba na ni vyvinout trochu větší tlak, po víčku neklouže sama od sebe, ale žádná tragédie to není. Co se týče malování maluje se s ní tak nějak normálně. Její výhoda je ve výdrži a v precizně tenké lince. Pokud ji mám dobře zastrouhanou, dokážu s ní udělat super tenkou linku v linii řas. Pro mě má ještě jednu výhodu. Není to dokonale černý odstín, který na mě působí tvrdě (zvlášť na spodním víčku), a ani zemitě hnědý, který mi nesluší, ale tmavě hnědo-šedý a s tím já kamarádím ráda.

Artdeco - měkká, výdrž je z těch lepších. Opět má pro mě cenu hlavně odstín 55 - námořní modř. Jinak pokud by byl stejný v ranku Scandaleyes nebo nových tužek l'Oreál, klidně bych šla do nich a nějkou stovku ušetřila.

Rimmel Exaggerate - odstín Deep Ocean jsem dostala ve swapu od eM. Bezva tužka, měkká, spíše tenká a výdrž téměř celodenní. Poměr výkon cena velmi dobrý. Doporučuju.

MAC pearlglide - odstín molasses jsem si před delší dobou odkoupila od hvězdné dvojky z gauče. Lákal mě ze dvou důvodů. Tím jedním je třtinově hnědý odstín s decentními třpytkami pro velké holky a tím druhým je fakt, že nemám MAC poblíž a tím pádem nemám možnost zkoušet. Jsem ochotná čas od času do kosmetiky vrazit víc než je zdrávo, nicméně naslepo to dělám strašně nerada. A teď k tužce. Určitě výrobní linku opustila už před nějakým pátkem, nějakou dobu si pobyla u sofastars a teď přes půl roku bydlí u mě, ovšem maluje stále výtečně. 

Ke korekcím nebo rozjasnění používám tělovou tužku Max Factor nebo tužku Pearly White od Alverde. Do článku je nezařazuju, protože mi v něm šlo primárně o ty barevné a zvýrazňující kusy.

A to je pro dnešek vše. Těším se na vaše komentáře, napište mi, které tužky se osvědčily vám nebo naopak, na které si dát pozor. Mějte se krásně a pokud máte chuť, zapojte se do posledného dílu adventu s tutto (zde). Čas máte do zítřejšího odpoledne, kdy proběhne poslední 4. losování.


7 komentářů:

  1. Ještě dnes jsem ti vděčná za tu pearly white. Takže super recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pearly White je poklad za pár kaček. Tu snad budu kupovat i do zásoby:)

      Vymazat
  2. No jo, pěkné tužtičky máš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha! Vysychají, ludry! Já jsem to psala u Sofa stars, jsem ráda, že si toho někdo taky všiml!
    Tutto, ty nepoužívíš něco tyrkysově do zelena, náhodou? Potřebuju akutní tip na nějakou zářivku, aby byla hodně měkká, kratší výdrž mi nevadí a potřebuju koupit po netu. Mám totiž akutní fobii z návštěv obchoďáků, vždycky skončím u stánku se svařákem před vchodem a dál už nedojdu, nechápu, asi nějaká vánoční infekce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyrkysově do zelena? To není můj rybníček:( Nejblíž bych se přiblížila asi modrou Rimmel Exaggerate, odstín Deep Ocean. Primárně je modrý a trochu šmrncnutý právě tyrkysovou "Jónskou", ale neřekla bych, že je to zářivka.
      Infekční vlna je za chvíli na ústupu:)

      Vymazat
  4. Super tužková paleta tutto, vidím tady i mou oblíbenou Clinique, které jsem propadla a mám už tři, ale souhlasím, že za zdejší ceny to hraničí s vyděračstvím...Rimmelky jsou super a jsem ráda, že i ta ode mě se osvědčila, na drogerku jsou perfektní, lákají mě taky ty od Artdeco a L´Orealí, no jo ten MAC, škoda že ho tu nemáme, dost mě láká...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...