Stránky

sobota 7. prosince 2013

Vánoční myrha a ty další vůně od Marka a Spencera

Dnes se na chvíli zastavme, vydechněme a vraťmě se k vůním - těm vánočním. 
zdroj: www.marksandspencer.com

Loni jsem úplnou náhodou narazila na nádhernou myrhovou vůni v povánočních výprodejích u M&S. Svíčky byly v mnoha velikostech, letos bohužel je zlatá myrhová produktová řada slabší. Svíčky jsou letos už jen čajové nebo v malé plechovce, na druhou stranu v českých M&S posílili difuzéry a bytové spreje. Je docela možné, že se sortiment v prodejně od prodejny liší. Trochu mě mrzí, že se k nám (minimálně k nám do Ostravy) nedostala myrhová tělová kosmetika, ta vůně je opravdu nádherná. A jaká teda je? Balzamická a oplatkově sladká (jako vánoční oplatky), ale ne přeslazená, se stopou kadidla a suchého dřeva. No uznejte, že s takovou vůní to jsou teprve Vánoce jak řemen! Proto jsem si musela koupit alespoň oleje do aromalampy.
Samozřejmě jsem očichala ještě další 3 z vánočním vůní. Myslím, že jedna z nejoblíbenějších bude červená hřebíčkovo-mandarinková. Je zdařilá, tradičně vánoční, ale pro mě v ní chybí něco jako vánoční tajemství, přesně tak totiž vnímám právě tu myrhovou.  Zelená vůně čerstvého jedlového jehličí taky není špatná. A nakonec jsem si jednu lahvičku aromaoleje musela odnést, ze sentimentu. Připomíná mi vůni, kterou si pamatuju z dětství. Moje babička mi totiž přidávala do vany voňavé šumivé tablety. Už nevím jak se jmenovaly, ale když se rozpustily, zbarvily vodu do tmavě zelena a voněly přesně jako tento aromaolej.  Poslední parfemace mně osobně moc nesedla, myslím, že se jmenovala winter a celá řada byla v bílé barvě. V té jediné jsem cítila dost znatelnou umělou stopu.


10ml aromaoleje vyjdou na 99,-. Stále jsou v akci 3 za cenu dvou. Můžete samozřejmě libovolně kombinovat veškeré výrobky z vánočního sortimentu. Ten nejlevnější z nich pak máte zadarmo.  I tak doporučuju vydržte těsně do Vánoc, pak u M&S veškerý vánoční sortimnent zlevní, mnohdy až na třetinu.

Voňavý advent vám přeje
tuttobene:)

PS: Ještě stále máte možnost se zapojit do 2. dílu adventu s tutto. Odhalení a losování výherce 2. balíčku proběhne zítra večer.

12 komentářů:

  1. Tu myrhovou vůni miluju, už jsem si koupila svíčku - měli i větší ve skle - a po Vánocích uvidím, jestli tam ještě na mě něco s touto vůní zbyde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je krásná, viď?
      Asi to bude v rámci jednotlivých prodejen různé. U nás byly větší svíčky jen z červené a bílé řady.

      Vymazat
  2. Ahoj Tuttobene, vloni jsem si také myrhovou pořídila, ale letos ji u nás nemají. Tak musím vymyslet něco jiného. Měj se moc hezky a ť se pečení podaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alis, pečení se podařilo. Jak by ne, když mám recept od samotné velitelky Jedlíků :) U nás to je letost s tou myrhovou řadou taky skromnější:(

      Vymazat
  3. Ahoj Tuttobene, vloni jsem si také myrhovou pořídila, ale letos ji u nás nemají. Tak musím vymyslet něco jiného. Měj se moc hezky a ť se pečení podaří :)

    OdpovědětVymazat
  4. Půjdu to tam zkontrolovat ;-).díky za tip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi. Navíc to vypadá, že minimálně v Praze bude širší výběr:)

      Vymazat
  5. před nějakými čtrnácti dny jsem zrovna všechny svíčky okukovala a zaujala mě nejvíc tahle zlatá řada (jak na pohled, tak taky nejlépe voněla) a svíček měli několik druhů, ve skle minimálně tři velké .. tkž se sortiment buď liší, nebo podle vyprodanosti (ale nekoupila jsem, nebyla jsem si jistá, jestli bych je fakt zapalovala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně Tě nebudou brát mrákoty, až zjistíš na kolik ji těsně před svátky nebo mezi zlevní. U nás bohužel ani ty střední ani ty velké svíčky v té myrhové řadě nejsou. Ale co pamatuju z loňska tak ty střední spadly na cca stovku a ty velké na něco málo přes dvě.

      Vymazat
  6. To ne no, slevy jsou u nich pak mocne:)) ale kdybys chtela, tak ti do toho spencera klidne skocim se po nich podivat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nabídku:) A ráda ji využiju, ale nechám to na Tobě. Pokud budeš během slev u Spencera a vzpomeneš si na mě, klidně vem kterou uznáš za vhodnou nebo lépe řečeno, která ještě bude. Jen prosím o myrhovou:D V každém případě si ale kvůli mě neděj násilí, pokud se tam nedostaneš nebo naopak budeš mít tašky a ruce až na zem (což při slevách jde ráznaráz), tak to nech plavat.
      Díky:)

      Vymazat
  7. Skvělý tip tutto, docela mě ta myrha zajímá, celkově nemusím právě ty vánoční vůně v kosmetice ale ve svíčce a prostě do bytu je to k završení atmosféry moc fajn, zkusím jestli na něco narazím...ale asi si raději počkám na ty slevy !-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...