Stránky

středa 15. ledna 2014

Catrice - 07 Genius In The Bottle - končí


 Minulý týden jsem se po delší době dostala ke stojanu Catrice. Může za to naše milá eM:) Samozřejmě mě nalákala na limitkový zlatý lak, ale o tom dnes psát nechci. Můžete si ho u ní prohlédnout tady

 Neměla jsem žádné dítě za zadkem a tak jsem si mohla dovolit ten luxus a chvíli u stojanu pozevlovat. Ve všech oddílech dekorativky jsou konstantní slevy (jednotková cena 54,90). Někde na boku jsem pak našla informaci, že odstíny (čehokoliv), které jsou zlevněné, budou na jaře končit. Proto doporučuju, máte-li u Catrice svoji oblíbenou rtěnku, oční stín, tužku, make-up atd, raději si stojan v nejbližší době zkontrolujte a případně pořiďte železné zásoby.

 Já tentokrát zalovila mezi laky. Moji oblíbenou tužku na obočí budou mít stále a bez ostatní dekorativky Catrice, i když některé produkty mám ráda (tužky na oči, rtěnky), se obejdu.

 Mezi laky se chystá vyřazení hned několika odstínů a mezi nimi i tento 07 - Genius In The Bottle, "dupka" slavného Chanel - Peridot. Myslela jsem si, že jsem vůči těmto odstínům imunní, ale šeredně jsem se pletla. Je zajímavé, jak se tento duochrom hodí k bledé pleti. Popsala bych ho jako luxus s kapkou extravagance. Podrobnější popis si můžete přečíst u Soni.

Po dvou dnech mám lehce ošoupané špičky.

 Pokud jste si jej oblíbily, nebo ho máte v hledáčku a nákup odkládáte na později, raději už neotálejte. Seženete ve vybraných drogeriích Rossmann (tam kde mají stojan Carice) za 54,90. 

 

6 komentářů:

  1. No maju stastie, ze ceruzky na obocie nestahuju! Ale podobne, ako ty, bez ostatneho sa zaobidem. Aj ked tu ich bazu pod make- up tiez musim pochvalit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juli u nás stahují ten odstín pro blondýnky 010. 020 a 030 zůstává. Dívala jsem se na stránky Catrice a měl by se tam objevit studený odstín 040. Na ten jsem zvědavá. Bázi jsem nezkoušela. Je hodně silikonová? Takové ty festovní silikonové by mi udělaly neplechu. Zato nějaké lehké - fluidové (samo, že budou mít v sobě silikony, bez těch by to asi nešlo, ale v nějaké rozumné míře) by se mi na výjmečné použití hodilo.

      Vymazat
    2. Nie nie, Tutti, praveze je ta baza velmi fajn, akoby kremovita, myslim ale tu v kelimku, ine som neskusala. Urcite nic typu Dermacol to nie je.

      Vymazat
    3. A, tak to zní hodně nadějně, díky:)!!

      Vymazat
  2. Tak tohohle Génia jsem koupila dceři k vánocům, budu si ho muset půjčit :-)) a jestli ruší některé věci od Catrice? No půjdu to očekovat, díky za tip tutto :-D a samozřejmě díky za zmínku :-)....Ale čoveče jsem docela naštvaná, protože jsem si tu slavnou tužku na obočí chtěla koupit a ten prostřední odstín, který by mi vyhovoval už je vykoupený, budu muset na něho číhat :-D - aspoň že tu tužku neruší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM to budeš muset!
      Myslíš ten 020 Date with Ashton? Ten naštěstí ani neruší. Ve výprodeji byl ten nejsvětlejší 010 pro blondýnky, ale mě se zdál moc zrzavě teplý.
      Na jaře by měl místo něj být takový hodně studený 040, alespoň podle oficiáních stránek Catrice . tady ten http://www.catrice.eu/cz/produkty/oci/oboci/detail/product/eye-brow-stylist-040.html. Na ten jsem zvědavá a myslím, že i Tobě by mohl slušet. Ikdyž podle toho ukázkového odstínu to je těžko soudit. Každopádně alespoň na něj mrknu.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...