Stránky

pátek 31. ledna 2014

Kde u tutto bydlí rtěnka s řasenkou?

 Při pátku trochu odlehčíme téma a dáme si lehce voyerský post. Na blogu se ještě neobjevilo, kde bydlí má dekorativka. Řešení není úplně ideální, ale momentálně je dostačující a jsem s ním spokojená. Mým malým snem je šatna s toaletním stolkem, takový malý budoárek. Prostorově zatím řešitelný není, tak si s ním nelámu hlavu a zbytečně netoužím.
 Jak se to teda má s tou dekorativkou? Bydlí v koupelně. Naštěstí mám v koupelně přirozené denní světlo a to je důvod proč mi koupelna jako místo k líčení nevadí. Když teď na tím uvažuju, denní světlo tam sice mám, nicměné téměř půl roku se stejně musím líčit za tmy, to je paradox.

 Co už je trochu kámen úrazu, že systém, který jsem zvolila, se mi nevejde do jednoho šuplete a tak zabírám prostor pod oběma umyvadly, což vytáčí mého muže, pokud je v koupelně se mnou a já střídavě otvírám šuplíky pod jedním nebo druhým umyvadlem. Částečné řešení by bylo hodit organizéry do dvou šuplíku pod sebou, ale pro mě by bylo mnohem horší lovit něco ve spodním a zároveň tmavším šuplíku, než v tom vedlejším.
K ukládání dekorativky jsem si vybrala plexi krabice Gordmorgon z Ikea (tato a tato). Používám je přes rok a půl a jsem naprosto spokojená. Dají se lehce očistit a hlavně nabízejí možnost přehledně a systematicky skladovat šminky.
Do krabice s přihrádkami dávám rtěnky, makeupy, štětce, korektory, řasenky a konturky. 
Šoupací tácky ve vedlejším šupleti se staly domovem, pudrů, tvářenek, očních stínů, bází a paletek.




 Pro toho, kdo bojuje s místem a to já ano (navíc za pár let bude hůř, až bude mít dcera vlastní šminky), je tento systém šikovným řešením.

Kde bydlí vaše kosmetika? Našly jste pro sebe ideální řešení?
Krásný víkend přeje a na vaše odpovědi se těší
tuttobene:)

25 komentářů:

  1. Jéé to je super očumovací článek tutto!!! Závidím Ti tak nádherný pořádek a systém ve šminkách, sice bych si přála budoár taky, ale toto by mi stačilo, mít aspoň dvě šuplata pro sebe v koupelně - bohužel šuplata nevedem a tak se roztahuju všude možně a samozřejmě mého muže to hrozně vytáčí taky, že jo....Kápla jsi mi do noty, protože jsem měla jakýs takýs systém, ale nahromadila jsem zas tolik kosmetiky, že už zas systém nemám, takže časem musím koupit něco v Ikea, líbily by se mi Tvoje organizéry, ale bohužel jsou do šuplat, tak budu volit asi ty plastové krabky, co mají vlastní šuplíky - chtěla jsem je už minule, ale muž mi to rozmluvil (jako kdyby tomu rozuměl, že)....A ty rtěnečky jak stojí jak vojáčci a hned vidíš, který odstín a nádherná gerléní sbírka. No kochám se!!! Tak krásný a pohodový víkend!
    PS: Snad se mi brzy podaří odpovědět na Tvůj moc milý mail, omlouvám se, jsem hrozně roztržitá teďka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se v těch rozdělených krabkách ani moc bordel udělat nedá, proto je to přesně to, co potřebuju:) Mít nerozdělený úložný prostor, věř, že to by teda zmatek byl.
      Určitě nakonec pro svoje zkrášlovadla vybereš něco, co Ti bude vyhovovat. Nebo možná vytvoříš:)
      eM, v pohodě, hlavně se neroztrhni úplně, až budeš mít čas, tak napiš:)

      Vymazat
    2. Právě, to bude u mě to jádro pudla! Mám všechno v jedné krabce bez "rozdělovníků" a bohém jako já v tom časem vždycky udělá binec, takže po víkendu jsem něco málo rozdělila, do menších krabek, ale chce to vzít a udělat pořádnou systému !-D......

      Vymazat
  2. Zatiaľ ideálne riešenie nemám a všetko stále sťahujem. Kúpila som si kufrík, ale tam sa koniec koncov všetko nezmestí, takže tak či tak robím neporiadok s kozmetikou kade-tade. Plus mám ešte jednu mini komodičku , tak väčšina kozmetiky je tam....ale vôbec sa mi nepáči, že to nemám všetko na nejakej hromadke. Jasné stolík, ale s milión šuflíkmi, by bol ideálny:) Aktuálne kujem plány kúpiť si ďalšiu väčšiu komodku, kde by snáď už zmestilo všetko, hodila by sa mi ku skrini i posteli a na vrch by som dokúpila nejaké väčšie zrkadlo. Musím ju ísť ešte okukať reálne do obchodu, nech ju vidím naživo a zhodnotím, či tam všetko pomestím....tvoja "zbierka" je krásna...a veru manželovi sa nečudujem, keď otváraš šuflíky na oboch stranách:)))nuž také sme my ženy;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stolek se šuplíky by byl ideál! Komoda je taky skvělé řešení, pokud si člověk najde způsob, jak to rozdělit a zorganizovat uvnitř. To mi připomíná, že jsem u někoho viděla, že v zásuvkách použil příborníky a do nich si roztřídil dekorativku. To mě hodně zaujalo.
      Tak dobře nakup:)

      Vymazat
    2. V Ikea (Ikey) majú také parádne rozdeľovače - oficiálne na ponožky a spodné prádlo do šuplíkov, avšak práve tie by som rada využila do tej komody na rozdelenie dekoratívky:)

      Vymazat
  3. No to je sen. Ty máš kosmetiku přesně pro mne. Vše krásně srovnané! Má kosmetika v takovém komfortu nebydlí. Nicméně já možná zbytečně toužím po tom budoáru. No nikdy nevíš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je fakt, nikdy nevíš. Tak ať nám to s těmi budoáry dříve či později vyjde:)

      Vymazat
  4. Perfektní, asi potřebuji šoupací tácky :D ty jsou odkud? Plastový organizér z Ikey mám taky ,ale mrzí mě, že má tak málo přihrádek na rtěnky :( Jinak já mám asi ideální řešení, do toaletky mi nikdo neleze a hlavně nikdo nenadává, že se všude povalují šminky? Nechápu jak všude, žádný nemám :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, pamatuju tvůj box a poklady v něm:) Ty tácky jsou taky z Ikea, ze stejné řady. Jen budeš potřebovat do šuplíku ještě dřevěné bočnice, do kterých tácky zastrčíš a v těch potom jezdí.
      Poslední věta mě dostala:)

      Vymazat
  5. No to je slusna zbierka :) Moja kozmetika byva vselikde - vlasova, telova a pletova v kupelni a dekorativka byva v spalni, ale len poslednych par mesiacov, predtym som ju skladovala roky v kuchyni, bolo tam totiz najlepsie svetlo na licenie. Teraz som nasla v spalni taky kompromis, ktory mi vyhovuje a nezavadzia ostatnym clenom rodiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju.
      Tak vidím, že jsi to skladování tak nějak zenově:) vyřešila.
      Dekorativku a pleťovou i tělovou kosmetiku mám v koupelně. Krémy na ruce, balzámy na rty to je jiná, ty se konstantně nacházejí všude možně.

      Vymazat
  6. Krásná sbírka, krásné uložení. :)
    Moje kosmetika bydlí v různých košíčcích v úložném boxu u postele, není to ani trochu ideální. A používaná + štětce jsou v krabičce na stole. Ale protože se stejně budu v nadcházejícím čase stěhovat, tak je to jedno a uvidím, co bude potom. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je úplně skvělé mezidobí, teď si můžeš snít a za chvíli realizovat, kam se skrášlovadly. Taky jsem si prošla stádiem s košíčky:)

      Vymazat
  7. Jee, slintám nad tvojou zbierkou a krásnym organizovaným usporiadaním. Ja som bordelár, takže radšej fotky svojej dekoratívky nikomu neukazujem :)) Keď som sa cca pred rokom sťahovala do Brna, vyhodila som 2 plné veľké igelitky dekoratívky a ďalšie kopy pleťovky a telovky... lebo by som to tu ani nemala kam dať. Teraz mám v spálni na nočnom stolíku 3 šuplíčky z Tchiba, kam dávam najpoužívanejšie veci, a ešte jednu plechovú krabicu so zvyškom, kde sú hlavne sypké tiene, rôzne leské mono tiene a paletky, ktoré teraz vôbec nepoužívam. ie je to ideál, ale zatiaľ mi to takto v pohode stačí, hlavné je, že vždy nájdem to, čo potrebujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já bych Tvoji sbírku zrovna ráda okukovala:) Jak už jsem tu někde výš psala, nemít ty boxy už od výroby rozdělené, taky bych měla ve šminkách bordel:)

      Vymazat
  8. To je výběr jako v pohádce :)))) a krásně seřazené, tebe chci domů abys mi tam udělala ve šminkách pořádek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš to krásne usporiadané :-) Ja mám taký malý stolík na kolieskach, keď sme sa pred 2 rokmi sťahovali a vyberali sme nábytok do spálne, zbadala som ho v tej zostave sektorového nábytku a presne sa mi na to hodil. Má 3 šuflíky a hore ešte môžem mať uložené, čo bežne používam. Okrem toho som sa na bočnú stenu vyrobila taký organizér zo starých časopisov a fólie. Odvtedy sa držím teórie, že sa tam musím ,,zmestiť´´ a nikde inde už dekoratívku nedávam. Ja som ešte o mojej zbierke kozmetiky nepísala, ale stolík a aj spomínaný vyrobený organizér mám odfotený v tomto príspevku na blogu: my beauty fascination

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juli, ráda mrknu. A klidně se inspiruj a napiš o své sbírce, jsem si jistá, že bude na co koukat!

      Vymazat
  10. Máš to krásně vymyšlené a poskládané. Já mám vše v krabici ve skříni (to kvůli kocourům) a ta se mnou denně putuje za světlem, mj. začíná se pěkně pronášet :) V koupelně je celoročně šero a v zimě navíc i strašné vedro, takže tam nemám ani pleťovou kosmetiku. No nezní to zrovna nadšeně, ale vlastně mi to tak zatím vyhovuje.
    Měj se, trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, že se krabice pronáší:))) Alespoň máš z čeho vybírat. Na naši minulé adrese (ale je to teda už pěkně dlouho) jsme měli taky takovou teplou koupelnu. Když už nic, tak v ní alespoň není člověku zima, když jde do naha:)

      Vymazat
  11. Tutto, čoveče, to je paráda. Šuplík už mám změřený, je čas zajít do IKEA. A taky musím dokoupit nějakou kosmetiku. Po shlédnutí tvých fotek vidím, že mám málo. Děkuji tedy 2x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Tě inspirovala!!!
      Co se týče kosmetiky, obě víme, že jsme úplné novicky ve srovnání s naší milou žabkou-ležabkou :)To je teprve sbírečka!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...