Stránky

čtvrtek 9. ledna 2014

Když vaří muž

- je to svátek, alespoň u nás, mno skoro svátek. Dnes vám ukážu oblíbené, rychlé a přitom moc dobré jídlo, které nám můj muž čas od času připraví. Není to žádná Haute Cuisinne, ikdyž jeho krevety s limetovo-česnekovou omáčkou, tam jednoznačně patří. Tento horký pekáček zapečnených Tostitos s rajčatovou omáčkou a se zlatým roztopeným sýrem je skvělý "sytič" a uklidňovák a  po náročném dni, kdy už nezbývá moc sil na poskakování kolem plotny, to nejlepší řešení.

Ikdyž se to nezdá,
 zapečené Tostitos se dají vcelku
 dobře porcovat na talíře.

Co budeme potřebovat:
2 balíčky tortilových chipsů (neochucených nebo slaných)
1 sklenice rajčatové omáčky s bazalkou
500 g mletého masa (nemusí být)
koření
eidam

Do pekáčku dáme pečící papír, na něj dáme hrubší vrstvu tortilových chipsů (Tostitos) a dáme na 5-10 minut prohřát do trouby na 180. Zalijeme jednou skleničkou rajčatové omáčky s bazalkou (Lidl) a na vrch dáme další vrstvu tortilových chipsů, štědře posypeme strouhaným sýrem a dáme zapéct. Ke konci pečení zapneme gril, ať sýr zezlátne.
Jestli chcete trochu sytější verzi, pak si v pánvi krátce osmahněte mleté maso (nám se osvědčil mix vepřového a hovězího) ochuťte podle sebe, až se zatáhne, přilijte rajčatovou omáčku k masu, prohřejte a potom navrstvěte na spodní vrstvu chipsů. Dál už postupujte stejně jako v předchozím odstavci.

Pokud se pustíte do vaření, nemáte co zkazit, i přesto přeju, ať se dílo podaří.
tuttobene:)
PS: Taky Vás tak uspokojuje voňavý, roztopený, zlatavý sýr?  

14 komentářů:

  1. Vypadá to výborně, někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recept podle složení to odpovídá opravdu chlapovi :-D ale i tak jsem na to dostala neskutečnou chuť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, to složení je opravdu chlapské:DD

      Vymazat
  3. To bych si dala ráda, protože tyhle tostitos mi vážně chutnají. Prima recept, zase trochu jiný v našich končinách. Já mám ráda i s fazolemi a sýrem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A vidíš, fazole, to by byla verze pro mě:) Díky!

      Vymazat
  4. Jak jsem viděla fotku okamžitě jsem na to dostala chuť a odpovídá to i mým kuchařským zkušenostem, takže určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kuchařské zkušenosti v tomhle případě netřeba:) Vyzkoušej, doufám, že Ti bude chutnat!

      Vymazat
  5. Téda to vypadá opravdu zajímavě, hodně mě zaujaly ty tortilové chipsy, ty jsem snad nikdy neměla a jsou v tomhle pokrmu samé dobré věci, které mi chutnají, takže musím zkusit. Můj muž naštěstí vaří a já mu ráda předávám žezlo i o víkendu, kdy se mi fakt vařit nechce :-D....Krásný a chutný víkend tutto!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty se máš!!! Mít doma muže v zástěře, to je výhra! Ale nebudu se rouhat, jsem nadmíru spokojená se svým občasným kuchařem:)
      Ty zapečené tostitos vyzkoušejte, určitě to bude chutnat i holkám. Zatím každý, kdo tohle u nás jedl nechal komplet vybílený talíř:)

      Vymazat
  6. Takovou dobrotu bych taky hned ochutnala. U nás musím spoléhat na to, co ukuchtím sama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Alis, u vás musí prozměnu jedlíci velebit svoji šéfkuřaku:) Zapečené tostitos vyzkoušejte. Doufám, že vám budou chutnat!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...