Stránky

pátek 10. ledna 2014

L' Oréal - Caresse 301 Dating Coral

Snažila jsem si pospíšit s tímto článkem, protože jsem zrovna dnes všechny Caresse (a mnoho dalšího ve stojanu L'Oréal) viděla zlevněné na polovinu (tzn za 99,-). Konkrétně v Rossmannovi. Nevím, jestli je to akce všech drogerií Rossmann (v mé ostravské jsem si ji nevšimla) nebo této konkrétní karvinské prodejny, do které jsem se dostala úplnou náhodou. Zlevněno bylo snad vše o 50%. Milovnice gelových linek Super liner gel intenza je seženou za 129,-, tužku na oči Silkissime ze stejné řady za 99,-. Ostatní ceny, hlavně u make-upů, korektorů a pudrů si už přesně nepamatuju. 
Ale honem zpět ke Caresse.  Je to moc příjemný a na balzám slušně pigmentovaný produkt. No není to tedy úplně balzám, ale označení rtěnkobalzám by určitě snesl.


 
Perfektně pečuje o rty a příjemně hydratuje. Odstín Dating Coral nezalézá do rýh a nezvýrazňuje suchá místa ne rtech. Těch mám momentálně požehnaně, i na fotkách si jich určitě všimnete. Předpokládám, že i ostatní odstíny se budou chovat podobně. Všechny, které jsem vyzkoušela na ruku, se ve vlastnostech jevily stejně.

Balení je plastové a celkem koukatelné. Chovám se k němu vcelku macešsky, tahám ho po kapsách a kabelkách, nedělám si násilí, že bych ho vzorně dávala do kosmetické taštičky a takhle vypadá po třech až čtyřech týdnech, kdy ho tahám téměř vžude s sebou.

301 totiž neuvěřitelně lichotí mé pleti, vypadá svěže, navíc omlazuje celkový výraz moji tváře. No a pro tenhle efekt bych šla světa kraj.


K Caresse nemám jedinou výtku,  má cenu i těch 199,-, ovšem pokud ji můžete mít za 99,- pak vás může hřát skvělý pocit, jak dobře jste nakoupily.
Pokud se nepletu tak v řadě je 12 odstínů. Vybere si opravdu téměř každá.

Zkoušely jste už Caresse? 
Přeju vám krásný víkend a zůstaňte na příjmu. V dalším článku se budu věnovat dekorativce s ještě větším lichotivým efektem.
tuttobene:) 

8 komentářů:

  1. akcia žiaľ vo všetkých rossmannoch nie je...písala o nej už LU a tak som veselo nabehla do rossmanna a v akcii nebolo nič:((( takže asi len nejaké vybrané predajne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, tak né všude. A už nás to tak nemusí ani mrzet, během včerejška skončila. Budou další:)

      Vymazat
  2. Krásna koralová! Moja naj farba rúžov, rúžobalzamov a iných produktov na pery. A vystihla si fakt super cenu. Mne je ľúto za Color riche shine gelée od L´oréal, to boli úžasne hydratačné rúžobalzamy. Neviem, prečo ich stiahli z predaja. Vlastne viem, preto, že som ich mala rada, to potom zvyknú stiahnuť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jíáji zrovna nevystihla, kupovala jsem ji z kraje prosince, ale právě teď když jsem ji viděla za polovic, tak jsem se dokopala o Caresse napsat, abyste z toho měly něco i vy:)
      A ta barva (jako i rtěnka) je opravdu skvělá, tu ti Juli doporučím všemi deseti!

      Vymazat
  3. Šmarjá, já budu muset do Rossmana zkouknout, jestli tam nějaké ty akcičky mají i u nás, v úterý jsem si ničeho nevšimla :-))......Strašně mě láká a vyhlížím pořád nějaké slevy u nás je až za 239 v dm, a to se mi dávat nechce..ale slevu beru. Na korálovky moc nejsem, ale já si tam určitě nějakou "modrou růžovku" vyberu, nebo jemnou červenku :-)). Díky za skvělý tip, akorát že díky Tvým tipům už budu rabovat slevy i v dm :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, je to mor, tyhle selvy. Modrorůžovka tam je nejedna. Ale předsav si, že ještě během včerejška ty akce skončily. Nu co už, budou další (to mají v DM ale na tyhle caresse přemrštěnou cenu, v Rossmanu stojí běžně beze slevy 199,-)
      DM mi nevyčítej:D, já kvůli Tobě právě včera skončila v tom karvinském Rossmannu, kde mají Catrice!! Že neuhodneš, co jsem si odnesla:D

      Vymazat
  4. Já jsem rtěnku Caresse koupila sestřičce k Vánocům, ale asi honem rychle zaútočím na Rossmanna... I když bych teď měla neustále šetřit. Ach to je dilema! Ale ta barva je nádherná a moc Ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Barev je opravdu na výběr dost, určitě taky vybereš.
      Bezva dárek jsi vybrala:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...