Stránky

pondělí 6. ledna 2014

Nepřehlédněte

Dobré dopoledne a co nejsnesitelnější pracovní pondělí. Dnes mám pro vás něco málo postřehů, co mě momentálně v obchodech zaujalo.

V drogerii DM mají od 2. - 28.1. příjemnou akci. Kupte 5 výrobků jejich privátních značek a na všechny dostanete 25% slevu. Můžete mezi sebou různě kombinovat Baleu, Alverde, Profissimo, Dontodent, SauBar, Babylove a spoustu dalších, více zde.  Akci jsem už využila a doplnila zásoby hygieny, mycích prkotinek pro děti, pak jsem přihodila do zásoby svoji super oblíbenou tužku od alverde 07 Pearly White a ještě ze zajímavosti přihodila avokádovo-hroznové sérum do konečků vlasů.

Ráda bych vám taky doporučila výprodejový stojan vánočních a dárkových předmětů v Marks and Spencer. Jasně, většina z nás právě teď těsně po svátcích nemá myšlenky na vánoční dekorace. Každoročně obdivuju jejich hrací vánoční koule, ale plnou cenu, která přesahuje pětistovku, se mi za ně nikdy dávat nechce. Teď je seženete za necelých 150,- Já ji nakonec nekoupila jen proto, že měla málo těch vznášejících se vloček, kravina, viďte.
zdroj: www.marksandspencer.ie


Co jsem ale odnesla byl vintage nerez shaker. Byl za hubičku, stál bez koruny 150,-. Během roku se vždycky najde někdo, komu udělá radost. Pak jen sáhnu do svých zásob a dárek je na světě.
Bytový parfém v moji milované myrhové parfemaci, kterou jsem zmiňovala už tady, jsem musela taky koupit.
A vánoční světelný řetěz se soby se taky vždycky hodí. Za 49,- nekupte to.
Pokud máte kolem sebe děti i dospělé, kteří si rádi lámou hlavu, viděla jsem i malé dárkové krabičky s dřevěným nebo kovovým hlavolamem (zpracování opravdu koukatelné) za 19,-, což je taky bezva námět na dárek.
Určitě si užíváte slev a vyrazily jste na lov. Já už taky něco málo oběhla, dokonce i něco málo koupila, překvapivě ale téměř nic z kosmetiky. Co z toho plyne? Čekejte na tuttobene víc receptů:)
Mějte se krásně a ať nám ten pracovní týden rychle uběhne.
tuttobene:)

17 komentářů:

  1. Tutto, my sme sice vcera dali uz stromcek prec,no ako sme ho isli vratit do Ikea,tak som tam hned kupila dve take mini balenia vianocnych ozdob:)) Dala som za to dokopy 38korun a su krasne,plechove,take este nemam:))Takze aj povianocne nakupovanie ozdob moze byt:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nenakupuju Vánoční duperelky jen já:) Vánoční ozdoby za pár korun, hned z nich má člověk větší radost, viď? Dobře to má Ikea promyšlené, vybere stromečky, odmění nás zákazníky a my obratem nákupem sebe a tím pádem i Ikea :)

      Vymazat
  2. Super tipy. Moc děkuji! Kéž by mne to nachlazení brzy opustilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, přeju Ti ať jsi brzy fit! A neboj nejsi v tom sama, taky na mě vlezl nějaký bacil a co hůř, zatím to kvůli pocitu možná zbytečné zodpovědnosti přecházím:(

      Vymazat
  3. Taky jsem využila slevy, ale nakoupila jsem si pouze výrobky značky Balea.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo jo, tu akci v DMku určitě využiju, hlavně na Alverde.. snad nebude všude vyprodaný :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ne, nemuselo by být. Tím, že to mají na všechny značky a navíc do kombinace, tak si myslím, že by to nemuselo být tak probrané:)

      Vymazat
  5. já bych ve spencerovi nakupovala, až bych plakala, ale nemám ho bohužel v dosahu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky! A to ho přitom mám v dosahu. Teď se mi z jejich proma líbilo několikero oblečení, ale zrovna do toho našeh ostravského (fukušima-karolina) ani jedno nedorazilo.
      Ale těch blbinek dárkových a vánočích to Ti rozumím.

      Vymazat
  6. ještě, že je ta DM akce až do konce ledna, já teď tvrdnu nad učením a všechny mi unikají :D určitě tam zajdu něco nakoupit, nejvíc asi věci na úklid a do domácnosti, kosmetiky už mám prostě moc... ale místo pro nějaké Alverde se určitě najde, chtěla bych zkusit minerální pudr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akce je naštěstí dost dlouhá a držme si palce, ať hlavně v dekorativce a pěstící kosmetice hezky průběžně doplňují:)
      Minerální pudr? Zkoušela jsem jen od everyday minerals a ten byl celkem fajn a mám pocit, že ten od Alverde je taky chválený.

      Vymazat
  7. přesně proto jsme ty koule nekoupili ani před Vánoci, mají extrémně málo vloček, takže mi přijdou na dvě věci. Já tam zase nemohla nechat papírové taštičky (hlavně ta s liškou, nad kterou jsem před Vánoci slintala) zlevněné ze 149,- na 39,-, budou se za rok náramně hodit. Za DM akci děkuji, potřebujeme nakoupit nějaké věci na úklid a ty z DM mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš můj člověk. Udělalas mi radost, já měla za to, že jsem hodně mimo, když mi vadí, že mají málo vloček. Nejsem v tom sama:) Ty ostatní prkotiny mají ovšem skvělé!

      Vymazat
  8. Ta akce v dm je fajn, škoda, že nevím, na c bych ji využila. Nic moc totiž od nich nekupuju a co jo, tak to už mám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo krom kosmetiky jsou to už jen čistidla, toaleťáky apod:)

      Vymazat
  9. Áno áno, na DMku sa chystám, určite na Alverde a nejaké veci do domácnosti, škoda, že v tom nie je aj Alnatura.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je velká škoda s tou Alnaturou, to máš pravdu! tam by se sleva šikla, strašně ráda nakupuju jejich luštěniny, ale musím být v dobrém rozmaru, abych si je nakonec odnesla k pokladně, protože ty ceny jsou na luštěniny astronomické, na druhou stranu vím jak jsou dobré:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...