Stránky

pátek 3. ledna 2014

Objevy loňského roku

Možná jste už typem článků kosmetika roku 2013 otrávené, možná ne a četete je rády. Mě v první fázi ani nenapadlo psát podobný post. Jenže pak mi docvaklo, že by to byl užitečný materiál pro mě samotnou. Sesumírovat si, co jsem pro sebe v loňském roce objevila, abych případně na některý skvost časem nepozapomněla a nehledala a netestovala podobný výrobek znovu. Jó děravá pamět začíná být mým denním chlebem! Navíc to za rok možná nebude jen užitečná, ale i zábavná retrospektiva.




Dr. Hauschka - Pleťové mléko pro normální, unavenou, bledou, k vráskám náchylnou a smíšenou pleť

- na tuhle denní hydratační emulzi určitě hned tak nezapomenu, jednoznačně patří mezi to nejlepší co jsem loni pro sebe objevila. Během vánoc jsem na pár dnů zůstala na suchu a čekala až dorazí nová, tentokráte už 100ml láhev. Nedělo se sice nic zásadního, ale cítila jsem dost velkou nervozitu a otrávenost že nemám tuhle hydratační emulzi a doslova se mi ulevilo, když konečně pošťačka zazvonila s balíkem pod paží.

Jste-li lehce nad 35, začíná vás trápit mírně povadlá pleť bez jasu a šťávy a máte chuť vyzkoušet přírodní kosmetiku, vřele tento výrobek doporučuju.



Pleťové vody Karel Hadek 

- první jsem měla někdy z jara, od té doby jiné nepoužívám. Momentálně je to levandulová. Podle typu pleti a případně problémům, které je třeba řešit si vybere každý.


Estée Lauder - Advanced Night Repair Complex II 

- tohle sice není pro mě úplně novinka, nicméně v letošním roce konečně došlo na plné balení. Každopádně by v mém výčtu sérum nemělo chybět, skvěle kamufluje nějakou tu chybějící hodinku spánku.



Guerlain - Crazy Les Météorites 

- svěží pleť po pár tazích štetcem. Recenzi stále dlužím, vím:(




Guerlain - Habit Rouge EdP 

- pánská verze Shalimaru s letmým polibkem Sycomore, která ovšem v žádném případě nevyznívá čistě pánsky. Pro mě jeden z parfémových objevů roku 2013. Berte mě ovšem s rezervou a neukvapujte se k překotné koupi. Tato v žádném případě nesplňuje požadavek na líbivou, moderní, oblíbenou vůni.




Gianfranco Ferré - Ferré 

 - elegantní, vroucí, ženská květinovka. 




Alverde - tužka na oči Pearly White 

- na rozjasnění pod obočí nebo nad horní ret je perfektní a za hubičku.



Rimmel - Match Perfection 2in1 concealer and highlighter 

- na drogerii velmi slušný "prosvětlovač" očního okolí. Tmavé kruhy určitě nezakryje, není dostatečně krycí, ale pokud potřebujete jen zevětlit a sjednotit pleť pod očima, pak je to dobrá volba. Je dostatečně tekutý a dobře se s ním pracuje. Není sice srovnatelný s YSL Touch Éclat, u toho mám po nanesení pocit jako bych ani nic pod očima neměla, ovšem pleť je prozářená a prosvětlená. Rimmel není v tomto ohledu tak dokonalý, nicméně zapracovat do pleti téměř neznatelně jde.




Urban Decay - Nude Basic 

- matná, malá poloviční sestra slavných Naked. 



Collistar Infinito 

- pro ty z nás, které máme řasy dlouhé, ale ne příliš husté, navíc prahneme po černočerné a vyhovuje nám plastový kartáček.



Catrice - tužka na obočí 

- za necelý rok jsem ji zkrátila o víc jak polovinu. A rozhodně jinou nehledám.



Gabriella Salvete - Stars 04,16 

- ikdyž primárně nejsem milovnice efektových laků, přece jen mě tyto dva dostaly a našly si cestu do mé koupelny.

04 Mistero Grey

16 Brown Sugar

Tak to by byly všechny mé loňské objevy, které opravdu podle mě stojí za to. CO jste pro sebe loni objevily vy? Těším se na vaše komentáře a 

tuttobene:) 

12 komentářů:

  1. Moc se mi zalíbily tvoje objevy! A jsem zvědavá na recenzi meteoritů. Také mě zaujala ta hydratační emulze od Hauschky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ta emulze je skvělá, ale řekla bych, že mladá pleť, a to Ty ještě stopro máš, všechny její přednosti nevyužije, nebo lépe řečeno výsledek nebude tak viditelně markantní. Možná v období vypětí a únavy by se hodila, ale jinak věřím, že jas a tonus máš ještě od přírody v nejlepší kondici:)
      Meteority recenze bude, snad brzy A snad se mi podaří kloudně nafotit.

      Vymazat
  2. Collistar Infinito chcem už dlhšie. Mám presne ten typ rias ako ty, dlhé, ale jemné a redšie a silikónové kartáčiky mám najradšej. Pleťové vody od Hadka by som tiež rada skúsila, neskúšala si náhodou jalovcovú? Mám momentálne od Original Atok Jalovec a tá je veľmi dobrá a lacnejšia:) ale skúsila by som aj od Hadka pre porovnanie. Táto moja "vonia" ako sóda bicarbóna alebo vyprošťovák:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je příjemné si společně trylkovat nad silikonovými kartáčky s Bashi, která má stejné řasy jako já:) Většinou jsem narážela (je pravda, že v poslední době už) na podiv, jak mi to může vyhovovat.
      Jalovcocou jsem měla, byla jsem spokojená hodně, voněla jak hodně vyčpělý nebo lépe řečeno zředěný gin - borovička (holt jalovec je jalovec)

      Vymazat
    2. Ja si už iné ani nekupujem:) Sestra sa najskôr tiež divila a že jej také nevyhovujú, ale keď som jej odporučila vyskúšať od Gosh riasenky Boombastic alebo Catchy eyes, hneď zmenila názor a ku Catchy eyes sa teraz stále vracia. Obe sú silikónové:)

      Vymazat
  3. Samé super věci. U mně je to tužka Alverde, EL serum, tužka béžová Max Factor, GS pískové laky (zase mám další) a dnes koupím ještě jeden ;-), mořská houbička na mytí obličeje a určitě další věci, které si teď nevybavuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je bezva, tak to máme ze tří čtvrtin stejné:D Béžová tužka na oči od Max Factor je na korekci unavených nebo podrážděných očí bezvadná. Marti, co to máš za mořskou houbičku? Jako z pravé mořské houby nebo nejakou specialitku?

      Vymazat
  4. Presne ako hovorí Martina, samé super veci :) A tužtičku mám od teba a je výborná! :) Ja mám podobný článok rozpísaný už asi 2 týždne a nie a nie ho dokončiť, kurnik šopa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vůbec nevadí, že si dáváš na čas. Ikdyž přiznávám, že na Tvoje TOP 2013 se opravdu hodně těším!!!
      Jsem ráda, že Pearly White od Alverde dobře slouží.

      Vymazat
  5. Ani se nedivím, že s recenzí Meteoritek váháš, ony jsou prostě skvělé všechny a s tím by se to vlastně dalo zakončit :-D (a proto ani já jsem se k tomu nedohrabala). No a když má člověk ten efekt popsat slovy...to je docela práce.
    Číst tyhle přehledy mě baví, a Moora dnes slibovala a shity roku, na ty se těším ještě víc :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jsou skvělé a tady končím:D
      Takže takové anti TOP dnes u moory bude, díky za tip:)

      Vymazat
  6. Hádkovy vody mám taky moc ráda, ale momentálně převážila náklonnost k růžovce od Purity vision:) O Habit rouge uvažuju už stršně dlouho, navnadila jsi mě ještě více! Veronika

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...