Stránky

pátek 24. ledna 2014

Současná tělová péče

 Přeju vám pohodový start do nadcházejícího víkendu. Články s podobnou tématikou se už na tuttobene objevily, nicméně čas běží a některé výrobky se samozřejmě mění, stálice zůstávají. V tělové péči jsem se trochu posunula k přírodě.

 Momentálně mám oblíbené sprchové gely od Alverde. Zrovna teď točím sice jemně, ale úžasně vonící limitku frangipani (jemná vůně bílých kvítků mi připomíná meruňkové pyré s vanilkou). Kéž by se u alverde nebáli šlápnout do intenzity vůně. Rozhodně by nic nepokazili. Tutéž připomínku bych měla ke sprchovému gelu Tonka (taky alverde). Jeho vůně byla dost éterická.

 Tělová másla - no ano, pokud mažu tak vánočními másly opět od alverde

 Momentálně na pár dní zkouším trnkový olej a lemongrass-citrón tělové mléko od Dr. Haus-chky. Ó, ty bych si taky oblíbila, lépe řečeno, už jsem si oblíbila. Jenže cena plného balení je dost drastická. Ve vydávání takových částek za mazadla na tělo mám určitý blok. Do vůní, šminek, pleťové kosmetiky to problém nemám, ale jakmile se jedná "jen" o tělo, jó, to už jsem zdrženlivější. Ano vím, je to omezený pohled, takhle paušálně stavět péči o tělo na druhou kolej. Zvlášť po tom, co jsem objevila další pigmentovou skvrnu na zápěstí!!! :D Budu muset jít do sebe a tenhle svůj postoj přehodnotit! Ještě se vrátím ke kosmetice Dr. Haus-chka. Mám skvělou zkušenost s eshopem yinyang.cz, kde Hause objednávám. Ke každé objednávce jsem vždy měla přibalené vzorky a navíc ten, kdo objednávky balí, tak nad výběrem vzorků i uvažuje. Poprvé a podruhé, když jsem objednávala pouze pleťovou péči, mi vždy přibalili vzorky takové pleťovky, která tu moji vybranou doplňovala. Takže pokud jsem vzala tonik na smíšenou pleť, měla jsem přibalený i meduňkový krém na smíšenou pleť. Naposledy, když jsem k objednávce přihazovala nějaké vzorky z tělové péče k podpoření elasticity a zpevnění pokožky, byla doplněna vzorkem trnkového tělového oleje s obdobnými účinky. Této personalizace si fakt cením.

 Co se týče vlasové péče, tu jsem dost osekala Nakonec jsem skončila u ovesného přírodního šamponu od weledy. Společně se šampóny alverde jsem mu vděčná za to, že mě v podsatě zbavily neverending story s pupínky  nejen na spáncích, ale taky na krku. Všude, kde se mi otíraly vlasy o pokožku jsem bojovala s pupínky. Nejdřív s šampóny, které se pyšnily nápisem bez silikónů, určité zlepšení přinesly, ovšem zásadní zlom nastal až s používáním čistě přírodních šampónů. Po ovesném od weledy mám navíc vlasy vzdušné a vcelku objemné.  Lesk by mohl být ještě větší, ale nestěžuju si. Taky na to mytí si člověk musí zvyknout. Zpočátku jsem měla pocit, že vlasy nemám vůbec umyté, ale po třech až čtyřech mytích jsem si na trochu jakoby "koudelovité" vlasy zvykla a nebo se vlasy novému šampónu přizpůsobily. Každopádně po usušení vlasy vypadají naprosto v pohodě. 

 Konečky a přední (nejdelší) partie mikáda se snažím ošetřovat s BC Bonacure od Schwarzkopf Proffesional. Nedávno jsem si na zkoušku vzala sérum s avokádem na střapaté vlasy od alverde. Zatím jsem z něj spíš rozpačitá. Né, že by bylo totálně na nic, vlasy přece jen trochu uhladí a neposlušné poletuchy připlácne k hlavě, ale to je právě ten kámen úrazu, že je doslova připlácne. Vlasy nejsou pružné a přirozené, spíš jakoby přilepené k těm pod nimi.


 A na řadě je tělový peeling. Pokud se mi vůbec do něj chce, dělám si většinou domácí, smíchám olivový olej s třtinovým cukrem a přidám kapku esenciálného oleje (levandule nebo červený pomeranč). Fotku jste už tady mohly vidět, stejný peeling používám i na ruce.

 A krémy na ruce. Momentálně jsou mé oblíbené Tonka od alverde. Je trochu mastnější, chvilku mu trvá, než vsákne, tak pět až deset minut. Ruce jsou po něm hlaďoučké! No a pak můj milovaný krém od Marks&Spencer z řady La Maison de Scenteurs, tentokráte s vůní Blanche. A stále používám můj oblíbený meruňkový krém na nehty a nehtovou kůžičku od alverde.


 A to je tak v kostce vše okolo těla. Snad jen dodám, že nejhezčí, nejpevnější a nejbáječnější kůži mám po sauně (finské). Saunovací sezóna je v plném proudu, takže pokud vám teplo a následné ochlazení nedělá problémy, tak určitě vyražte. Ještě pár hodin po sauně nebude ani vidu, ani slechu po trapárnách jako celulitída nebo roztřesený rosůlek. 
 Jaká je vaše zimní tělová péče, bez čeho teď v zimě nemůžete být?

Mějte se krásně a 
tuttobene:)


17 komentářů:

  1. Hezký článek, ale hned mám pocit, že musím nakupovat. Nyní používám Natura Siberica na tělo proti celufujtýdě a nadherně voní, vstřebává se dobře a maže se ještě lépe. Střídám s olejem od Saloosu taky na cel... a voní mi jako odpuzovač hmyzu, taková ta citronovo-něco vůně. No a ještě od Alverde s vůni růže, ale to jen někdy. To voní na mne až moc. Chtěla bych něco zazračného, ale asi zkusím saunu :-) ...aspoň ten chvilkový pocit, že je vše pevné a hladké, stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, mám stejný problém, po přečtení tohoto typu článků. Mám pocit, že musím mít vše a nejlépe hned:D
      Chvilkový pocit, že je vše pevné je k nezaplacení! :-)
      Nově mám doma ještě olej na celufuj, který zmiňovala eM. Alverde citrón-rozmarýn, jestli dělá něco s tonusem pleti, to je ještě příliš brzy soudit, ale je hodně příjemný a za hubičku. Poměrně výrazně voní, ale to mi nevadí, citrón i rozmarýn mám ráda. Myslím, že je ze stejné řady jako ten růžový, který používáš.

      Vymazat
  2. už si robím zálusk na weleda šampóny. vlasy mám suché, ale zároveň rýchlo sa mastiace. vraj sú na to ako stvorené ovsené šampóny
    ale nasadila si mi chrobáka do hlavy s tými vyrážkami okolo vlasovej línie a hore na chrbte... nikdy som si nepomyslela, že je to šampónom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj popis vcelku sedí i na mé vlasy. Suché, ale rychle se mastící. Nějak zásadně se mi vlasy nezměnily, mastí se stále stejně. Řakla bych, že vyloženě přesušené je nemám a vypadají o chlup zdravěji. Co je ovšem obrat o 180% to jsou ty pupínky, které chválabohu jsou fuč. Je pravda, že v závislosti na mojem cyklu se mi sem tam nějaký opruz vyloupne, ale s počátkem menstruace hned mizí.
      pupínky v závislosti na šampónu jsme vcelku dost intenzivně probíraly s frangipani (to jen blog parfumerka, co tu má neustále ty obří fotky:DD), ji zas pro změnu pomohly indické bylinné šampóny, vím, že jim u sebe věnovala celý článek.

      Vymazat
  3. Frangipani je nejlepší, to se ví. :D

    OdpovědětVymazat
  4. No tak ztráty celulitidy v sauně bych docílila pouze tak, že by mě v ní nechali tak týden vyhladovět :)
    Na mazání používám hodně oleje (výborný byl Alverde s černým rybízem, teď nám nějaké Kanu oleje, taky skvělé ), no a momentálně si nemůžu vynachválit tělový krám od Elizabeth Arden z řady Eight Hour. Velmi povedená řada !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kanu oleje se mi ještě nedostaly do ruky. Oleje od Alverde musím pochválit, teď mám chvíli citrón s rozmarýnem a je uživatelsky hodně příjemný.
      Vypadá to, že cokoliv z řady Eight Hour stojí za to:) Co si tak vybavuju, tak kdokoliv cokoliv z ní zmiňoval, vždycky byl spokojený:)

      Vymazat
  5. Zaujal mě hlavně ovesný šampon, po tom se možná časem podívám... (až dodělám tu obrovskou lahev levandulového Jasona, ehm...)
    Jinak se teď mažu kupodivu mlékem od Baley, ale plánuju koupit olej od Alverde. (To mléko mimochodem je docela dobré, až se divím...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk někdy narazí v drogerii na hotový poklad, viď? :)
      Ovesný šampón doporučuju. Ta cena sice není úplně customer friendly. Lahvička má tuším 150ml a vyjde na cca 250,- Vystačí tak na měsíc a vylasy si myju každý třetí den.

      Vymazat
  6. Jo to znám, jakmile použiju něco ne úplně přírodního (respektive s "dobrým" složením, protože na vlasy používám Phyto, což je vlastně lékárna), mám ramena, záda a dekolt plné hnusných bílých pupínků. Závidím ti ta máslíčka, mně to uniklo a zjistila jsme to až asi v lednu, kdy už nebyly. S tělovkou jsem hodně pokročila, mám sprcháč od Trilogy a Melvity a jakmile já nakupuju v librách nebo eurech, moje hranice se posouvají automaticky. 13 liber? Zadarmo, beru. :D A nakonec jsem i ráda, pak si totiž mytí užívám a nemusím se nutit, takže mi peněz za tělo líto není. Možná proto, že u nás je dostupná jen ta Weleda, kde všechno znám (máme ji i u nás v lékárně a tak mám miliardu vzorků) a Alverde, co málo voní a nějak mě "neba". Hauschku mám nakoupeného z té 50% akce a ještě nepřišel na řadu.
    Peeling si dělám obdobný, přidávám ještě i med a lepší jsem stejně nikdy nevyzkoušela, tak na co utrácet. A mazání šidím, beru to kokosákem za mokra šup šup, protože jakmile se zabalím do županu, už ho ze mě nic neserve.
    A úplně bych zapomněla na pana Hádka, má suprové sprchové oleje, ten grepový je má letní stálice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste to krásně vystihla, Jonesová:D Máš pravdu, s přírodními produkty si člověk vážně mytí užívá a není to otrava. Sprchu a další nezbytnosti si člověk neodbyde v pěti minutách. Moje řeč!
      Mazání šidím taky, pokud mám právě něco, co mě moc nezaujalo, Pokud to něco krásně voní a pěstí (třeba ty mléka a olej od Hauschky) tak to mažu, až se hory začnou zelenat.
      Hadka mám pro změnu moc ráda v pleťové péči a na jeho pleťové vody nedám dopustit.
      Škoda Melvity, že byla u nás stažena.
      Ještě mě napadá Lavera, ale tu osobně nemám moc odzkoušenou.

      Vymazat
  7. Meruňkové pyré s vanilkou? Tak to zní báječně! I když mám doma hromadu sprcháčů, tohle musím jít očichat.

    Velmi mile mě překvapuje personalizace vzorečků! To jsem snad ještě nikde neviděla, aspoň na českém eshopu ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou personalizací mě vážně dostali!
      Doufám, že se Ti frangipani ještě podaří někde objevit, byla to limitka, ale u nás v DM jsem ji ještě nedávno viděla a taky hned popadla a až dojde, tak bohužel zatlačím slzičku.

      Vymazat
  8. Same skvele produkty! Sprchove gely od Alverde su tiez moje oblubene a po sprche maslo Alverde je tiez moja stalica. O Bc Bonacure Oil miracle som uz tiez pisala na blogu, uz asi 2 roky moj naj naj multifunkcny olej na vlasy. Hoci teraz ho podvadzam aj s Elixir ultime od Kerastase a spokojnost je tiez 100%na.

    OdpovědětVymazat
  9. Dušovala jsem se, jak budu chodit do sauny. Není času ... a vlastně při těch pražských cenách se mi do té sauny nějak nechce. :-(
    Všehovšudy jsem byla jednou a bylo to bájo, to zas jo.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten fluid od Alverde jsem též měla, mám problém se suchými vlasy, tak jsem myslela, že jim dodá vláhu, ale...strašně mi je vysušoval, takže už nikdy nechci:/
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...