Stránky

neděle 19. ledna 2014

Sušenky, pozor!

 Dnes vám představím takovou Popelku v mé koupelně - Balea Nature - pěna na holení s arganovým olejem

 Koupila jsem ji na zkoušku už někdy před půl rokem. Běžně používám Balea gely, poměr cena výkon se mi u nich zdá hodně obstojná. Po víceméně neúspěšných eskapádách s jinými způsoby depilace jsem natrvalo zůstala u holení. Když jsem Nature viděla v regále s ostatními gely, samozřejmě mě zaujala, tak jsem se přirozeně rozhodla, že ji teda zkusím. Po prvním použití jsem z ní měla pocit, že vůbec nestojí za moji pozornost. Pěna byla a stále je řídká a vlastně taková nijaká. K oholení to stačilo, ale žádné nadšení ani spokojenost se nekonaly. A tak Nature skončila v tom nejtmavším koutě koupelny. Na podzim jsem ji z "musu" vytáhla, (nedokoupila jsem si další lahev Baley gelu). Díky své lenosti jsem byla donucena ji použít několikrát po sobě. A pak to přišlo! Všimla jsem si, že pokud si hned po holení nohy nenamažu tělovým krémem nebo olejem, nic se neděje. Žádná suchá pokožka, žádné svědění. Teď v zimě si to už nelajznu, to mám nohy, hlavně holeně, hodně suché a raději si je po holení namažu, Jinak po použití této pěny opravdu nemám pokožku suchou a to se cení! Odpouštím neslanou nemastnou konzistenci pěny a taky v podstatě nijakou vůni, za nevysušenou pokožku to rozhodně stojí.

 Pěnu koupíte v drogerii DM, cena 150 ml balení se pohybuje kolem 60,-. Pěna se z 95% pyšní přírodním složením. Ve složení naštěstí nenejdeme silikony, parabeny, minerální oleje, ani barviva. Doporučuju všem, které po holení trpí pocitem suché pokožky a svědění.

Krásnou neděli vám přeje
tuttobene:)

22 komentářů:

  1. To je zajímavé a jistě pro mnohé přínosem. Já se holím jedině na sucho, jinak se mi udělají pupínky. A navíc obyčejným holítkem. Pak aplikuji nějaký olej či mléko. To je celkem jedno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš velmi jednoduché, hlavně, že Ti to dobře funguje:) Mně se pupínky dělaly po depilátoru a měla jsem i problém se zarůstajícími chloupky, i přesto, že jsem peelingovala jak divá.

      Vymazat
    2. Ahoj, tyhle problémy mám také a stále se mi nepodařilo se jich zbavit. Nohy neřeším, ale třísla jsou vážně zlá . . . :(

      Jak si to nakonec vyřešila ty ? :)

      Vymazat
    3. Ahoj, třísla nesmím depilovat. Jen holím, to sice zarůstání jen minimalizuje, úplně se mu nevyhnu, ale už to poznám, který chloupek zlobí a promnu kůži a pomůžu mu ven. Po depilaci se mi to nedařilo tak lehce, jako po holení. Sice musím holit často, ale to je oro mě menší zlo :)

      Vymazat
  2. Tak tuhle Popelku budu muset vyzkoušet. :) Po holení jsou moje nohy suché a tahle pěna vypadá, že by problém mohla alespoň z části vyřešit. :) Děkuju za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo a určitě vyzkoušej:)

      Vymazat
  3. Túto penu mám a používam aj s priateľom už nejaký ten čas, okrem nej som dokúpila aj krém na holenie od Nobilisu a striedame. Pre mňa má pena naopak veľmi peknú aj keď úplne jemnú. Čo sa týka hustoty,j keď porovnávam napr. s pánskou penou L´oreal, je síce menej tuhá, ale holí sa s ňou podľa mňa rovnako dobre. Určite kúpim zasa, za tú cenu a zloženie:) A je fakt, že pokožka vysušená nie je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vôňu :) som vynechala slovo :D

      Vymazat
    2. Já to pochopila i bez vůně:) Vůně je jemná a pro mnoho žen to můzná bude právě plus. Každopádně vůně je asi to poslední v případě pěny na holení, na co by bylo třeba brát ohled.
      No, to je přesně ono, ta pěna je řidší než jiné, tím pádem se mi po ní s holítkem neklouže tak hladce jako po jiných a chlupy změkčí o poznání míň a možná právě proto nevysušuje a to je důležité. Jsem ráda, že jsme se shodly na tom, že nevysušuje:)

      Vymazat
  4. ježiš teď jsem si vzpomněla na svůj rest, recenzi už mám jakou dobu, ale nenafotila jsem ji a už je v koši :D výborně, musím pro další :D
    ale jsem s ní hodně spokojená, když ji pořádně natřepu, tak ta pěna pak celkem vydrží, ale stejně jí musím dát víc (nesnáším ten pocit, když všechna pěna sleze a vypadá to, jako bych se holila na sucho). a nevysušuje vůbec, stejně jako třeba sprchovací pěna Balea (z letní limitky). ale třeba ta růžová obyč na holení mi nesedla, po té jsem se osypala :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, člověk musí víc třepat, pak je ta pěna vcelku obstojná:) I tak mi příjde řidší a s kratší výdrží oproti pěně, kterou udělá gel, ale ten vysušuje. Tohle ne. Jsem ráda, že se nás na tom už vícero shodlo:) Já používla jen ty gely, růžovou pěnu Balea jsem asi nikdy neměla nebo už nepamatuju.

      Vymazat
  5. Musím se přiznat, že pěnu na holení vůbec neřeším. Stačí mi i panský gel Cien z Lidlu nebo sprcháč, ale tahle má pěkné složení tak ji vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pánské gely jako nouzovka, taky se mi to párkrát přihodilo:D

      Vymazat
  6. To vypadá jako něco, co přesně potřebuju! :D Děkuju za tip, jsem ten případ který se děsně nerad maže, ač by měl denodenně aspoň dvakrát, tak možná zabiju dvě mouchy jednou ranou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mohla být trefa do černého:)

      Vymazat
  7. Já se těšila na sušenky. :))
    Přiznám se, že na pěny mě moc neužije, holím prostě se sprcháčem. Ale asi by to bylo docela fajn pro moje v zimě přesušené nohy, to je fakt. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No minimálně pět sušenek se sešlo v diskuzi, sebe počítám samozřejmě taky:DD
      An, vyzkoušej, snad pomůže:)

      Vymazat
  8. Musím říct, že je to pár let, co mě gely/pěny apod. na holení přestaly zajímat - od té doby, co jsem použila první olej na holení a následně zjistila, že mi stačí jakýkoliv... Ale jestli to nesuší, možná by to byla příjemná změn... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesuší:) Ale pokud jseš spokojená s olejem, absence pěny ti nevadí a nepotřebuješ změnu, tak je vše ok. To spíšjen pro případ, že by sis chtěla po dlouhé době bez následků "zapěnit" :)

      Vymazat
  9. Ja penu uz niekolko rokov nepouzivam nastastie nemam az tak citlivu pokozku a staci mi sprchovy gel :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. objevila jsem asi před rokem, spokojeně používám a té "nijaké vůni" blahořečím, protože nesnáším výrazně parfémované, nedej bože ještě růžové, pěny. navíc mi vyhovuje cena a to, že je pěna krásně hustá, v porovnání třeba s Isanou z Rossmannu (holt na Gilette gely mě neužije).
    - andry

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to byla pomalá láska, nejdřív nic moc, pak si povinně odstál nějaký měsíc v koupelně, než se mi ho zželelo a pak přišlo samozřejmě prozření. Hlavně v tom smyslu, že nevysušuje. Jinak žádné extra nároky na pěny nemám, krom husté pěny, což jsem tomuhle njedřív zazlívlala, než jsem se naučila, že ho musím opravdu pořádně před použitím protřepat, te'd nemám jedinou výhradu. A cena je taky fajn.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...