Stránky

čtvrtek 16. ledna 2014

Výprodej na elninu

 Rychlostí blesku chystám tento post. Před chvíli jsem si rozklikla výprodej kosmetiky na elninu a některé z jejich nabídek jsou opravdu zajímavé. 
Předně dávám tip na úžasné rtěnky Addict - Dior. Ikdyž se jedná jen o testery, tak cena cca 323,- je za kvalitu opravdu výborná, navíc je ještě v celku dost odstínu na výběr.


Milovnice lesků si příjdou na své, výběr je opravdu velký. 
Shisheido ceny v rozmezí 200-300,-, podle odstínu

nebo benefit od 244,-
nebo lesky Bella Bamba, Coralistaatd za 268,-


nebo mac za cca 250,- a mnoho dalších lesků

Mě zaujal primer pod oční stíny Elizabeth Arden za cca 200,-

 a kondicionér Redken

 V nabídce je taky legendární Touch Éclat YSL v odstínu 01 za cca 438,-

 I když nejsem velký fanoušek elnina, zvlášť po tom, co doslova osekali zákaznický program, s expresní dopravou a službami elnina jsem byla vždycky spokojená a eshop vám ráda doporučím.
Hodí se vám dnešní tip nebo jste už stihly nakoupit? Krásný čtvrtek,
tuttobene:)






17 komentářů:

  1. Jeeej, dik za typ. Tie ich testery su fakt super, ja som takto minuly rok ukoristila tiene a sypky puder od Diora za fakt smiesne ceny. Idem hned popozerat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, není to sice taková sleva jako loni, ale pár kousků se dá určitě vybrat:)

      Vymazat
  2. Něco bych si nechala líbit:-) škoda, že jsem včera objednala za 80 liber na frangrancedirectu Beccu po tunách:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, to já bych si nechala líbit tu Beccu:)

      Vymazat
  3. Skvělé tipy, ale tentokrát do toho nejdu, kupovala jsem kdysi ve slevě stíny od MACu, nevím, nevím. Jsou prostě jiné než byly na prodejně, myslím konzistence, mírně i odstín :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a stejně jsem neodolala a musela se tam podívat :D

      Vymazat
    2. :DDD.
      Co se stínů týče, nevím. Já občas takhle kupuju rtěnky. Co jsem si zkontrolovala podle výroních kódů, tak jsou ty kusy vždy tak do půl roku do vypršení doby použitelnosti, ale mám tu zkušenost, že se to na jejich kvalitě neprojevilo. Do parfumerek by to už nedodali, protože ty by to za půl roku musely zlevňovat, tak to odkoupí tyhle eshopy a prodají. Kamarádka jednou měla pochybnosti o stavu rtěnky a tak ji jednoduše vrátila (nepoužitou). Problémy s vrácením ji na elninu nedělali.

      Vymazat
  4. mna tam nic nezaujalo az tak, aby som musela nakupovat... inak doporucujem navstivit aj slovensky e shop fann, tiez tam prebieha vypredaj a napriklad Artdeco tam vychadza lacnejsie, navyse nad 30 Eur sa neplati postovne.

    OdpovědětVymazat
  5. Idem mrknúť, ale tipujem, že teraz už tam nič zaujímavé nebude :))

    OdpovědětVymazat
  6. Koukám, že nejdem jediná, kterou tenhle výprodej tolik nezaujal, minule byly lepší slevy-větší. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě. Loni jak na jaře, tak v létě byly opravdu o poznání větší. Ovšem minule bylo i euro levnější. Každopádně tím nechci elnino nijak omlouvat. Uvidíme, jestli se během roku ještě pochlapí:)

      Vymazat
  7. A ja odolam :) ale chtela jsem napsat,ze s tim vernostnim rogramem me fakt nastvali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím to totálně podělali! Taky mě naštvali. Co se týče vůní, lehce se přeorientovávám na parfums.cz, tam se o zákazníka starají úplně jinak.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...