Stránky

středa 1. ledna 2014

Zabořte své nehty do hnědého cukru - GS Stars 16 Brown Sugar

  Dobré novoroční dopoledne! Dnes mám pár obrázků a dojmů z dalšího laku Gabriella Salvete Stars, který mě natolik zaujal, že jsem ho koupila a během posledních týdnů už třikrát lakovala. Na blozích se objevil mnohokrát a objeví se i tady, protože z něj mám prostě radost.



   Brown Sugar se lakuje jedna báseň, ostatně jako asi většina GS Stars. Hravě ho zládne nalakovat bez chybičky i ten, kdo často nelakuje. Možná by stačila jen jedna silnější vrstva, já jsem lakovala dvě. Schne rychle. Výdrž je excelentní. Mně vydrží 3 dny bez jakéhokoliv odrbku a když se po třech dnech nějaké odštipky objeví není problém špičky nehtů přejet lakem znovu a v běžném provozu je to k nepoznání. Odlakování chce torhcu trpělivosti a větší dávku odlakovače, ale zásadní problém s ním nemám.



 Barva opravdu lehce připomíná třtinový cukrt jen je víc chladnější a do stříbrna. Pro mě je to jedna z nejhezčích barev celé kolekce, společně s 04 Mistero Grey. Celkovým dojmem, použitými šestiúhelníkovými třpytkami je mu hodně podobný, jen odstínem se liší. Sice lakuju pouze klasicky, všechny nehty stejně, ale věřím, že bude krásný i do různých kombinací s jinými laky. V tomhle se můžete inspirovat teba u eM tady



Jak se Vám líbí? Máte své favority v řadě Stars? Krásný zbytek svátečního dne vám přeje

tuttobene:)

10 komentářů:

  1. Krásný, taky ho mám v plánu zakoupit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Z tých nových odtieňov sa mi jednoznačne páči najviac :)

    OdpovědětVymazat
  3. moji favorité jsou Lila a hlavně Azzuro! ještě jsem uvažovala o Greyovi nebo Aquamarině, mám ráda ty hodně hrubé s velkýma třpytkama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sthjně tak, taky se mi líbí ty hrubší a hlavně s těmi třpatkami - hexagonky. Tohle je taky jeden z nich:)

      Vymazat
  4. Je krásný a univerzální barva! Možná si ho také pořídím. Dnes mám ten oranžový, právě kvůli jednoduchému nalakování, ale mně vydrží jen den a pak musím lakovat špičky.

    Krásné pohodové odpoledne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, univerzální, dá se nosit v podstatě kamkoliv. To já se divím, že mi vcelku drží, protože mi většinou nic moc nedrží. Ovšem pokud tímto stars oparvuju špičky, nejde to znát, ale lak tak dlouho jako při prvním lakování nevydrží, nejpozději po dvou dnech jdou taky dolů.
      Děkuju:)

      Vymazat
  5. já se pořád nemůžu rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne :( má všechny předpoklady k tomu, aby se mi líbil, ale když ho vidím ve stojanu v lahvičce, tak si ho prostě nejsem schopná koupit :D asi si prostě nejsme souzeni, ale na Tvých drápcích vypadá moc hezky! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nic se nemá lámat přes koleno:) Pokud tě po odchodu z prodejny nehryže touha, že sis ho přece jen měla koupit, tak pakTi určitě nějak zásadně nechybí:) a děkuju!

      Vymazat
  6. Ahoj tutto, odstín se mi líbí moc, nedivím se, že z něj máš takovou radost, je opravdu krásný, připomíná mi jeden od Rimmel Space Dust, který jsem dala dceři, budu muset taky láknout a určitě je tento Tvůj favorit až mě zase budou svrbět prsty na Starsky :-)...Měj se krásně v novém roce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, no já se těším na ty Tvoje kombinace ať už rimmel nebo tento stars. Je mi jasné, že pokud ho budeš lakovat nebude na rukou sám a nějakého fešného parťáka mu určitě najdeš:)
      Děkuju,Ty taky!!!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...