Stránky

pondělí 10. února 2014

Catrice - long lasting lip lacquer C01 Innocent

 Vůbec netuším, co jsem si od nákupu téhle srandy slibovala. Doběhla jsem si pro zlatý lak z limitkové kolekce Thrilling Me Softly a naprosto nelogicky jsem sáhla i po tomto stainu na rty ze stejné kolekce. Ano prosím, já rtěnkofil jsem to koupila!!! Dušovalo se to, že to není lesk. No, tak možná to není čistě lesk, ale lepí to stejně. Je to dost pigmentované, to je asi tak jediné plus. Smrdí to jako nejlevnější vanilkový termix a samozřejmě ukázkově vysušuje rty. Jestli ještě někde tahle limitovaná kolekce je nebo se objeví ve výprodejových stojanech, tak chraň vás pánbůh, aby jste si to nesly k pokladně.
 Lak na nehty to je jiná kategorie, s tím jsem spokojená a pěkně nalakovaný je například zde.

 Přeju vám co nejpohodovější vstup do pracovního týdne. Příště se na vás těším u mnohem optimističtějšího čtení a
tuttobene:)

9 komentářů:

  1. Naštěstí lesky nekupuji, maximálně ty od Loreal, protože nelepí, ale jen některé. Nebuď smutná, třeba někomu leskem uděláš radost. Děti, kámoška?
    Lak je krásný a to tě musí těšit, že jsi ho sehnala.
    Krásný nový týden!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:)
      Smutná nejsem, to ne. Navíc mladá rampepurda ví jak s ním naložit:)

      Vymazat
  2. Také přeji krásný týden. Minulý týden jsem koupila lesk od Gabrielly, měli ho v akci za 19 Kč! Lak se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je za hubičku! To musí těšit dvojnásob:)
      Já v podstatě moc lesková nejsem, proto je dost s podivem, že jsem tohle koupila.
      Lak je bezva.

      Vymazat
  3. Neznasam produkty, ktore vysusuju pery. Nechapem, ci to nikto netestuje pred uvedenim na trh,a lebo co. Ci za dolezite sa povazuje len to, ci to farbi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě!
      Úplný unikát v tomto jsou některé pomády nebo bazámy na rty, které zvládnou nelogicky vysušit taky. Jednu takovou srandu se mi povedlo před časem koupit od Balea.

      Vymazat
    2. Ja už som taky rozmaznanec, odkedy mám doma Lip butters od Korres, že už aj Labello ma štve, hlavne tá ich natural rada je podľa mňa pekne na houby. Ale to zasa treba brat do úvahy moje extrémne pery. A presne tak, čím viac to sľubuje, ako to pery zjemní a hydratuje, o to viac som potom prekvapená. Nemilo.

      Vymazat
  4. Ja sem s ho koupila v tom tmavsm odstinu a sem s nim naopak velmi spokojena. Je pravda, ze lepi, ale to mi nevadi a alespon dky tomu dost dlouho drzi na rtech. Kdyz se pak casem vsakne, tak mi krasne obarvi rty a vypada to, ze sem prave jedla lesni plody, nebo ze takovou barvu rtu mam normalne. Jinak mi neprijde, ze by nejak moc vysusoval. A to mam rty suchy a popraskany skoro vzdycky, kdyz si na pusu neco placnu. Proste kazdymu to sedi jinak, no... Jen muj osobni nazor :)

    OdpovědětVymazat
  5. Každý se občas přehmátne! Aspoň si to Tuttátko užije! :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...