Stránky

čtvrtek 20. února 2014

Duše Toskánska za hubičku!

 Dnes přináším rychlotip pro koupěchtivé. Tím tipem je vůně Tuscan Soul od Salvatora Ferragama. Přesto si nedovolím tuto vůni doporučit paušálně. Jedná se o unisex a není prvoplánově líbivá. Je po čertech citrusová, ale bez stopy sladkosti, nesládne, je citrusově suchá a výrazně osvěžující, jako citronáda bez cukru. Jakmile citrusy uberou na intenzitě, objeví se suchý bylinný akord s trochou kosatcového kořene, možná byste mohli/y cítit i čaj. Na intenzitě ztrácí poměrně rychle, ovšem výdrž až tak marná není. Já ji cítím i po čtyřech hodinách. Duše Toskánska je nesladké letní osvěžení. Na trh byla uvedena v roce 2008.
složení: (zdroj: Arome)
bergamot a další sicilské citrusy, rajčatový list, levandule, olivy, kosatec, fík

 Určitě dobré tři týdny je zde v nabídce elnina 40ml za opravdu směšných 104,-. V popisu je uvedený tester. Není v krabičce, flakón vám přijde zabalený jen ve fólii (a v krabici samozřejmě). Nemusíte se ovšem bát, že by neměl víčko, jak to u některých testerů bývá zvykem. Pokud byste vůni bezhlavě propadli/y můžete s koupit i stejnojmenný šampón za 34,- (150ml):-)
Pro lepší představu o jak velký flakón se jedná jsem ho ještě vyfotila v dlani.


Mějte se krásně a
tuttobene:)






26 komentářů:

  1. S touto vůní jsem dostala sprcháč a tělové mléko. Vůně je to opravdu skvělá, připomíná mi jogurt s červeným pomerančem od Zott :) V El Nino na parfém koukám už dlouho, ale.. není některý z nabízených SF ještě lepší? Asi si nejdřív pořídím testery :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nemůžu radou sloužit, jiné vůně od SF neznám. Vzopmínám, že jsem někdy zkoušela nějakou odnož Incanta, asi mě nenadchla, protože si nevybavuju a ani nevím, o kterou odnož se jednalo. Tady jde opravdu o to to unicum levné ceny za vcelku zajímavou vůni.

      Vymazat
  2. Mám veľmi rada citrusové vône a táto by sa mi mohla páčiť, aj keď ma trochu odrádza to, čo si písala. Suchosť a že ani trochu nesládne. Páčia sa mi ostré citrusy, svieže a niekedy aj nahorklé, ale milujem práve také vône, ktoré tak ostro pôsobia iba na začiatku a postupne sa rovnoňajú, zostanú svieže, špecifické, no jemne zosladnú. Preto milujem napríklad Lauru od Laura Biagiotti, Bvlgari Mon L´Exquise - ktorá obsahuje grep a čaj a skvelá je aj Lancome O de L´Orangerie, akurát cenovo sú vo vyššej kategórií. Takže túto pôjdem určite ovoňať:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě to její unisexové ladění, že nezesládne nebo sladce nezjemní. Ta vyloženě ženská stopa tam není.

      Vymazat
  3. Zní to hezky, ač na zimu se mi taková vůně asi dle popisu až tak nehodí... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, rozhodně je to letnička.

      Vymazat
    2. A to já ji nosím i v lednu... Mně se líbí suché citrusovky celoročně, mám ráda vůně bez stopy sladkosti - sladké si, naopak, ráda dopřávám v horku, tak nějak příjemně mi doplňují sluníčko. Nosím citrony na ledu. :)
      Pro mne je příliš TS jednoduchá, prázdná, koupila jsem si ji kdysi naslepo v záchvatu toskánské lásky, mým oblíbeným citronádám se nevyrovná a ani pro mne není toskánská, na to mi tam chybí florentské kosatce a fíky; ale je velmi velmi slušná a za ty peníze tedy zadarmo - a flakon je výjimečně krásný. Já ráda jednoduchý elegantní design kůže a doplňků Ferragamo a flakon TS tu úroveň přesně drží. Už jsem nakoupila všem tetičkám, maminkám, sestrám, bratrům... :)

      Vymazat
    3. Fíky mi zůstaly utajeny taky.
      Pro mě je hodně suchá a chladná, proto mě osvěžuje. Nic proti slaďárnám orientálním, těm teplo vyloženě bodne a taky patřičně nosím. Naopak ovocné slaďárny v teple nedávám.
      Kolik máš sourozenců:)?

      Vymazat
    4. Jedna sestra, jeden bratr, ale mám hromadu duchovních sester a Derada. :)

      Nosíš v létě orientálky? To zase nemůžu já v horku a ovocenky mne zabíjí celoročně. Já mám ráda v teple takové ty moje sladké cukrové vanilky, bez ovoce, výrazných květin (jen tuberózu připustím), max. dřevo, mléko, cukr, kokos, oříšky, čokoláda, pudr.

      Vymazat
    5. No jó, duchovní sestry, jak jsem mohla zapomenout!
      Nosím Shalimar, to je jasné, občas i L'Ambre des Merveilles a když na to příjde tak i Coromandel, ale ten opravdu vyjímečně. Je to chameleon, někdy sedne dokonale, ale už se mi stalo, že z něj vylezl živočich dost silného kalibru, tak se snažím obezřetně.

      Vymazat
  4. Jak je možné, že stojí tak málo? Jako už jsem si jej objednala, o tom žádná, vůně jako stvořená pro mě, ale nechápu to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje domněnka je, že rok výroby se bude blížit ke třem letům nazpět, tím pádem jde o doprodej. Můžu se ovšem mýlit. Ale nemusíš se bát, že by vůně nebyla v pořádku. Já tu svoji už řádně otestovala a je v pohodě. Uchovávat radím v temnu a relativním chladu.

      Vymazat
    2. Díky za radu :) Je parádní, nemůžu se ho vynačichat :)

      Vymazat
  5. Dakujem za tip, už som objednala, nemam rada sladke vone ,tak dufam, že si sadneme :D

    OdpovědětVymazat
  6. Z tejto vône som mala šampón a sprchový gél a nevedela som sa ho nabažiť :-) A bolo to už pred časom, vtedy som strašne tužila aj po vôni, ale nedala sa zohnať, takže to si ma teraz naozaj potešila, že už je dostupná. Hlavne, že dnes mi prišiel balík z elnino. keby som bola tušila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už bývá zákon schválnosti, balík doma a Tuscan Soul na skladě. Ale zdá se, že u elnino ho mají velké zásoby:)

      Vymazat
  7. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Hráme o novučičkú farebnú košeľu. Stačí splniť dve jednoduché pravidlá a môže byť tvoja
    http://mademoiselleiva.blogspot.cz/2014/02/giveaway-colorful-shirt.html
    Prajem pekný deň
    Iva Klepi

    OdpovědětVymazat
  8. No ty jo! Taková legrační cen! Přiznám se, že vůni neznám, ale navnadila jsi mě (ve spojení s cenou) velmi - takové vůně obvykle nenosím... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Legrační cena to je. V postatě v ceně odstřiku tu je k mání celý flakón. Tuscan Soul není žádná převratovka, prostě jednoduchá suchá citrónově bylinná vůně. Pro mě je to něco ve stylu osvěžující kolínské a naštěstí bez stopy sladkosti nebo ovocnosti. V létě padne a pak se pohlídnu po jiné kolínské nebo třeba zase po TS. Se uvidí:)

      Vymazat
  9. Jsem si ho pamatovala z dřívějška, takže odklepnutí na Elninu nic moc nebránilo, no ale nakonec jsem to ani nefotila a nedávala jako nákupní tip na náš facebook, protože ... se zkrátka za těch pár let něco změnilo a už mi vůbec nevoní :) Jako jo, cena dobrá. Škoda, že to nemá i nějakou schopnou krabičku, byl by to milý dárek pro svěženkáře. Takhle teď moc nevím co s ní, možná ji posunu taťkovi :-D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podsunout se dá vždycky, navíc díky tomu že je nositelná jak pro ženy tak pro muže, hned je seznam možných majitelů široký:),
      ale já bych se ji nezbavovala. Možná, že ještě v létě, tahle svěžena na způsob kolínské příde k duhu.

      Vymazat
  10. Dnes dorazila aj nám, takže ďakujeme za super tip. Ja som pôvodne ani objednávať nechcela, ale keď som to spomenula priateľovi, tak ten mi nedovolil dopozerať film, kým som ju neobjednala...vraj ju dá mamine, ktorej by sa vzhľadom na zloženie mohla páčiť, prípadne si ju nechá on....a samozrejme sme pribalili aj šampónik, keď je už za tých 34kč:))))...

    OdpovědětVymazat
  11. Inak myslela som, že po tvojom tipe sa hneď vypredá a oni ju tam ešte stále majú!!! To museli byť iné zásoby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že tam toho mají opravdu hromady:). Šampón jsem nebrala, ale možná jsem mohla a pro někoho ve vlasové péči méně náročného by to byla milá pozornost.

      Vymazat
  12. Tahle záležitost mě teda hodně zajímá, nedávno jsem na ni narazila na eshopu a říkám si, hergot, o tomhle jsem někde četla :-), takže je Ti jasné jak jsem na tom mentálně :-D....toskánsko na léto.. to už jen pro ten název a náladičku musím vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...