Stránky

sobota 15. února 2014

Předjarně - novinky a tipy

 Dnes mám pro vás milé dámy, takovou ochutnávku toho, co se na blogu v brzké době objeví a taky přidám pár tipů, které by neměly uniknout vaší pozornosti. Čeká nás lehké téma, žádné velké zamyšlení, žádné hluboké myšlenky, prostě pohoda na víkend.


 Začnu jarním tipem. V Tescu ve stojanech s řezanými květinami se objevily tyto nádherné narcisy. Za 20,-. No uznejte, levnější už být nemůžou. A i když jsem všežravec, nepohrndu jakýmkoliv kusem žvance, tak místo dvou kofil si raději udělám radost květinami.

 V jarním trendu budem pokračovat. Do parfumérií se řítí tato krásná jarní limitka od Clarins - pudrová paletka - tvářenka a pudr. Pleti dodá nekonečnou hebkost a prozářeně teplý tón. Vůbec se nebudu pozastavovat nad kvalitou pudru, jeho jemností, stejně to vydá na samostatnou recenzi. Momentálně je pro mě použitelný jako tvářenka, ovšem jakmile mi pleť zezlátne od prvních silnějších slunečních paprsků, tak pak půjde na celou tvář.



 V mazání těla jsem se nakonec neovládla a stejně jsem koupila must have - osmihodinový krém na tělo od Elizabeth Arden. Jednak  opravdu!!! hydratuje a krom toho taky nádherně bylinně voní. Voní jemně po oregánu a tymiánu. Ta vůně, ikdyž je jemná, mě fascinuje. Úžasný je i krém na ruce ze stejné řady. Zatím zůstává na seznamu, ale jakmile ho někde vyčmuchám za přijatelnou cenu bude můj a vám dám samozřejmě vědět.
Ovšem kdo všechny ty lahve a pixle na mazání vymaže, to nevím. Jestli potřebujete namazat (tělo :-), přijďte.

Akce 
Ve vybraných lékárnách najdete 40 ml krém Atoderm Nutritive od Biodermy za pěkných 99,- (běžná prodejní cena 245,-). Na akci už upozorňovala šéfka lesa tady. A já ji děkuju, protože mému malému pacholíkovi se zhoršil ekzém na tvářích, hlavně kolem pusy a Holtovka (Holtova mast) ač je výborná, tak přece jen dost smrdí a mazat ji přímo pod nos není žádný med.


 V DM seženete kombo z řady True Match od L'Oréal za tuším 379,-. V krabičce je make up a pudr z téže řady. V podstatě v ceně make-upu máte navíc pudr.


 Ráda bych vám dala tip i na tuto krásnou sadu Nuxe, ale v momentě, kdy jsem nafotila fotky a píšu tento článek, už není na skladě. Pokud by jste si ji chtěly pohlídat nebo jakýkoliv jiný produkt z Nuxe, tak velký výběr najdete na parfums.cz tady 

 Dnešní článek zakončíme jak jinak, než u jídla. Jaro se začíná vkrádat i na talíř. Nedávno jsem dělala vývar s tyrolskými špekovými knedlíčky a křupavou mrkví. Recept bude.

 Co vy, těšíte se na jaro? Začínáte myslet jarně:-)? Jaké novinky se u vás objevily? Na vaše odpovědi se těší a krásný víkend vám přeje,
tuttobene:)

28 komentářů:

  1. tie tulipány by som doma brala aj ja :)
    Lícenka je moc krásna, taká prirodzená a tú sadu Loreal by som určite brala aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se to kombo L'Orél objeví i u vás, pokud už tam není:)

      Vymazat
  2. no teda :) teším sa, až o tom všetkom začneš písať. vybrala si si presne to, čo mňa poslednú dobu zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je závazek:) Budu se snažit napsat co nejdřív.

      Vymazat
  3. Já už jsem plně v jarním módu, nedávno jsem si chtěla vzít ven i jarní koženou bundu :). Zatím přivolávám jaro voňavými věcmi od LUSHe a zářivými rtěnkami.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé věci, multilíčidlo od Clarins je strašně krásná věc. :)
    Jsem zvědavá, i na recept! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za inspiraci. Jaro přivolávám novým koženým kabátkem. Též vyhlížím na záhoně krokusy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kožený kabátek? Volám po jeho představení u Tebe na blogu:-)))!!!

      Vymazat
  6. Tak to jsou opravdu kosmetické lahůdky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Doufám, že zůstanou lahůdkami i po řádném odzkoušení.

      Vymazat
  7. Samé krásné věci a skvělé tipy! Na jaro myslím na konci února po narozeninách, vždy to tak mám. No ale toužím po něm celý rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé u vás bude oslava! Tak s předstihem vše nejlepší k narozeninám!!!

      Vymazat
  8. Tutto, jaké je to (ten, ta) Nuxe? Já se na to koukám každý rok ve Francii, ale pořád jsem čekala na nějakou přesvědčivou recenzi. Tys to už používala dřív?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, ten suchý olej jsem chtěla vyzkoušet už delší dobu. Já si trochu nepohlídala složení té sady a objednala jsem se zlatými třpytkami. Na tělo a na vlasy nemám problém na obličej ho asi dávat nebudu. Sice po namazání vypadám jako bych se chystala na bodybuilding show, tak alespoň je sranda. V létě na nohy bude geniální. Použila jsem ho zatím jen párkrát a na těle je příjemný. Hned po natření se vstřebá, či odpaří a hned se můžeš obléct nic nezamastíš, kůže se zdá opečovávaná. Vůně je docela intenzivní připomíná mi un matin d'orage ale bez zelených a zázvorových složek. Jen ty bílé kytky, magnólie, gardénie, jasmín a trocha oříšků. Raději bych volila čistý olej bez zlatěnky.
      Krém jeunesse z té sady je sice příjemný, voní oříškově a trocha bílých kytek (poměrově naopak oproti oleji), ale seje mě, že jsou v něm silikony. Neplechu mi zatím neudělal, ale na dlouhodobé používání bych ho osobně nevolila.
      Hodně lidí si nemůže vynachválit jejich balzám na rty.

      Vymazat
    2. Díky za info. Třpytkáč na nohy by se mi asi hodil. Jak voní ta jejich voňavka náhodou nevíš? Měla by být kokosová s ylangem, pro to bych mohla zemřít...třeba jestli to voní stejně, jako ta kosmetika?

      Vymazat
    3. To nevím. Olej voí tak jak jsem psala, bílé kytky na mastném oříškovo olejovitém základě. Trochu jako opalovák. Kokos tam necítím.

      Vymazat
    4. Ja jsem ten trpytivy olejik použila i na vlasy a tesila jsem, ze se jich tam trochu usadi a ono nic :-/ a to mam tmave vlasy

      Vymazat
    5. já ho do vlasů zatím dávala jen jednou, a třpytky jsem moc nepozorovala, ale jak říkám mně to neva, já původně měla v plánu koupit ten čistý:)

      Vymazat
  9. Já se na jaro těším strašně moc! Vytáhnu jarní botky a bude to paráda.
    Nejvíc se mi líbí ten pudřík, docela bych ho brala, hlavně mě na něm dodělává ten zlatý detail :-) Ale mnohem víc se mi líbil ten pudr s pšeničným kláskem, ale tehdy se mi to zdálo moc drahé (ale časy se změnily a já chci už jen to nejlepší)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr je pefektní. Snad jen rovnou předešlu, že ten zlatý detail vezme za své, hned po prvním přejetí štetcem, ale to nevadí, klady a benefity pudru naprosto převažují jeho estetickou (i když velmi podařenou) stránku. V podstatě mi to vůbec nevadí, když vidím jak se s ním lehce pracuje.

      Vymazat
    2. úplná symfonie jak to popisuješ :-) Takže je to jasné, má další vytoužená položka bude nějaký Clarins pudr a hotovo.

      Vymazat
  10. Potěšila jsi mi, že nejsem jedina, kdo má pocit, že tělovou kosmetiku nemohu spotřebovat ani za 100 let :-) Nuxe sadu jsem ukořistila a jsem nadšená z té krasné vůně...:-D A Elizabeth Arden jsem nasla nahoudu v Douglasu myslim 30 ml + 7 ceramidových kapsli zdarma -uznej nemohla jsem to tam nechat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasná věc, naprosto rozumím:D

      Vymazat
  11. Téda tutto, takové krásné jarní ladění, tak narcisy nutně potřebuju a máš pravdu, oželím čokoládu taky !-)....máš tady samé dobroty, teda nad tou Biodermou váhám neb s ekzemem válčíme furt...Clarins vypadá úchvatně a na recept se těším!!!! A taky na jaro až jarně vyrazíme spolu do ulic :-D. Měj se moc krásně!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, narcisy potřebuješ!!!! Biodermu jsem vzala na zkoušku, ono za těch 99,- se hned zkouší s lehčím srdcem a na tu pusinu se mi zdá lepší. CO jsem zkoušela dávat od Hadka mléka na atopický ekzím to mi Honzík pištěl, že ho to štípe. Holtovku snáží dobře. Bepanten plus taky, ale tak výrazné zlepšení po něm nemá, no a u tohoto teprve čekám na nějaký výsledek.
      Jara se už nemůžu dočkat, až vyrazíme:D

      Vymazat
    2. Taky jsem byla v pokušení koupit tu Biodermu, ale doma máme mastí dvě kila a pokaždé se chytne něco jiného, máme z toho už kolikrát nervy, už fakt vyhlížím to jaro, aby se i ten ekzem spravil u nás, jinak naprosto si chválí dcera hutný a mastný krém Alverde s avokádem, pak z mastí používáme na střídačku zinkovou, kalciovou, infadolan....no jak říkám dvě kila toho máme :-D....jo jo se Honzíkovi nedivím, u nás Hádek moc nezabírá taky, jediné co bylo fajn a dcera si chválila byla leciderma neutral.....Na jaro se strašně těším :-D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...