Stránky

úterý 25. února 2014

řasenka pro obryně

Rimmel  - Scandaleyes Lycra Flex
 S tímto kousem to mám tak půl na půl. Z poloviny stojí za povšimnutí a ta druhá mě přesvědčila, že příště si tuhle řasenku už s největší pravděpodobností nekoupím.

 Barva je vyhovující, dostatečně černá. Řasenka na řasách netvrdne, řasy jsou elastické a na dotek velice přirozené. Tím pádem se dá velmi dobře vrstvit. Výdrž se mi zdá vcelku obstojná. K večeru už sice nános opadává, ale pracovní den zvládne Lycra Flex v pohodě.

 Co naopak nedávám, je její obr kartáček. Ono se s ním sice nalíčit dá, ale člověk si musí dávat echt majzla, aby si "nezprasil" už nalíčené oči. U spodních řas je to téměř nemožné. Navíc ráno rozhodně nemám čas na tyátr kolem nanášení řasenky. 

Pro srovnání: vlevo maxi kartáček Lycra Flex, vpravo běžný od Maybelline
 Mít oko 4x větší, být v přímé linii s obrem Kolodějem, tak pak je to produkt pro mě, ale to nejsem. Krom toho její elastický finiš má i svou nevýhodu. Neumí udržet řasy zafixované. To znamená, že pokud nemáte řasy přirozeně nebo uměle natočené a máte je rovné, tak nepočítejte s tím, že vám tahle řasenka dopomůže k otevřenému pohledu. Řasy mají stále svůj tvar.

 V akci se dá pořídit kolem stokoruny, což je hodně příznivé. Já ji vypoužívám tak, že ji aplikuju menším štetečkem z jiných řasenek. K dalšímu nákupu se ale rozhodně nemám.

 Vyhovují vám maxi kartáčky? Musíte si řasy před nanášením řasenky kleštičkami natáčet? Nebo dáváte přednost trvalé na řasy? Jednou jsem tuto proceduru podstoupila a byl to jeden z mých největších kosmetických přešlapů. Určitě by vydal na samostatný a pro vás úsměvný (pro mě už tolik ne:-) článek. 

Krásné úterý vám přeje
tuttobene:)

12 komentářů:

  1. Nie, ani ja nemam rada obrovske aplikatory. Aj moj oblubeny Max Factor sa v nich v poslednom case vyziva. Tiez si zababrem cele licenie. Inak oni urobia pekny efekt, to sa neda popriet, ale ako s nimi manipulovat? Nehovoriac, ze tie obrovske balenia len zbytocne zaberaju miesto a objem maskary je pritom taky, ako pri beznej uzkej maskare.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná pro to jsou v nabídce ty stašná udělátka na líčení očí http://www.ebay.com/itm/1x-Hot-Eyelash-Curler-Mascara-Guard-Applicator-Comb-Brush-Makeup-Cosmetic-Tool-/330825245035?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item4d06b8a16b
      A co se týče velikosti balení, u většího balení člověk automaticky očekává větší obsah, ale ten je běžný.

      Vymazat
  2. Obrie kefky sú podľa mňa fajn až keď trocha vyschnú. :) Túto špirálu by som niekedy rada vyskúšala, lenže mám rovné riasy tak teraz neviem. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe musím napsat, že s tvarem řas rozhodně tahle řasenka nepomůže.

      Vymazat
  3. Já mám moc ráda řasenky Volume glamour od Bourjois, taky mají celkem obří kartáček... :) Ale nevím, který by byl větší při porovnání s Rimmelem. :)
    Jinak tahle řasenka se mi hlavně ultranelíbí obalem, už jsem si byla ochotná zvyknout si a akceptovat Maybelline a teď toto. :)) Ale to je jen můj povrchní odpor, inu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky, to je snad jediné odvětví Bourjois, které moc neoblibuju. Kdysi jsem si koupila teď už nevím jak se přesně jmenovala něco jako 1000cils, či tak nějak. Dělala moc pěkný efekt hustějších řas, dobře oddělovala řasy, v podstatě téměř ideál, ale strašně mě po ní štípaly oči a to je nemám nijak zvlášť citlivé. Od té doby řasenky Bourjois nekupuju, ale asi nazrál čas, zase něco od nich vyzkoušet.

      Vymazat
  4. Obrie kartáčiky mám rada, ale len tie do dĺžky, tie do šírky ani veľmi nie. V podstate si také ani nekupujem a radšej siahnem po silikónovej s krátkymi štetinami. S Rimmel riasenkymi nemám moc dobré skúsenosti, takže ich v drogérii obchádzam a s klieštikmi nemám žiadne, našťastie mám svoje riasy vytočené dostatočne, ale aj keby nie, bála by som sa ich použiť, aby som si ich nezlomila:) Neviem, či je to vôbec možné, ale riasy mám krehké, takže si ich šetrím čo najviac a žiadne pokusy s nimi nerobím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silikonové jsou asi mé nejoblíbenější. Tady mě zajímal ten Lycra efekt a trochu jsem si slibovala, že to půjde dobře tím pádem vrstvit, což i jde, ale ten kartáček je opravdu mimo anatomii běžného oka.
      Na řasy bych taky dávala pozor!

      Vymazat
  5. já jsem ji teď vyhrála, tak jsem zvědavá :) obří kartáčky mám ráda, protože mám od přírody hodně dlouhé a husté řasy a navíc si stíny maluju až po řasence (dávám si jenom jednu barvu, tělovou), takže si vždycky případné upatlání očistím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsi ten šťastlivec, kterému byly dány do vínku dlouhé a husté řasy!!! To tady raději ani nevyslovuj, nebo se na tebe slítnem jak vosy na bonbón:-D

      Vymazat
  6. Já si s ní nepadla do noty je ale fakt, že s řasenkami mám obecně problém. U mě nejvíc boduje žlutá Maybelline a Bourjois ultra care :).
    Článek o přijmutí sama sebe 1. díl http://lifeinimperfection.blogspot.cz/2014/03/jak-mit-rada-sama-sebe.html

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...