Stránky

čtvrtek 6. února 2014

Revlon - řasenka Custom Eyes

 Nevím, jestli vám dnešní článek bude co platný, ale určitě by mohl být. Tak jako pro mě článek u Levandule, který jsem četla, s díky podepsala, že jsem poučena a tak dále.... a tenhle krám si určitě nekoupím. A jak to dopadlo? No jasně, koupila jsem. Po roce, jakoby se nechumelilo, jsem tutéž řasenku přihodila do košíku!!! Rozumíte tomu? Já bohužel ano. Mozek mě pomalu a jistě připravuje na to, že bude hůř. 

 Revlon u nás naprosto běžně k dostání není, ale občas se něco z jeho sortimentu objeví na českých eshopech nebo v některých kamenkách, stejně jako tato řasenka, která slibuje dvojí efekt. Tohle mě vážně zajímalo (nechápu, že mi v hlavě nezůstala ani stopa po Levandulině výstraze), jedna řasenka - dvě možnosti líčení. Štěteček je "fikaně" přepínací a pootočením se přepíná do modu dlouhých a oddělených řas nebo dlouhých a hustých "drama" řas. Jak vychytralé, Custom Eyes splňuje nároky každé z nás. Štěteček se přepíná pootočením vrchní části víčka a opravdu se při něm pohybují a částečně zatahují některé řady štětin. Co z toho, když řasenka slepuje řasy, opravdu velkoryse opadává a navíc nedrží. No nic. Délku prodloužit umí, ale o nějakém zahuštění nemůže být ani řeč. V pozici "drama" (jakože husté řasy) mi řasenka dokonale řasy slepovala a bravurně tvořila muší nožky.
      Opadaný svinčík je ke shlédnutí tady

 Odstín 001 Blackest Black zdaleka není nejčernější, ale nebudu příliš křivdit, černý je, ovšem do černočerné asfaltovky typu Collistar Infinito mu přece jen kus chybí. 
 Tento kousek rozhodně nestojí za vaši pozornost, ani za tu moji a už si to budu muset konečně PAMATOVAT!

Mějte se krásně a
tuttobene:)



11 komentářů:

  1. Radosť, kúpiť niečo, čo potom môže letieť rovno do koša :-/ Ja už, čo sa maskár týka, ani radšej neexperimentujem. Toľko krát som kúpila blbosť, že už neverím žiadnym úžasným sľubom a držím sa overenej klasiky. Zato v iných oblastiach mi šibe naďalej a najhoršie, že v tej dosť drahej kategórii- foundations...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juli, pravdu máš, držet se osvědčených a neexperimentovat. Tohle si o experiment říkalo - dvojí efekt a hlavně ta řasenka stála kolem 60 kaček, takže žádná tragédie. Co mě ale mnohem víc seje, že začínám tragicky zapomínat!!
      Mno foundations, to máš teda těžké!! Alespoň nám pak dojmy předáš dál:)

      Vymazat
  2. Taky si tyhle věci častokrát nepamatuju a potom se biju do hlavy... Tak třeba tentokrát mi to v hlavě uvízne. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tutto mám proto velké pochopení, já jsem věčný zkoušeč a pokušitel zejména u řasenek, a pak se někdy fakt biju do hlavy, co jsem to zas koupila za blbost a radši nezůstala u osvědčené klasiky. Revlon tím jak je nedostupný mě hodně láká, takže se to budu snažit zapsat si to do mé děravé hlavy, že řásu od Revlonu teda vůbec :-). Jenže je fakt, že ta hlava už není co bývala, její kapacity dosahuje vrcholu :-D. Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj eM, tuhle řásu rozhodně ne. Ale laky od Revlonu bych s klidným srdcem doporučila. Měla jsem jednoho přeborníka co vydržel ve stoprocentním stavu 8 let. Přísahám na holý pupek!

      Vymazat
  4. Tak schválně kdo ze čtenářů se nachytá příště... no snad to nebudu já, protože Revlon laky mám ráda. Tak si to musím zapamatovat, ha to si poslední dobou říkám často a pak v obchodě marně vzpomínám, co že jsem to chtěla.
    Hezký den a nic si z toho nedělej! Nejsi v tom sama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že se už nikdo nenachytá:)) A díky za útěchu:)
      Revlon laky, to věřím. Teď momentálně už žáden nemám, ale chválím kudy chodím. Jednu moc krásnou vínovku jsem si svého času dovezla z USA a vydržel mi v top stavu 8 let. Pak už teda začnul houstnout a já se ho konečně odhodlala vyhodit. Zdálo se mi to proti přírodě, abych tak dlouho schraňovala lak a v podstatě jsem si oddychla, že už konečně přišel jeho čas. Většina lidí by použila thinner. Z toho je evidentně jasné, že lakům vůbec nerozumím:))

      Vymazat
  5. Koukla jsem na nadpis a řekla si - proč mě nikdy nenapadlo koupit si řasenku od Revlonu, to je přeci super nápad! Ale po přečtení Tvého článku jsem se zas uklidnila a tuhle (ani jinou) revloní řasenku už zkoušet nepotřebuju. Alespoň teď ne. Povíme si za rok... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za rok to bude přesně ta ideální doba k nákupu Custom Eyes:DD

      Vymazat
    2. Pokud jo, lískni mi jednu z každý strany!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...