Stránky

neděle 23. února 2014

V peřinách

Při neděli tady máme zase takovou oddychovečku. Možná, že i vy samotné jste ještě v peřinách. Nápad na tento post se mi v hlavě vyrojil tak nějak mimoděk. Když jsem se jím začala v myšlenkách trochu zaobírat, přišla jsem na to, že by mě opravdu zajímalo, jaké jsou vaše peřinové (záměrně nepíšu postelové, nechci být lascivní) rituály. A když chci znát ty vaše, tak se samozřejmě podělím o ty moje.

Bez čeho tutto dobrého půl roku neodchází do peřin? Bez termoforu. Od října do dubna mám beznadějně ledové nohy a je docela opruz s nimi usínat. Ono to s nimi stejně nejde, dokud se alespoň trochu nezahřejí. Kdo na ně trpí, ví o čem mluvím. V této souvislosti mě napadá otázka, existuje vůbec nějaká žena, která nemá ledové nohy?

Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo? No jasně, nějakou tou hedvábnou košilkou disponuju, ale vzhledem k předešlému bodu u mě jednoznačně vítězí pyžamo. To znamená pohodlné kalhoty a triko, v létě pak tílko.

Kniha? Slušelo by se napsat že ano a moje intelektuelní já mi našeptává "napiš, napiš". Nebudu vám ani sobě lhát do kapsy a zvyšovat svůj intelektuální profil a bez obalu to vyklopím. Knihu už dávno vystřídal laptop. Občas se mi ji ještě přece jen daří do postele dotáhnout, ale stává se z ní vzácná návštěva, což mě mrzí. Ovšem nic s tím nedělám.

Nějaký kosmetický rituálek?
S železnou pravidelností si před spaním namažu ruce krémem nebo nehty a nehtová lůžka tímto meruňkovým krémem od Alverde. To je moje stálice.

Sklenička něčeho dobrého před spaním?
Bezprostřeně ne, nechce se mi jít znovu mýt zuby, takže jen voda. Pokud bych brala v potaz celý večer, tak to jo, dvě deci vína nebo piva, dala bych si i víc, ale většinou už nemám chuť. Teď v zimě si občas dávám brandy s teplou vodou (mohly jste vidět zde) nebo čaj (slabý, neb pak čumákuju dlouho do noci a nemůžu usnout) s rumem. 

Chrápe tutto?
Uznejte, že tahle otázka tu nemohla chybět. Jen pokud jsem hodně unavená a to vím pouze z doslechu. Ne vlastního:) Samu sebe se mi ještě chrápáním nepodařilo probudit, což spolehlivě ovládá moje drahá polovička.

Snídaně do postele? Bejvávalo! Naposledy před více jak šesti lety. Od té doby, co jsem se stala mámou, ani jednou. V posteli tedy nejím. Né že bych byla tak zásadová, jenom nemám čas. A přesto v ní mám neustále nějaké drobky! O konstantní přísun se pilně starají dva malí kaskadéři.

Moje peřiny máme tedy provětrané a rovnou přejdu k tomu, čí bychom mohly provětrat příště, pokud k tomu dotyčné svolí. Peřiny jsou peřiny, to se ví. Dnes tedy hezky adresně.
USB s parfumerkou alias frangipani mají určitě mnoho co říct, o  druhé vím, že ráda v posteli zapíjí chlebíčky šampaňským, nominace je tedy nabíledni. Navíc ostrovtip obou je zárukou dobrého čtení. Taky bych ráda vyzpovídala eM a elegantní Martinu. I takové vankúšky od Margaretky a Juli by stálo za to provětrat. Kdo chce, může provětrávat a natřepávat peřiny do aleluja a samozřejmě se přidat.

Krásnou neděli vám přeje
tuttobene:)








13 komentářů:

  1. No, Tutto, tak to je výzva! Ledové noh ymám taky, spím v chlupatých ponožkách a v krizi sahám po polštářku s třešňovýma peckama.
    Jinak podobné rituály, nečekejte nic pikantního, bezdětné holky ať mne radši nečtou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já tě mám za bohéma, pořád si mám v paměti ty chlebíčky a šampaňské:) Takže věřím, že bude co číst!

      Vymazat
  2. Jé, díky za nominaci. Splním ráda, ale až příští víkend, protože na tabletu psát příspěvek prostě nelze a navíc na horách tam ani nejsem schopná vložit fotky. Tvůj článek je skvělý a jen těžko jej někdo napíše lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, tablety jsou fajn, až na to psaní pro blog. Já taky zatím nepřišla na nic, v čem by se to psát dalo, ale to je vedlejší. Teď si užívej hory a až to bude, tak to bude:)

      Vymazat
  3. Ledové nohy ke mně přišly úderem dvacetin a od té doby musím spát v ponožkách... Což tedy není moc smyslné a do postele se to moc nehodí, termofor je elegantnější řešení :)

    Ráda jsem si početla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi díky, klidně sepiš svůj peřinový článek! Ono je vždycky co číst:)

      Vymazat
  4. Existuje žena s teplými nohami! Žiaľ nie som to ja, tie moje sú zväčša ako cencúle, ale žena horúcej krvi je moja stará mama, ktorá nepotrebuje perinu ani v zime, spáva v izbe kde je celý deň vypnutý radiátor- zapína ho až tak na cca hodinu medzi 18 00- 19 00 a celé doobedie a potom aj počas noci má nonstop otvorené okno- áno aj v najväčších mrazoch. Viac ako jedna noc u nej v izbe pre mňa znamená isté ochorenie. Keď som ešte chodila ku nej na prázdniny na viac dní,tak namargo toho, že ja som bola vždy v posteli ľadová nado mnou len krútila hlavou a povedala, že vraj ako chcem potom zohriať muža, keď som stále ako ľad:)) Z takejto poznámky mi od mojej extrémne veriacej a non-stop sa modliacej starej mamy takmer padla sánka:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé tutto, teď se ukázalo jak jsem ve čtení opožděná :-), jsem ještě tak schopna psát články, ale četbu nestíhám...a najednou zjišťuju, že se nám blogerky začínají válet v peřinách a že za to může tutto :-). To je tak krásný a originální tag!!! A je mi ctí být nominována - ježiš já bych byla v peřinách nejradši celý den :-D......takže z důvodů nominace si o víkendu ordinuji peřiny a uvidíme, co z toho vyleze...Jo a já mám taky věčně ledové nohy!-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užij si víkend v peřinách:))) My si pak užijeme tag!

      Vymazat
  6. Milá moja, ja som musela byť poriadne slepá, keď som tento krásny tag prehliadla! Tak sa do toho čo najskôr pustím, pa ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ježiši, dievčatá, je to možné, že ja som na to narazila tiež až teraz??? Ok, tak ja sľubujem, že zajtra sa do tohto tagu pustím :-D A teraz si idem prečítať, čo napísala Tutti :-)

    OdpovědětVymazat
  8. No vida, tak jsem dostopovala, od koho pochází tag, kterým jsem včera byla poctěna a musím říct, že v mém podání už se to nějak zvrtlo :)))
    Tak děkuju stvořitelce tagu za všetečné otázky :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...