Stránky

pondělí 10. března 2014

Co nepřehlížím v Lidlu

Krom určitých potravin a vanilkové zmrzliny, nepřehlížím některé jejich hygienické produkty. A ráda se s vámi o ně podělím.

Kosmetické tampóny  - ty už několik let nekupuju jiné. Za diskontní cenu cca 20,- mají opravdu parádní tampóny na odličování. Nejsou přespříliš soft, to mi vyhovuje, zdají se mi hodně podobné "exfoliačním" od Bel a v balíku jich je 120.
Před nějakou dobou, asi rok, nepamatuju si, se v Lidlu objevily vyměnitelné hlavice s holítkem.  Nesrovnávala bych je s Venus, nevydrží několik holení, ale tak 2 holení celého těla (v mém podání, podpaží, třísla, nohy) jedna hlavice zvládne. Za cenu 140,- (bez kačky) je v balení 20 hlavic a jeden držák. Poměr cena výkon k nezaplacení.
Další vychytávku, kterou jsem před nedávnem objevila, jsou permanentní náplasti na puchýře. Aby nedošlo k mýlce, znám je a občas jsem nucena je použít už nějaký ten rok, ale v Lidlu jsem na ně narazila minulý měsíc. Cena je opět diskontní. V krabičce za cca 27,- jsou tři kusy. Krom náplastí běžných a "puchýřovek" prodávají i srandovní, vyprofilované dětské. Stejná cena a v krabce jich je 30 kusů.
Posledním oblíbencem jsou vlhčené ubrousky. Někam jsem "zašantročila" náhradní balení a tak se mi na fotku nedostaly. Každopádně jsou to tyto. 
zdroj:emimino

15 ubrousků vyjde na necelou desetikorunu. Zvládnou přelíznout ušmudlané boty, dětskou (nejen) prdelku, tvář i pacinky, ptačinec na předním skle a tisíce dalších věcí. Najdete je u pokladen a tutto doporučuje heřmánkové.

Co vy na to? Máte taky nějaké své Lidlovské oblíbence nebo naopak nějaké vyložené přešlapy?

Těším se na vaše komentáře, krásné pondělí a 
tutto bene:)

37 komentářů:

  1. ja som si v Lidli kedysi kupovala damsku penu na holenie, ale poslednu dobu ju tam uz nevidim. Inak z drogerie tam pravidelne kupujem napriklad tekute mydlo na ruky a obrusky v papierovych boxoch.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěnu neznám, tam jsem věrná dm, ani nevím, jestli u nás taky zmizla nebo ne. Vidíš, kapesníky v krabici, ty mají taky moc fajn:)

      Vymazat
  2. Tamponky jsou i moje stálice :-) Ale holitka mi nepřijdou nic moc a tyhle ubrousky na můj vkus moc lepí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty heřmánkové téměř vůbec lepivé nepřijdou. Jasně je to individuální a bude to o zvyku. Já na ně přecházela z dětských "prdelkových", ty jsou pro mě etalonem lepivosti:)

      Vymazat
    2. Možná to bude záležet na druhu ubrousků, já měla melounové a pomerančové :)

      Vymazat
  3. já už o těch tamponkách četla na víc místech, budu se tam muset podívat :) jinak z nekosmetických věcí můžu doporučit gumové medvídky, jsou snad ještě chutnější než Haribo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš náš člověk, gumové medvídky, ano! Ty nám taky často končí v nákupu a k nelibosti našich dětí jim na ně máma chodí:)

      Vymazat
  4. Díky za typ k nákupu! Do Lídla moc nechodím, u nás je až na druhém konci města. Ale ty odličovací tampony stojí za vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
  5. Pridavam pumpickovy odlakovac Cien (dva druhy, modry a ruzovy bez acetonu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vcelku dobrý a vím, že si ho některé ženské pochvalují. Vyhovovala mi pumpička, ale trochu mi vysušoval nehty. Ten modrý, růžový jsem nakonec ani nezkoušela. Ten, kdo nemá problémy s nehty, lámavé, třepivé, slabé, tak určitě bude spokojený.

      Vymazat
  6. Tamponky mám taky moc ráda. A ty náplasti na puchýře, drží dobře? Protože nějaké poměrně drahé, tuším od Compeed mi na noze většinou drží maximálně hodinu a to je celkem na nic. :)
    Zbytek jsem nezkoušela, vlhčené ubrousky ani nemám moc ráda. :))
    Každopádně se tam dají potkat skvělé věci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, mně pomáhá, když je tak dvě minuty zahřívám v rukou a pak teprve nalepím, to mi výrazně prodlužuje dobu, po kterou drží. Doporučila mi to pedikérka. Úplně nejlepší v tomto pro mě byly mám pocit Cosmos, ale to byly vyloženě hydrokoloidní, léčivé, které zůstávaly na těle i týden a odlouply se až po shojení puchýře. Compeed jsem nezkoušela. Tyto drží v pohodě celý den možná i déle, kdybych nebyla od přírody šťoura, tak určitě vydrží mnohem víc.

      Vymazat
  7. Je fajn vidět, že i v Lidlu se dají pořídit super věci za pár korun, spousta lidí nad tím totiž ohrnuje nos. Já nikoliv! U nás v Lidlu jsem už tak trochu inventář, nakupuji tam pořád a nejen proto, že ho mám hned před domem. :) Mezi moje oblíbence patří taky již zmíněné papírové kapesníčky v krabici, odličovací tamponky taky kupuju a pak bych vypíchla i jejich třtinový cukr, hořkou čokošku (nejlepší je 60% kakaa, není až tak úplně přehořklá) a zdravou šunku (96-98% masa). :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je toho mnohem víc, co ráda právě tam nakupuju, tentokrát jsem se zaměřila na kosmetickou stránku. Z potravin jsem na tom podobně, čokoláda J.D. Gross, třtinový cukr, šunka, ale i vína ve francouzských nebo španělských týdnech jsou moc dobrá nebo jejich čerstvé těstoviny, které se teď častěji objevují:)

      Vymazat
  8. V Lidlu nakupuju hlavně na začátku roku - ty jejich kroužkové vytrhávací sešity mají super kvalitu a jsou za hubičku. O těch tampónkách už jsem četla tolik, že si je už opravdu musím pořídit. :)
    K.
    Klara's world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kroužkové sešity mě nějak minuly. Příště, až budou kancl potřeby, mrknu. Díky za tip.

      Vymazat
  9. V Lidli pravidelne nakupujem presne tieto vlhčené obrúsky, parádne sa dá nimi vyčistiť klávesnica počítača. Okrem toho som verná vreckovkám v boxe a ružovému odlakovaču. Niekedy mali aj perfektný gél na holenie, ale ten som tam už dlho nevidela :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi ten (gel), co vzpomínala Lučiak.
      Tak vida, ještě klávesnici s nimi můžu přelíznout:)

      Vymazat
  10. Lidl mám jako nejbližší obchod, tak jsem tam poměrně často ( tedy zprvu jsem musela překonat vztek, že kvůli prodejně vykáceli zdravé stromy ). Mám ráda jejich světové týdny, hořké čokolády J.D.Gross, dobrá je i směs na selský chleba ( když není chuť na kváskový ). Z drogerky asi jen ty heřmánkové ubrousky ( objev loňského léta, parfemaci mají fakt dost dobrou ) a intim gel ( skvělý poměr výkon-cena ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to bylo totéž, vyrostl na okraji parku a několik vzrostlých dubů padlo.
      Že ty heřmánkové ubrousky krásně voní, viď? Jednou jsem koupila ty pomerančové a ty druhé, fresh či co a ty teda tak krásně nevoněly.

      Vymazat
    2. Měla jsem i jiné, nevím už jaké, ale vracím se jen a jen k heřmánkovým. Ta vůně nemá chybu, heřmánek jako vyšitý !

      Vymazat
  11. Tamponky rulez :) Kupuji uz nekolik let.

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám Lidl obecně hodně ráda, pomalu není týden, abych tam pro něco nešla. Mám ráda i jejich oblečení, povlečení a tak. Tamponky jsem svého času taky kupovala, ale pak mi přišly hrubé, tak jsem zakotvila u Ebelin. Nalákala jsi mě na holítka i náplasti na puchýře, doba balerínek se blíží, takže se určitě zásobím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tamponky jsou opravdu trochu hrubší - exfoliační, mně to naopak vyhovuje, nemám ráda ty, co se z nich po navlhčení stane mokrý "sajrajt", ale to je asi na každého preferenci. Věřím, že pro někoho s hodně citlivou pletí moc příjemné nebudou.
      Holítka se mi zdají za tu cenu opravdu fajn a náplasti taky:) Tak vzhůru do balerínek a bez následků:)

      Vymazat
  13. To jsou super tipy. Budu muset někdy do Lidlu zajít. Už jsem tam nebyla snad tři roky. Chodí tam manžel pro vybrané potraviny, ale kosmetiku mne nenapadlo tam koupit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, Lidl čas od času překvapí:)

      Vymazat
  14. tampóny sú moja stálica, z kozmetiky mám od Cien jemný čistiaci gél na tvár a je perfektný, mydlo, papierové obrúsky, v lete mi výborne slúžili opaľovacie oleje a mliečka - cena neporovnateľná s inými značkami. Tie obrúsky ma až tak neočarili, ale nedokážem upratovať bez tých W5 Multi Surface, kde ich je 80 a čistím s nimi fakt všetko v domácnosti. A naposledy som si vo Fitness týždni kúpila super tričko, šortky a legíny na cvičenie :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tamponky kupuji taky jen tyto,náplasti mi špatně držely,ubrousky jsem koupila melounové,strašný smrad a co se holení týče tak já si kupuju Gilette teď měli v Tescu 4 žiletky za 250kč a mě vydrží jedna rok a to se holím na stejných místech jako ty v létě obden, v zimě 2xtýdně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nějak meloun ve vůních nedávám. Na talíři to jo a jedno o jaký druh se jedná, ale v kosmetice a vůních ne. Proto jsem ty melounové nikdy nezkoušela. Za mě heřmánkové.

      Vymazat
  16. No jasan, přece Coco Lídl Madmazel http://parfumerka.wordpress.com/2013/10/22/repetto-repetto-a-staronova-particka-u-chanelu/ Vzhledem k tomu, že mi nevoní ani originál, já ji nekupuju. Zato kolegyně, kterým jsem poskytla kabelkové flakony, dostříkaly Chanela a teď jedou v Lidlu. :D
    Jinak doporučuju sledovat příležitostné nabídky, občas se tam objevuje dost dobrá německá koupelová kosmetika Suhada s certifikátem BDIH.
    A z aktuální nabídky doporučuju smetanový kefír s ananasem, najdete ho mezi jogurty, je to smetanový krém který je zakysaný kefírovou kulturou a je úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Madmazel to mám stejně. Nepoužívám, teď jsem tam viděla velkou svíčku v celkem pěkném skle, právě Suddenly a trochu jsem uvažovala, že bych ji i koupila, ale co s tím, když z té vůně nejsem odvařená.
      Ta Suhada mi něco říká, to už jsem tam viděla, ale nekoupila. Dík za tip, příště až bude, něco vyzkouším.

      Vymazat
    2. No hlavně zkus ten kefír - z toho odvařená budeš...

      Vymazat
    3. No dneska rozhodně! :) Vzbudila jsem se s nějakou střevní virózou.

      Vymazat
  17. Tampóny sú skvelé, vďaka za tip na obrúsky (tie mi nikdy nenapadlo ani len obzerať) a náplasti. Z nekozmetických vecí tiež fičím na čokoládach a iných vyššie spomínaných veciach a ešte na mascarpone a pekanových orechoch. Suhada bio kozmetika býva v ponuke tak raz za uhorský rok, ak nie dva, čo je celkom škoda, mávajú fajn šampóny a sprcháče.

    OdpovědětVymazat
  18. Odličovací tampónky tam jednou koupila mamka a prostě spokojenost, kupujeme je pořád a jsou bezvadný :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...