Stránky

pondělí 3. března 2014

Dermacol - Metallic Black - Black Sensation - tužka na oči

 Přeju vám co nejhladší vstup do nového pracovního týdne. Dnes tak nějak zlehka napíšu své dojmy z této konturky na oči. 

 Přestože ji mám doma už skoro necelý rok, na svůj článek si musela počkat. Shrnu to velice rychle. S tužkou se lehounce kreslí je měkoučká a zanechává silnou barevnou stopu hned po prvním tahu. Druhým se samozřejmě intenzita ještě zvýší, ale třetí a jakýkoliv další už nemá význam dělat. Dva tahy a jste na maximální intenzitě. Moc se mi líbí antracitový odstín, který se díky zeleným, stříbrným a růžovým třpytkám tváří trochu jako chameleon. Dobře viditelné jsou na druhé fotce, kde jsem testovala stabilitu.
vlevo: 1 vrstva, vpravo: 2 vrstvy
 Mouchy se samozřejmě taky najdou. Namalovaná linka nevydrží dlouho v top stavu. Samozřejmě, že linka vydrží až do večera, no lépe řečeno torzo linky. Trochu větší problém jsou třpytky, ty si totiž po pár hodinách udělají exkurzi po celé vrchní polovině obličeje a to i když se hlídám a na obličej se snažím nesahat. Z toho důvodu ji na celodenní nošení nevolím, ale zdá se mi naprosto bezvadná, pokud se chci nalíčit jen na pár hodin. Z příležitostí, kdy ji použít, mě napadá třeba večerní kino. Podle další fotky by se mohlo zdát, že drží velice dobře. Tady bude záležet na tom, nakolik máte mastná víčka nebo jestli dáte pod konturku primer. Na mastných víčkách jde hodně rychle dolů. Na mých suchých rukou ovšem drží dobře i po silném přetření.

 Co se týče zastrouhání, měla jsem s tužkou zpočátku problém. Vytáhla jsem na ni široké strouhátko na pastelky a vůbec to nebylo ono. Průměr ideálně neseděl a tužku jsem doslova ohryzala. S kosmetickým strouhátkem na široké tužky (řekla bych, že jakýmkoliv) strouhat jumbo tužky zvládne kdokoliv. Já si koupila strouhátko od Catrice a jsem s ním maximálně spokojená.
V kostce: na celodenní nošení ne, na krátkodobé ano. Dermacol Metallic Black - Black Sensation stojí necelých sto korun a seženete ji v jakékoliv drogerii se stojanem Dermacolu.


4 komentáře:

  1. Na slunci vypadá krásně! Líbí se mi zebří obal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten by krásně šel k tvým zebřím lodičkám:) Mám je před očima!

      Vymazat
  2. Ale stejně se mi líbí. Na oku musí vypadat dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá opravdu pěkně, nepůsobí příliš tvrdě a maluje se s ní skvěle. Jen se člověk musí přizpůsobit té výdrži a zatřpytkování půlky obličeje. A vyhnout se nošení celý den, pak je vše ok.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...