Stránky

čtvrtek 6. března 2014

Elizabeth Arden - Eight Hour Cream - intenzivní hydratační krém na tělo

 Řada Eight Hour od Elizabeth Arden je poměrně známá a docela často chválená. Koupila jsem si hydratační tělový krém - Intensive Mousturizing Body Treatment, ani ne tak na základě pochvalných recenzí, jako na základě doslova čirého nadšení mé kamarádky. Z řady Eight Hour si libuje právě v tělovém krému, krému na ruce a ochranném krému na pleť. Když jsem si zkušebně mázla, byla jsem doslova unešená jemnou bylinkovou vůní tymiánu a možná i oregána. Vím, že to zrovna nezní jako bůhvíjak promyšlená vůně pro tělové produkty, ale ta vůně je geniálně uklidňující. Krom vůně, si nebylo možné nevšimnout perfektní hydratace. U krému na ruce a krému na tělo jsem si byla hned jistá, že se dostanou na můj nákupní seznam. 

 Postupuju systematicky. První položku, krém na tělo, si už dobrý měsíc užívám. Jsem z něj nadšená stejně jako na začátku. Krom krásné vůně, ještě jednou vyzdvihnu perfektní hydrataci. Navíc ten pocit perfektně hydratované pleti se hned neztrácí a je hmatatelný ještě dlouho, předlouho po namazání. Konzistence je hustě krémovitá a vytlačit krém z tuby dá trochu práce.
 Co se týče složení, milovnice přirodních produktů si dnes na své nepřijdou. U mě tento nepřírodní kousek vyrovnává rozložení sil v kosmetické výbavě:) 

 V internetových parfumeriích se střídavě všechny tyto produkty objevují, někdy člověk kápne i na všelijaké traveller's sety a občas se dají sehnat za rozumný peníz. Nějakou dobu je Elizabeth Arden také k sehnání i v Douglasech, nicméně jejich ceny jsou naopak dost nepříznivé.

 Tak co vy na to, dá se to složení přežít? Používáte nějaký produkt z 8H? Jste spokojené nebo naopak?


3 komentáře:

  1. Ahoj Tutti! Ja mám veľmi rada balzam na pery, ale mám aj tento telový krém. Úplne naj je hojivý balzam, čo ten dokáže s drobnými rankami, zapareninami bábätiek, popáleninami, omrzlinami, to je zázrak!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Juli, nen hojivý krém bude asi ten ochranný, viď? Ten si právě moc chválí moje kámoška. Nad balzámem jsem uvažovala, pokud se někde objeví za rozumnou cenu, tak asi taky pořídím. Díky.

      Vymazat
  2. Milá Tutto, poslala jsem Ti mejlíka ohledně tohoto krému:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...