Stránky

neděle 16. března 2014

L'Oreál True Match Make-up

 Tento make up mi nesedl. Mohla jsem to trochu předvídat, protože už při zkoušce z testeru jsem z jeho konzistence měla podobný pocit jako z Vitalumier Aqua od Chanel. Kdo se neřadí do skupiny 35+, případně ví, že Vitalumier Aqua mu sedí, ten si dnešní článek může s klidným srdcem odpustit. Pokud True Match koupí, s největší pravděpodobností nešlápne vedle.

 Takže jak se to s True Match v kombinaci s mojí pletí má? Pro připomenutí, má pleť je 35+ s prvními opravdu viditelnými známkami stárnutí, smíšená a s rozšířenými póry v T-zóně. Libuje si v lehce rozjasňujících, případně liftingových make-upech.
True Match mi sjednotil barevný podtón, lehce zakryl drobné vady na kráse (ve smyslu rozšířená žilka nebo nebo pigmentová skvrnka). Na pupínky se nechytá, naštěstí jich momentálně moc nemám. Velice lehce se roztíral a nezalézal do pórůVytvořil sametový finiš, zároveň však vzal moji pleti všechen zbývající jas, pleť působila fádně, unaveně, unyle. Současně zvýraznil šupinky. Výsledný efekt mě tedy nijak nenadchnul, spíše naopak. Téměř totožně se na mé pleti chová Vitalumier Aqua (pro mě je nepochopitelná ta složenina s lumier, protože mně rohodně jas a světlost z pleti bere, než dodává). Samozřejmě uznávám, že na jiném typu pleti se bude chovat jinak.


 Abych to tedy na závěr uvedla na pravou míru. Nechci True Match rezolutně odsoudit, že stojí za prd. Jak už jsem nastínila, na jiném typu pleti se bude chovat jinak a své benefity prokáže. V kombinaci s mým typem však nefunguje. Proto jsem taky zásadní body recenze zvýraznila tučně, ať se lehce orientujete.
 Make-up jsem kupovala jako součást kombo balení s pudrem True Match, ten mi naopak vyhovuje a ještě se o něm v brzké době zmíním.

 Odstín R2-C2 Rose Vanilla patří v našich drogeriích k nejsvětlejším s růžovým podtónem, ale jak už to tak bývá, tak výrazně světlý není ani náhodou. Pro naprosté bledulky bude stále tmavý a navíc musím dodat svůj subjektivní pocit, že na vzduchu oxiduje, ne sice markantně, ale přece jen lehce zoranžoví.
 Balení s pumpičkou obsahuje tradičních 30ml a vychází na cca 400,-. Docela často ho vídám v akcích s cenou okolo 300,-.
 Co vy a True Match? Funguje vám? Krásný zbytek víkendu, mějte se nádherně a tutto bene:)

6 komentářů:

  1. Tuto akciu s pudrom som vyuzila aj ja teraz.Ten odtien sa zdal byt v drogerke celkom ok...aj na svetle...ale na tvari je teda poriadne tmavy ..a asi tak nejak celkovo som od neho ocakavala nieco viac...puder vsak vyzera super aj balenim aj je svetlejsi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám pocit, že černého petra z krabičky má make-up. Zato pudr je příjemné překvapení.

      Vymazat
  2. Tiež nemám rada tento make-up, Lesknem sa po ňom a dosť mi zvýrazňuje póry. A ešte k tomu aj šupinky na kritických miestach. Určite je lepší Infallible, hlavne ten nový, ktorý teraz prišiel do drogérií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten nový jsem ještě na ruku nezkoušela, momentálně tak nějak ani nemám potřebu. Ale znám se a po čase mě zase chytnou roupy:)

      Vymazat
  3. Koupila jsem, ale vybrala špatnou barvu, takže leží v zásuvce. Podle tvé zkušenosti se zdá, že je to dobře... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, tak to je teda na nic, aby člověku vzal make-up poslední jas...no já chvíli laškovala s myšlenkou, že bych zkusila jejich Lumi MU, když už Lumíkuju na očích a teda true match se vyhnu obloukem, když i Tebe vysušuje, co by pak udělal se mnou. Bohužel už jsem slyšela názor stejný jako máš ty na Chanel VitaLumier A. a když jsem zkoumala složení je to vyloženě jen silikonový koktejl, kde není pomalu žádná hydratační složka, což mě dost udivilo, když je tak ikonický...takže už mě vůbec neláká...No zatím se svého Bourjois nevzdám a momentálně používám i ten BB a dobré :-D - obojí díky Tobě! :-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...