Stránky

neděle 30. března 2014

novità II nebo-li new in

Krásný zbytek víkendu všem. Články sice nestíhám psát tak, jak bych si představovala, ovšem s nákupem kosmetiky stejný problém nemám. V tomto ohledu čas od času výsledek předčí představy i očekávání. Dnes to tedy bude opět malá ochutnávka toho, co se zde objeví, nebo se už objevilo a je tuttově prověřeno. Krom pěstící kosmetiky sr-skincare (tato), kterou testuju o duši, jsem pořídila pár drobností.

Bílý jíl Cattier - už jsem stačila i jednou maskovat. Čistí obstojně, ale byla jsem překvapená, že se mi po něm podráždila a zčervenala pleť. Čekala jsem velejemné blátíčko. Velejemné bylo, to jo, ale ta reakce pleti mě zaskočila.

Šípkový olej od Nobilis Tilia, na ten jsem hodně zvědavá.

Noční regenerační maska od Natury Sibericy. Začínám být silně vnímavá na označení regenerační, anti-age, protivráskový a podobné silárny. Tohle je moje nová mantra, stačí jedno slovo vytlačené na krabičku a už mě mají v hrsti.

Pěnu na holení Balea s arganovým olejem (na fotku se mi nedopatřením nedostala) jsem vám už doporučovala (tu)a stále ji chválím kudy chodím. Malé uživatelské mouchy velkoryse přehlížím, protože ta pěna je vážně skvělá, za pár kaček a nevysušuje pleť!

Ovesný šampón weleda jsem už taky zvládla vychválit až do nebe (tady). Dotáhla jsem domů další lahev, láska trvá.

Po čistce v řasenkovém sektoru jsem s lehkým srdcem koupila nový kus. A jako správný řasenkový fluktuant jsem hrábla po novince od Astoru - Seduction Codes. Možná bych nesáhla, kdybych u Gabrielly Salvete našla svoji oblíbenou Lash Emotion. Nevíte někdo, jestli je ještě v prodeji nebo ji definitvě zrušili?

A jasně, přihodila jsem i současnou hvězdu blogomasáží - hydratační Rimmelku, odstín 720 Notting Hill Nude. Recenzi nechystám, maximálně ji nafotím na rtech.

No a nakonec jsem si přikoupila štětce Hakuro. H18 k aplikaci tekutého make-upu. Ano je fajn, jen se mi s tím neche moc crcat a tak ho používám minimálně. Bezvadný je na finální zapracování krémových tvářenek a na rozmazání jejich přechodů.
Totálně unešená jsem štětcem H69 se syntetickým chlupem, který je primárně určen na aplikaci a rozmazávání očních stínů, případně aplikaci minerálních produktů. Já s ním zapracovávám tekuté korektory pod oči a to je jedním slovem bomba. Zapracované jsou rychlostí blesku a s jemností lehkého peříčka. Jednoznačně jedna z největších pecek této novità.
Třetí a poslední štětec, který jsem si objednala a jsem s ním spokojená je H77, určen k roztírání přechodů mezi stíny.



Jaké novinky se objevily u vás, co vás zaujalo? Těším se na vaše komentáře a tutto bene:)

6 komentářů:

  1. Nad Weleda šampony přemýšlím, ale odrazuje mě cena/obsah balení. Dala jsem přednost Laveře a jsem spokojená. Jsem zvědavá co řekneš na šípkáč, zkouším ho už nějakou dobu, ale zatím jsem si na něj pořádně žádný názor neudělala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šípkový olej jsem si objednala na domíchávání do séra při večerní péči. Ale protože momentálně používám čistidlo od sr skuncare, které opravdu dobře čistí, ale zároveň dost dráždí, tak do séra domíchávám olej levandulový na zklidnění. Šípkový jsem zatím samostatně použila jen jednou, takže názor zatím nemám.

      Vymazat
    2. A ještě k weledě. Lahvička je opravdu menší , tuším cca 190ml, vydrží mi asi 5-6 týdnů. Pokud Ti vyhovuje lavera, tak bych nic neměnila. Mně naopak na současný stav vlasů vyhovuje weleda, tak jsem ochotná těch ćca 240,- za ni dát.

      Vymazat
  2. šípkový olej mám v poradovníku.dobrá vecička.a môžeš mi zhruba zhrnuť rozdiel medzi šamponmi alverde a weleda?momentalne používam tuhý šampon,premýšlam ho striedať s niečim iným.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl je ptrný hlavně asi pro ty, kteří mají vlasy barvené, případně zesvětlené nebo dost suché. Alverde i s kondicionérem nestačí hydratovat. Primárně není vůbec špatný, mám odzkoušený meruňkový a byl opravdu bezva, ale neuhladil a nehydratoval vlas natolik jako weleda ovesný. Kondicionér od weledy nepoužívám. Stačí mi šampón a případně si vetřu BC Bonacur olej do vlasů.

      Vymazat
  3. Ciao bella :) z toho šampónu mám ešte stále vzorky z nejakého staršieho LB, tak už ich musím konečne vyhrabať :) Šípkový olej Nobilis je taký priemer, nie je zlý, ale nejaké výsledky nečakaj. Pod oči je celkom slušný. A zaujíma ma samozrejme maska, na slovo anti-age tiež zbystrujem zrak a sluch :))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...