Stránky

středa 12. března 2014

SR- Skincare

 Včera se naplnilo moje očekávání. U poštovní schránky jsem si téměř zatančila oslavný taneček, když jsem zjistila, že konečně po dvou týdnech dorazila zásilka z SRSKINCARE. Značku jsem ještě před nedávnem neznala, až mi jedna dobrá duše dala tip. Vyloženě jsem si ho vyžádala, protože považte, když někdo řekne, že má po daném čistidle póry čistější než po sezení u kosmetičky, tak to je jó silný argument.

 Nově tedy zařadím do čistící péče Alpha-Clear Mandelic Acid & Orangewater Clarifying TonerSamozřejmě nezůstalo jen u čištění a přibarala jsem i 10% Vitamin C Serum a Elixir Serum with Argireline and Collagen Boosting Peptides, které hodlám zařadit do večerní péče.
 Co se týče britské SRSKINCARE, moc recenzí se na tuto značku nikde nenachází. Přesvědčilo mě osobní doporučení. Co jsem vyčetla na jejich vlastních stránkách, snaží se nabízet kvalitní kosmetické produkty s co největším podílem organických a ecocertem schválených složek, bez použití minerálních olejů, umělých konzervantů, vůní a barviv a parabenů a to vše za přijatelnou cenu. Cena byla opravdu přijatelná za 33ml Elixir, 30ml Vitamin C a 125ml Alpha Clear jsem i s poštovným dala cca 20 liber. Deklarované složení je taky víc než přijatelné a teď už jen aby výsledky byly viditelné:)
 Znáte SRSKINCARE? Případně používáte nějaké jejich produkty?

14 komentářů:

  1. Velice zajímavé! Pěkné složení, pěkné ceny, lákavé výrobky... Jsem moc zvědavá na recenzi ;).

    OdpovědětVymazat
  2. To se dělá? Nalákat bez recenze? Nene, já si počkám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsme ve fázi chlubení, co to má tutto za novinku:)) Nejdřív za měsíc či dva příjde to lákání, alespoň v to doufám. Čistidlo vypadá, že fakt čistí!! Ovšem už po dvou použitích napíšu, že pro citlivou nebo vyloženě suchou pleť to nebude.

      Vymazat
    2. Súhlasím s parfumerkou, teraz musím ťažko zvažovať či počkať alebo nečakať na recenziu:)) Pre mňa bol zatiaľ nejlepší čistiť pórov umývací gél od Nip & Fab, tam som videla fakt jasné dôkazy, že póry sú čistejšie...a už mi veru chýba...

      Vymazat
  3. Fíha tutto, tak toto vyzerá fakt dobre. Značku nepoznám :-O, ale nevadí, rada si prečítam tvoje dojmy. Inak na mandelic acid pozor, mňa strašne vysušovala, holt je to silný exfoliant, takže určite potom krémuj odušu :) Nevieš, majú aj silnejšie C serum ako 10%? Musím preštudovať stránku, tie veci sú už len podľa názvu určite super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že silnější nemají, alespoň jsem na něj nenarazila. Ale v těch sérech dost překvapují a všechno dost koncentrované věci. Vím, že se teď roztrhl pytel s Hyaluronem, tak o tom popřemýšlím a asi taky vyzkouším, mají čistý hyaluron za nějakých 5 liber 30ml.
      Díky za upozornění na mandelic acid. Zatím jsem použila dvakrát a opravdu má tendenci vysušovat a iritovat, naštěstí zároveň i čistit, to je evidentní. Po prvním použití jsem zčervenala dost, po druhém už o poznání méně. čajíček to teda není a pro citlivou a suchou pleť to rozhodně nebude.

      Vymazat
  4. neznám vůbec a na recenzi jsem teda HODNĚ zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, jsem hrozně zvědavá na recenzi, protože jestli se konečně najde něco co zatočí s mejma neřádskejma pórama, tak se jde slavit... A pořádně :)

    OdpovědětVymazat
  6. O tejto znacke som este nepocula, ale ja som v natur a organic kozmetike este vzdy zaciatocnik. Naozaj to tak cisti pory? No to by sa mi zislo a ceny maju naozaj prijatelne. Som zvedava na tvoje dojmy po nejakom case pouzivania.

    OdpovědětVymazat
  7. O té značce jsem ještě nesylšela, ale docela mě láká :) Těším se na recenzi!

    OdpovědětVymazat
  8. ano, poznam, pouzivam, maximalna spokojnost. lancome, ci dior a pod. sa mozu ist zahrabat :)
    PS

    OdpovědětVymazat
  9. Týýý jó! To teda srším zvědavostí. Počkám na tvé výsledky a pak zkusím!

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá hodně dobře. Jsem nalákána :D.
    Můžu se jen zeptat, jakou si zvolila poštu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, mám pocit, že obyčejný airmail za cca 2 libry. Šlo to asi 10 pracovních dnů a dorazilo to českou poštou naprosto v pořádku.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...