Stránky

sobota 8. března 2014

vanilka, samá vanilka - Shalimar Ode à la Vanille Sur la route du Mexique

 Dnešní článek nebude s největší pravděpodobností tipem. Přestože se budu rozplývat nad spojením bergamotu, vanilky kadidla a pudru, jde o tak specifickou vůni, že tento článek neberte jako bernou minci k impulzivním nákupům. Je to spíš moje zadostiučení parfémovému štítku tady na blogu.

 Guerlain loni vypustil do světa další limitku vanilkového Shalimaru, tentokrát s přívlastkem Mexický. Vymysleli geniální strategii, jak lapit zákazníky sběratele. Když před pár lety (rok 2010) vytvořili Shalimar vanilkovatější (Shalimar Ode à la Vanille), asi málokdo tušil, že se připravuje půda pro sběratele případně milovníky pudrovo - kouřové vanilky. V roce 2012 vanilkovou řadu rozšířila limitka s madagaskarskou vanilkou (Shalimar Ode à la Vanille Sur la Route de Madagascar) tady. Loni se přidala vanilka mexická Shalimar (Ode à la Vanille Sur la Route du Mexique) a letos se čeká na vypuštění vanilky indické.
 Shalimar Sur la route du Mexique je skoro k nerozeznání od obou předešlých. Start je stále citrónovo - bergamotovo - kadidlový, trochu chrámový. Vanilka to samozřejmě po rozvonění roztočí v plné parádě a pořádně pročechrá pudrové polštářky, na kterých se dosytosti vydovádí. Oproti předešlým vydáním, je tento Mexický Shalimar přece jen kapku gurmánštější. Jsme na výletě v Mexiku, takže samozřejmě nemůže chybět čokoláda. Já cítím jen náznak, ale vyčichatelná tu je.
 Opět nádhera, teď už mě jen mrzí, že nemám ve své sbírce první vanilkovou ódu z roku 2010. Nicméně všechny tři sestřičky si pobyly spolu alespoň na této fotce. A shledání oslavily na baru:-)

 Krásný víkend a tutto bene:)

5 komentářů:

  1. Ta fotka ja boží. Tak vtipné...to se ti povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Je to trochu jako, co je dneska na čepu?

      Vymazat
  2. Jak to děvčatům vanilkovým sluší :). Někdy je zase vezmeme na pivo s sebou.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná fotka s Shalimarkami a pivem tutto!!!!! To nemá chybu!!! :-D
    No já jsem teď ve "stavu", kdy bych ráda našla něco trošku orientál s vanilkou a potažmo bergamotem, jenže jsem po několika zkoušeních v parfumerce prostě zjistila, že Guerlain nemůžu, fakt ne - toš budu hledat jinde a špekulovat až možná někdy najdu tu "svou" !-) a stejně jsem ráda za jakýkoliv tip.....:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Práve dnes som si ju objednala :) klasický Shalimar mám doma, tak som veeelmi zvedavá :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...