Stránky

středa 30. dubna 2014

Den matek - tipy na drobné dárky

 U nás v Česku připadá den matek na druhou květnovou neděli. Stále máme trochu času a tak se s vámi ráda podělím o své oblíbené dárky. A pokud se chcete podělit i vy, v komentářích je spousta prostoru. Případně pokud jste dělali/y podobný post, klidně na něj dejte do komentářů odkaz.

 Jednoznačně nemůžu vynechat květiny. Ty jsou moje první volba. Velkou hlavu si s výběrem nedělám. Nejčastěji naběhnu do Lídlu a koupím řezané růže nebo tulipány. Kytice stojí padesátikorunu a tak mi stálé zbývá nějaký prostor a finance na další drobnosti.
 Mojí mamince většinou kupuju ještě nějakou knihu. Výběr se bude samozřejmě držet oblíbeného žánru obdarované. Naprosto pohodové čtení je Toskánsko na každý den od Frances Maesové. S kosmetickou drobností taky nešlápneme vedle.

Dárky do 50,-
Už zmiňované květiny.
Pokud máte opravdu malý rozpočet v Ikea najdete za 29,- parfemované svíčky. Dost mě zaujala netradiční parfemace s vůní soli.
Tygří mast - vzpruha v pidi kovové krabičce. U Vietnamců je k mání od 10,- do 20,- , jediné co mě na těch jejich krabičkách točí, že se do nich člověk nemůže dostat. Tak těsné víčko z tenkého plechu je konečná pro moje nehty.  V Albertovi je pak mání větší balení thajské tygří masti, která stojí lehce přes padesátikorunu a otvírání zvládne i babička bez brýlí a bez síly.

Dárky do 100,-
Bio karité balzámy do kabelky od Saloosu. Tyhle malé pomocníky o péči na rty nebo nehtovou kůžičku v kulatých krabičkách ocení určitě každá máma.
U saloosu ještě chvíli zůstanu, jako dárek by se mi zamlouvaly i květinové vody v 50 ml balení, vhodné do kabelky jako osvěžení na cestách.
Tahle roztomilá, osvědčená, unisex kolínská je ve 25 ml balení k mání tady za pouhých 70,-. a někde možná za ještě méně. Samozřejmě, že doporučuju ke  koupi i vůni. Tady výběr záleží na oblíbených vůních vašich maminek a taky částce, kterou můžete investovat.
 
Dárky nad 100,-
Rozmazlovat vaše mámy můžete i lahodným višňovým likérem. Lehce dekadentní mámy můžete pro změnu potěšit Absintem. Tato sada obsahuje všechno, co je zapotřebí k domácímu absintovému rituálu.


Snad byl dnešní post pro vás alespoň trochu užitečný. Užijte si zítřejší svátek, mějte se krásně a
tuttobene:)




4 komentáře:

  1. Skvělé tipy! Babičce určitě něco koupím. Jen mi žalem srdce puká, že už nemohu nic dát své mamince. Promiň, nechci tu smutnit ....a já si budu přát ty květiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi moc líto Tvojí ztráty, klidně si tu zasmutni.
      Tak ať Ti alespoň ty květiny trochu pozvednou náladu.

      Vymazat
  2. No vida, tak to mamince pořídím balzámek Saloos, že mě to samotnou nenapadlo! Děkuju! :) Květiny jako alergik nejsou vhodný dárek, čokoládu nechce, alkohol nepije, co vymýšlet? :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...