Stránky

sobota 19. dubna 2014

Guerlain - Lingerie de Peau, 01 Beige Pale

 Perfektní fluidní make-up se skvělým sjedncením, s lehce středním krytím a přesto zachovává strukturu pleti. Jméno Lingerie te trefné, opravdu přilne k pleti jako jemné prádlo. Nevytváří efekt masky, do pórů ani do vrásek nezalézá. Jediné na co si je třeba dávat pozor, je vyhnout se obočí. Pokud se Lingerie dostane do linie obočí, tak tam se usazuje a je viditelný, ovšem na to se snažím dávat pozor s jakýmkoliv make-upem. Přestože se jedná o fluidní make-up, vydrž je obstojná a celý pracovní den s ním zvládnete. Nematuje. Takže máte-li problémy s lesklými partiemi, je třeba je přepudrovat. Vyhovovat bude sušší až normální pleti, ale taky smíšené. Řekla bych, že komu sedí Bourjois Healthy Mix Serum, mohl by sednout i tento make-up.
Aplikuje se velmi pohodlně a dokonce není problém použít "vidlácký" způsob. "Pumpnout" si do dlaní, rozetřít a nanést jako krém (jen je třeba vyhnout se obočí). Je to rychlé a vypadá to stejně jako po nanesení konečky prstů nebo štětcem.

 A ted' to nejlepší, odstín 01 Beige Pale je opravdu dostatečně světlý pro většinu bledulí.  Je to neutrální béžový odstín, který nejde ani výrazně do růžova ani do žluta. V Douglasech jsem na něj nenarazila, ale vyzkoušela jsem si alespoň texturu, než jsem objednala z eshopu. S texturou jsem byla maxilmálně spokojená a odstín 01 sice byla trochu sázka do loterie, i když podle swatchů jsem si říkala, že to nemůže být přešlap vedle. A nebyl.
 30ml skleněný flakón bude okrasou vašeho toaletního stolku. Lingerie navíc nádherně květinově voní a při nanášení si vůni opravdu užijete.

 Cena je v tomto případě vyšší a je třeba ji brát jako investici. I tak není třeba se smířit s cca 1400,-, za které je k mání v parfumeriích. Tady jej najdete za necelou polovinu! Pro úplnost dodávám ještě složení.
Který make-up jste si v poslední době oblíbily vy?

11 komentářů:

  1. Mno tak to je konec... já jsem si říkala, že jsem nepotkala ten nejsvětlejší odstín a navíc tolik peněz... a ty teď dáš odkaz. Sakryš - a to jsem chtěla šetřit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, blogy jsou strašný mor:-))) Ovšem investici do Lingerie de Peau vážně doporučuju!

      Vymazat
    2. Objednáno. Děkuju za tip :-) J.

      Vymazat
  2. Hm, tak to je dobrý tip. Já používám leta letoucí Diorskin Nude gel, ale je tuhej, občas se mi blbě nanáší, když mám sušší pleť. Říkala jsem si, že se poohlídnu po něčem tekutějším. Jenže já s tím neumím pracovat - nemůže se mi stát, že při rozmazávání "po vidlácku" (protože štětec nemám, tedy zatím, dokud o tom nenapíšeš článek), si vytvořím nerovnoměrné mapy? Ten krémgel se dá dodatečně rozetřít houbičkou, ale já se tady u toho bojím, že to nanesu a neposunu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chceš článek na štětec? Máš ho mít:-) Na tenhle typ tekutého makeupu placatý, jako na radiátory, futra apod.
      Hele, není se třeba vůbec bát, Lingerie je dost tekutý, stačí pořádně protřepat a jednou pumpnout do dlaní v horní polovině dlaní a prstů rozetřít a pak to rozetřít na obličej. Mapy to nedělá, krásně se rozmaže po celé tváři. Jediný problém je obočí nebo vlasová linie, tam už si je třeba dát bacha a vyhnout se jim (na přechodech použít konečky prstů - přece jen v nich je větší cit), protože pak jde vidět a efekt "Lingerie" je v tahu.

      Vymazat
  3. Nemít teď v zásobě šest makeupů, jdu do něj, je to přesně ten typ makeupu, co mi sedne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím, že tyhle tekutější jsou tvůj šálek. A odstín si taky troufám říct, že by byl pro Tebe tak akorát.

      Vymazat
  4. Zuzi dones prosím make-up na voňavý sraz, chtěla bych ho omrknout, texturu, barvu, vždyť víš....

    OdpovědětVymazat
  5. Guerlain je moja srdcovka ♥ som velmi spokojná s make upom Parure Extreme a Parure De Lumiere, takisto aj s ich bázami pod make up, zlatou aj meteorites :)dakujem za krásnu recenziu :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...