Stránky

úterý 1. dubna 2014

L'Oréal - True Match Powder

 V zimě jsem si ze zvědavosti koupila sadu True Match. V sadě byl hlavně stejnojmenný make-up, kvůli kterému jsem ji koupila. Ale jak už to tak bývá, make-up zdaleka nesplnil moje očekávání. Za to přibalený dárek, v tomto případě pudr, byl milým překvapením.

 Pro smíšenou pleť je tenhle drogeriový pudr opravdu dobrou volbou. Polemizovat bychom mohly nad jeho cenou. Přece jen cca 370,- za pudr z drogerie se mi zdá dost. Pokud se někde objeví okolo dvou stovek, pak radím, berte.
A proč byste jej měly vzít? Protože nevytváří viditelný nános, neoxiduje a neoranžoví a obstojně absorbuje mastnotu. Je dost jemný a pevněji zalisovaný, práší minimálně, to jestli bude prášit bude hodně záležet na tom, jakým štětcem budete nanášet. Pleť zmatní a zjemní. Pozor pokud budete mít suchá místa s šupinkami, tak ty bohužel po přepudrování uvidíte, ostatně jako s jakýmkoliv jiným matujícím pudrem. Poměrně slušně zmatňuje a absorbuje mastnotu. Celodenní výdrž v tomhle ohledu nemá a mastnější místa je třeba přepudrovat. Mně se osvědčil na přepudrování T-zóny a stabilizaci korektoru, pokud ho musím použít. V panu po použití štětce zůstávají tvrdší místa a pudr vytváří hrudky. Při nabírání pudru na štětec to nemá žádný vliv.
Odstín Rose Ivory je dostatečně světlý, s růžovým podtónem v panu. Primárně pleť zmatňuje a dodává ji hebký finiš, viditelně nebarví ani netónuje.

Plastový obal je otevírací z obou stran. Po odklopení vrchního krytu se dostanete k pudru, po odklopení spodního krytu objevíte zrcátko a aplikační houbičku.


Pro smíšenou případně mastnou pleť (častější přepudrování) je  podle mě True Match Powder hodně slušný produkt. Pro úplnost ještě dodávám složení:

Krásný zbytek úterý. Dejte vědět, který matující pudr se vám osvědčil. 
Zdraví tutto bene:)

13 komentářů:

  1. ten používá kamarádka a moc si ho chválí. já koukala na ty sady, ale ztratila jsem se v číslech odstínů. přiznám se, že jak hned nevyčtu aspoň orientačně barvu (pale, sand, porcelain atd.), tak se v tom dál nehrabu.
    jinak se mi moc osvědčila Sexy Mama od theBalm, dokonce ani nezvýrazňuje šupinky a do večera nemusím pudrovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, to označení R, C není moc intuitivní. Já vlastně ani nejsem velký konzument matujících pudrů. Taky jsem tu sadu kupovala kvůli make-upu, který byl na konec na dvě věci. Pudr jsem si zvykla používat na přepudrování korektoru a tento mě mile svými vlastnostmi překvapil.
      Dík za tip.

      Vymazat
  2. Vypadá dobře. :)
    Přiznám se, že já úplně moc nematuju, pudruju Éclat mineral od Bourjois, dodělávám zbytek Stay matte od Rimmelu (ale to spíš jen pro formu)... A až je dodělám, tak sama nevím... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, jsem na tom obdobně:) Viz předchozí odpověď. Nejsem typická "matařka" naopak mám raději pudry rozjasňující. Tento mě mile překvapil a zvykla jsem si pravidelně zmatnit T - zónu. Jinak jsem matný pudr používala jen na přepudrování korektoru.

      Vymazat
  3. Vyzerá fajn, keď ho uvidím v akcii tak nad ním určite porozmýšlam. Ja momentálne používam transparentný sypký púder od Dermacolu, ale žiadneho veľkého obľúbenca nemám. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacol transparentní - to je ikona. Nejedna moje kamarádka je s ním spokojená.

      Vymazat
  4. Tenhle pudr jsem měla ráda. A pak jsem si ho rozmlátila.. :o( v době, kdy jsem ještě neznala fintu, jak slepit rozbitý pudr pomocí oblíbeného parfému :o) na drogerku je fajn.. teď miluju MMU a docela se mi osvědčila i matující Gabriela Salvete. Hlavně se mi podařilo trefit krásně žlutý odstín (mor na ty zářivky, fakt!) a taky už jsem ho rozmlátila, ale je slepený parfémem a tím pádem ještě lepší! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parfémovaná GS! Paráda. Neoxiduje ti GS pudr. Moje kamarádka je taky nadšená ze žlutých odstínů, ale strašně nadává, že ji na pleti oxiduje. Takže se nakonec zaměřila na transparentní.

      Vymazat
  5. tak tenhle už mám podruhé, ze slev, je moc fajn a matuje, akorát jednou za den přepudruju nos a jinak drží. arwen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tak jak to tak čtu, tak obecně True Match pudr získává kladné ohlasy:-) Což je dobře, tento se L'Orealu povedl. Z mého pohledu rozhodně víc než stejnojmenný make-up.

      Vymazat
  6. Vypadá skvěle, hlavně to balení působí prakticky :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na cesty a do kabelky ano :-)

      Vymazat
    2. sama taky používám a doporučuji, moje nutná součást kabelky

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...