Stránky

čtvrtek 10. dubna 2014

Sérum s vitamínem C - SR SKINCARE

 Před více jak měsícem jsem avizovala svůj nákup  u SR-SKINCARE. Přes 5 týdnů pilně používám séra a elixíry:) A jsem ráda, že bude o čem psát. První z trojice, o kterém bude řeč, je sérum s 10% vitamínem C. Sérum má konzistenci lehkého fluidu. Kvůli nestálosti vitamínu C je třeba ho uchovávat v lednici, což nabízí přijemný bonus v podobě chladivého efektu při nanášení. Vůně je typická pro vitamín C, jestli pamatujete drobné oranžové tabletky celaskonu, tak to je přesně ona.
 Sérum se superrychle vsákne do pleti, takže se stává skvělým doplňkem buď večerní nebo ranní péče o pleť. V podstatě okamžitě po nanesení, můžete použít denní nebo noční krém, na který jste zvyklé. Efekt je viditelný ihned, pleť je vzpružená, svěží, rozzářená. Problém by mohl nastat u těch z vás, které máte super citlivou pleť. Těsně po nanesení pleť jemně (opravdu jemně) štípe, ale tento pocit rychle odezní. Já osobně nemám nijak zvlášť citlivou pleť, i když si se mnou občas moje pleť pohraje a vyvede citlivé psí kusy. U tohoto séra je to v pohodě, žádnou bouřlivější ani alergickou reakci jsem nezaznamenala. Po 5-ti týdenním používání jsem stále stejně spokojená a vitamín C sérum se stane trvalou součástí mé denní péče.
 Kromě kyseliny L - askorbové (vitamín C) v séru najdete i Ferulic Acid - kyselina, která stabilizuje vitamín C, i tak je sérum použitelné pouze 2 měsíce. Krom stabilizující kyseliny je v séru taky kyselina hyaluronová a vitamín E.

Složení: L-ascorbic Acid, Vitamin E Acetate, Ferulic Acid, Hyaluronic Acid, MSM, Water,  Glycerine, Rosewater, Almond Oil, Apricot Kernel Oil, Cherry Kernel Oil, Isodecyl Neopentanoate, C12-15 Alkyl Benzoate, Evening Primrose Oil, Emulsifying Wax, Cetyl Esters, Benzyl Alcohol & Salicylic Acid & Glycerin & Sorbic Acid, Xanthan


 30ml balení stojí £4.20 a k objednání je zdeCo se týče dopravy, nechala jsem nějakou obyčejanou za cca £2 a za dva týdny byla zásilka doma. Tohle sérum všem vřele doporučuju, za velmi rozumnou cenu dostanete fungující produkt. 

 V dalších dílech sr skincare se můžete těšit na pleťovou vodu Alpha Clear a protivráskový elixír s Argireline, kyselinou hyaluronovou a peptidy podporujícími tvorbu kolagenu.

Krásný čtvrtek, zdraví Vás
tutto bene:)

10 komentářů:

  1. Prima recenze! Ještě počkám na další, pokud jsou z jednoho zdroje, ať neobjednávám po jednom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to je rozumné, asi nezůstane jen u jedné položky:) Nechtěla jsem to vše cpát do jednoho článku, ať se ty informace nerozmělňují a ať vás nezahltím spoustou textu:)

      Vymazat
  2. Moja milá, séra s vit. C sú už v našom veku must-have, teda ja ich absolútne zbožňujem :) VIVA VITAMÍN C! :D Napriek tomu, že mám citlivú pleť, ten pocit štipkania na pleti po nanesení mám veľmi rada, aspoň viem, že pôsobí a že C-čko ešte nezoxidovalo :) Toto konkrétne podľa zloženia vyzerá dobre a cena je zlomok tých, čo používam ja, tak sa asi nechám zlákať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by skvělé si pak pročíst srovnání a postřehy od Tebe:)
      Cena je v tomto případě opravdu zlomková. Měla jsem tip od zapřisáhlé milovnice UNTu, která si skincare začala kupovat z nouze a byla víc než příjemně překvapená.

      Vymazat
  3. To je naozaj priaznivá cena a nejaké sérum s vitamínom C by som už potrebovala, najvyšší čas. Doteraz som sa skôr orientovala na obsah kys. hyaluronovej, ale C-čko má zasa iné účinky a vekovo by sa už naozaj patrilo si ho zaobstarať. Ďakujem za skvelý typ. milá Tutti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač a opravdu doporučuju:) Dodání není sice super rychlé a chce to trochu trpělivosti, ale jinak vše klape na jedničku.

      Vymazat
  4. jee, já jsem asi divná, ale k čemu teda konkrétně je to sérum dobrý?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě pro elasticitu a pevnost kůže, navíc kůži prokrví a působí jako antioxidant proti volným radikálům. Jestli bojuje s volnými radikály to nejsem schopná pozorovat, to je asi pochopitelné. To o vypnutí a pevnosti a svěžím vzhledu jsem v článku potvrdila. Do dvaceti asi nebude za potřebí, po dvacítce příjemně pečuje po třicítce must have.

      Vymazat
    2. super, díky:) náhodou mizení pigmentových skvrn nebo jiných neplech jsi nepozorovala?:)

      Vymazat
    3. Četla jsem, že tohle vitamín c taky řeší, ale já na pigmentové skvrny moc netrpím, dokonce ani v těhotenství mě netrápily. Takže ne, to jsem nepozorovala. Jsem bledule, v tomhle ohledu mám pozorování stížené:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...