Stránky

středa 21. května 2014

Balea peeling

se solí z Mrtvého moře
 Ne, tohle se fakt nepovedlo. Tentokrát dobrovolně dávám hlavu na špalek. Stovku, kterou jsem vyhodila za tuhle srandu, jsem klidně mohla vyhodit oknem a bylo by to totéž.

 Nevím proč, měla jsem roupy pořídit si peeling, jakože fakt pořádný. Nechtěla jsem pouze domácí míchanice, které ovšem pracují naprosto stejně ne-li lépe než tento. Balea peeling mě přesvědčil k impulzivnímu nákupu právě tou solí z Mrtvého moře. Na to já totiž vzpomínám hrozně ráda. Je to sice už úděsných patnáct nebo šestnáct let, ale vzpomínky jsou stále živé. Myslím tím vzpomínky na krásnou pleť po koupeli a bahenní masce. Urputně jsem na kraji pláže hrabala a nebyla jsem jediná, až jsem se prohrabala k černošedé mazlavé vrstvě bahna. Tou jsem se od hlavy až k patě namazala, počkala až zaschne, což ve čtyčiceti stupňovém vedru nebyl problém a šla se odbahnit do moře. Pleť byla parádní (taky jsem byla o patnáct let mladší:) jako dětská prdelka a mimo jiné i pěkně smradlavá, dokonce víc než dětská prdelka. Při stopu zpátky do Jeruzaléma jsme měli štěstí na podobné dva smradlavce, tak jsme se alespoň zbytečně za svoje smradlavé faux-paux nestyděli.
 Ale zpátky k Balee. Je velice drsná, to mi ovšem u peelingu na tělo nevadí, je hodně mastná a to už mi vadí. Po peelingu totiž automaticky sahám po srchovém gelu, abych se přebytečné mastnoty zbavila. Další mytí, další ztráta času, prostě opruz. Jedno malé plus bych našla, přestože se dodatečně umyju, pleť je stále promaštěná a netřeba se ještě mazat tělovým mlékem nebo olejem.
Peeling je hodně tuhý a zrnitý, doluju ho z krabičky doslova jako to bahno na břehu Mrtvého moře. Na spodní ztvrdlé a suché vrstvě se přelívá tekutá olejovitá vrstva s krystaly soli. Vůně je řízně svěží po citrónové trávě. Možná je to právě konzistence peelingu a nepropojenost jednotlivých vrstev, co peelingu ubírá na jeho kvalitě. Díky tomu, že je olej oddělený, tak člověk nechtě nabere víc té olejové složky a z toho pramení přemaštěnost pokožky po použití. Počítám, že až se doberu k poslední třetině, naopak mi bude olejovitá složka chybět. Neberu to fatálně, v kuchyni mám oleje dost. Nicméně pak si můžu opět míchat peeling vlastní, vždy čerstvý a s nižšími náklady.


Který tělový peeling kromě domácích (nic proti nim, používám je taky ráda) používáte rády vy?

Díky za tipy
tutto.

19 komentářů:

  1. Já tento peeling pŕed použitím pořádně promíchám, aby bylo v celém balení pěkně namíchana sůl a olej, tak doufám, že i na konci budu mit oleje dostatek. Jinak na moji citlivou pleť je celkem hrubý, a naopak ta mastnota je super a oblečení mi to nemastí.
    Když jsem si ho kupovala, rozhodovala jsem se mezi tímto za 99 nebo olejový peeling - novinka - asi od Garnier? Takové hnědozlaté balení za 180. A asi u tohoto zůstanu, další plus je ta šťavnatá vůně :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně to právě ani promíchat nejde, ta spodní vrstva je tak tvrdá, že bych do toho musela vletět minimálně mixérem. Je možné, že bude záležet šarže od šarže.

      Vymazat
  2. Já taky patlám hlavně domácí peelingy. Zrovna jsem si ale říkala, že bych si mohla zase nějaký koupit.
    Tak tenhle to teda nebude. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, když tenhle nepoznáš, určitě Ti nic neunikne:)

      Vymazat
  3. Úplne mi to pripomenulo moje trápenie s iným soľno-olejovým peelingom od Balea. Myslím, že už sa ani nepredáva: http://www.beautyspion.de/spionneu/wp-content/uploads/2011/04/balea-cellulite-meersalz-lpeeling.jpg
    Priznávam, že som ho kupovala hlavne kvôli obalu. Nakoniec som ho naštvane vyhadzovala presne z tých dôvodov ako si popísala hore, plus mňa tá obsiahnutá soľ ešte strašne štípala na pokožke.
    Teraz používam mandľový peeling od L'Occitane. Má nevtieravú vôňu, nie som po ňom úplne vysušená, zrnká nie sú príliš hrubé a obrúsi obstojne. Len tá cena teda...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip:) Cena je sice strašná, tak to alespoň bude adept na narozeninovou koupi, kdy si u nich člověk může vybrat jeden produkt za polovic.
      A jak to tak čtu, tak Balee to moc se solno-olejovými peelingy nejde.

      Vymazat
  4. Já jsem si oblíbila Saloosí peelingy taky ze soli. Ale o asi taky nebude nic pro tebe, jelikož je to taky olejová a solná vrstva, většinou však smíchaná dokupy (záleží na druhu, u některého to je lepší u některého horší). Tahle Balea mě odradila barvou,ale spousta lidí si ji pochvaluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já právě solno nebo cukrovo - olejové peelingy mám ráda, dělám si je i doma. Tady mě nepředstavitelně točí, že ty dvě složky jdou špatmě promíchat.
      Minimálně ze zvědavosti na ty saloosí mrknu. Díky za tip:)

      Vymazat
  5. Já miluju cukrové peeelingy od Kivvi, jen balení je celkem malé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je podle mě o preferencích a o tom, co komu vyhovuje, protože ten kivvi já mám třeba taky a nijak unešená z něj nejsem ;) jako není špatný, ale za 4 kila bych si představovala jinou parádu ...

      Vymazat
  6. Já peeling používám zřídka, mně úplně stačí přírodní houba, kterou se umyji/odrhnu. Možná bych si ale nějaký pořídit mohla nebo spíš vyrobit... Ale tento to nebude

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tento rozhodně neber a pokud vyrobit, tak úplně jednoduchý buď z třtinového cukru nebo mořské soli a smíchat s olejem (obvykle sahám po olivovém), udělá rozhodně lepší práci než tento a jeho nabírání není k uvztekání:-)

      Vymazat
  7. já jsem na něj tuhle koukala, protože o něm básnila Rendy, ale vadí mi to giga balení. věci ráda střídám a prostě nemám ráda takové ty obry, co mám na rok (byť za super cenu, pak je stejně v půlce vyhazuju, protože už mi lezou krkem, tak k čemu mi to je). tak jsem ráda, že jsem se nenechala zlákat.
    já mám ráda stejně jako Claire ty solno-olejové od Saloos, ty jsou opravdu úžasné!

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé, tak to je škoda, že jsi nespokojená.. tenhle kousek jsem si chtěla zrovna pořídit. Marně pátrám po adekvátním náhradníkovi za solný peeling z Rosmanna, ale jak to tak vypadá, asi raději zůstanu u toho svého domácího..
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  9. oddelene zlozky staci uplne jednoducho premiesat rukou
    osobne mi prace solno-olejove peelingy vyhovuju ovela viac ako gelove s perlickami a pod. - chcem mat ozaj pocit ze som sa zbavila odumretej koze (tento peeling mi nepride taky drsny, starsia balea solna verzia mala vacsie krystaliky a to bolo dokonale) a olej kozu krasne vyzivi takze je maximalne hebunka - toto pre mna ine druhy peelingov nespravia
    pripadny prebytocny olej sa da "otupkat" uterakom tak aby ostal minimalny film chraniaci a vyzivujuci pokozku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vedela by som si predstavit drsnejsi/s o trosinka menej mastnym olejom alebo inou vonou ale nedam koli tomu troj a viacnasobnu cenu. pre mna 8.5/10

      Vymazat
    2. Ano, většinou jdou promíchat rukou. Tenhle je ale natolik tvrdý, že je to opravdu fuška. Dřív si člověk odře ruku, než ho rozmíchá.

      Vymazat
  10. neviem, mne sa oddelili sol a olej hadam uplne a nemala som problem s premiesanim

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...