Stránky

pátek 23. května 2014

Když ptáčka lapají .....

 Doby, kdy jsem si pravidelně kupovala ELLE jsou dávno ty tam, přesto ještě občas nějaký ten výtisk koupím. A může za to jediné, přibalený dárek. Jak typické a fádní! Jo jo, žádné vyšší cíle, hezky klofnout dárek a hotovo. Tentokrát v červnové ELLE máme přibaleno malé balení termální vody Avene. Pro někoho zbytečnost, já ji mám docela ráda. I když klidně budu souhlasit s tím, že by mi stačila minerálka v rozprašovači. Naposledy jsem si ELLE koupila více než před rokem, když k ní přibalili právě tuhle termální vodu. Ale proč vůbec tento post píšu? Jednoduše proto, že se v ní skrývá další lákadlo (zajímá mě, co vy a lákadla). Pokud si předplatítte ELLE na rok, tak získáte novou vůni od Michaela Korse - Sexy Amber (30ml). Pro mě to sice není dostatečně silný argument, ale věřím, že pro mnoho dalších žen ano. Recenzi ani své dojmy vám zatím nedám, protože jsem ji nezkoušela. Vy ji ovšem můžete vyzkoušet v Sephorách, pokud chcete. Ty, které netouží po vůni, mají na výběr řadu Bioderma Sébium (AI korektor, Sébium pore refiner a Sébium micelárka). Oba dárky je možné žádat k předplatnému objednanému do 12. června. Pokud nemáte červnovou ELLE a chcete předplatné i dárky, tak vám sem hodím kódy nabídek.
Michael Kors Sexy Amber - EL1406
Bioderma Sébium řada - EC1406
 
 A teď to nejdůležitější. Necháte se přiloženými dárky k časopisům zlákat ke koupi? A co dárky k předplatnému, jsou pro vás dostatečně motivační? 

Krásný víkend vám přeje
tutto.

20 komentářů:

  1. Mně naláká jen dárek :-) Kdysi mělo Elle trička a mám je dodnes. Jsou parádní, brala bych je znovu. V příští budou tilka nebo taška. To zas až tak lákavé není, ale asi si i tak časopis koupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky se chytnu na dárek:-) Ovšem záleží na dárku, Nakonec cca jednou za rok ELLE koupím.

      Vymazat
  2. Když je k časopisu přibalen dobrý dárek, občas mě to zláká ke koupi. Časopisy vůbec nekupuji, takže dárek k předplatnému by mě ale nelákal pro koupi celého předplatného :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy som neodoberala ziadne predplatne, nie som predplatitelsky typ :) A hlavne tieto casopisy uz nejaky ten cas nekupujem, no aj ekd som kupovala pravidelne, nenechala som sa zlakat. Ale nic proti tomu, ked to niekomu nevyhovuje, darcek urcite potesi.

    OdpovědětVymazat
  4. To "sexy" v názvu vůně mi trochu vadí, samotná vůně špatná není, i když nic z čeho bych si sedla na zadek. Ty další dvě mě nadchly nepoměrně víc - ten jasmín byl úúúúúžasný a ten citrus - nevím jestli si ho s něčím nepletu (zkoušela jsem toho víc), ale jestli ne, byl skvěle nahořklý a na mainstream zkrátka dost neobvyklý. Jestli si to pletu, tak musím zjistit, co jiného to bylo :))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úžasný jamín, netypická citrusovka? No ty brďo, já je snad do té Sephory půjdu vyzkoušet!:)

      Vymazat
  5. Já určitě ne. Nikdy mi to nepřijde natolik hodnotný dárek, aby se to nějak extra vyplatilo:-) Michael Kors už je lákavější varianta, ale pro mě mají časopisy typu Elle hodnotu nula nula nic, proto bych si kupovala vlastně jen voňavku...a to už tak lákavý není:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jednou! Předplatné Elle se stovkou hubnoucí vůně, moc jsem ji chtěla a stála hrozné prachy, takhle vyšla na polovičku. Spokojenost. Akorát že hned další číslo měla přibalený nějaký pitomý velký dárek, myslím to igelitové "jako YSL" psaníčko, pošťačka mi nechala lístek ve schránce, kam se to nevešlo, musela jsem do vedlejší vsi na poštu a celou cestu jsem si myslela, že mi přišla pokuta. Tak to mne teda dost nakrklo...
    Pak jsme koupili velkou schránku, takže jsem to vždycky vybalila, vytrhala zajímavé vzorky a bez prolistování většinou i s tím příbalovým krámem (=dárkem) poslala ukrajinské studentce, psala jsem o ní na blogu, mám nad ní fiflenský patronát. Ta to ocenila.
    Nicméně jako zadavatele reklamy do médií mne pokaždé napadlo, jak to asi s tou deklarovanou čteností vypadá, předplatitelský kmen je u každého titulu vždycky to nejcennější, čím se honosí, jestli to fakt potom taky čtou...
    A co se týká Korse, tak se mi líbí Sporty Citrus, ale zrovna kvůli němu bych si to nekoupila. Já si počkám, až tam přibalí Tauera nebo Chanel... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fiflení mecenáška? To je poslání!:D
      To už si druhá, kdo tu zmiňuje citrusovou Sporty, toš ji teda zařadím na list.

      Vymazat
    2. No, ona totiž vůbec není citrusová... :) Mám recenzičku na blogu. http://parfumerka.wordpress.com/2014/04/14/michael-kors-sporty-citrus-arabsky-sport/

      Vymazat
  7. Často si Elle (alebo aj iné časáky) kupujem len kvôli darčekom. :))) Ale na to aby som si ho nechala predplatiť ma nenalákajú. :)

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by adekvátním dárkem nalákali. Tím nechci říct, že mají špatné dárky, jen mi konkrétně nekápli do noty.

      Vymazat
  8. Já si sem tam kvůli dárku časák koupím, ale třeba Elle, tak to už musí být bomba dárek, protože já si prostě v Elle nepočtu, holt nejsem asi vhodný čtenář tohoto časopisu. A za dárek za předplatné jsem se zatím zlákat nenechala, nedávají nic co bych chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mam celkom rada marianne, takze ked tam bolo muinuly rok k predplatnemu ponuknute telove mlieko loccitane, neodolala som :)) a odoberam uz druhy rok :D

    OdpovědětVymazat
  10. Me darky jak nalakaji, tak i odradi - typicky, kdyz tam je nejaky plastovy kram - doplnek (plavky, zabky, taska atd.), tak to nekoupim uz jen kvuli tomu, nechci rozsirovat odpad ;)
    A nad tou termalkou jsem taky zrovna nska uvazovala:D

    OdpovědětVymazat
  11. Darceky urcite nalakaju ak stoja za to, teda hlavne hodnotovo, Elle som uz mala predplatenu prave kvoli darceku k predplatnemu, po roku som si este obnovovala predplatne, kedze mi ponukli moznost vybrat si z 10 moznych darcekov k predlzeniu predplatneho, samozrejme zavazila cena darceka pri rozhodovani, vzdy mi to vyslo ze darcek bol drahsi ako celkove predplatne, takze ja som bola maximalne spokojna. Musim vsak priznat, ze hocikedy som casopis ani poriadne neprecitala nakolko ma cislo nezaujalo len som ho prelistovala a isiel do zberu papiera. Radsej citam Marianne ale uz ho pravidelne nekupujem, len ak je tam nejake dobry kozmeticky darcek, alebo kupony na Dni Marianne.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem se nechala poprvé nalákat právě na Elle, když k němu byla micelárka Bourjois. Po tom s termální vodou Avene jsem taky málem sáhla, ale nakonec jsem ho nechala ležet v regálu :) Soňa

    OdpovědětVymazat
  13. Jasně, právě dárek mě naláká. Pravidelně kupuju jen Cosmopolitan, už několik let. Ale tuhle ELLE jsem si koupila právě kvůli termální vodě (navíc v den, kdy bylo fakt palermo, takže jsem ji rovnou i použila), minulé číslo zas kvůli micelárce (do té doby jsem Elle znala jen z výlohy), BAZAR zase kvůli cestovní sadě kalíšků (pozn. necestuji, ale co kdyby, že jo) a vůbec nejhorší je, pokud je jako příloha časopisu nějaká ta kosmetická taštička, to neodolám nikdy. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Občas si Elle kúpim, vždy kvôli darčeku.
    Čo mi ale naozaj vadí, je, že darčeky na Slovensku sú iné a najmä nie také dobré a zaujímavé ako v ČR :( :( :( . Napr. vy ste mali minulý mesiac myslím od Guerlain pleťovú vodu alebo niečo podobné a u nás nič. Myslela som si, že to dajú tento mesiac. Aááááá, nejaké trápne slnečné okuliare. A vode Avéne ani chýru ani slychu :(.

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně z tohoto důvodu si ženské časopisy kupuju! Jak není atraktivní dárek, nemám zájem! :)) A obzvlášť předplatné, byť s dárkem, mi přijde jako vyhazování peněz. Podobné články si můžu přečíst na netu a ušetřené peníze utratit za kosmetiku! Muhehe!
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...