Stránky

sobota 17. května 2014

SR SKINCARE - do třetice

 Dnes se konečně dostávám k poslednímu výrobku, který jsem si v první várce pořídila - Alpha-Clear Mandelic Acid & Orangewater Clarifying Toner. Opět jednoznačně doporučím, ale teď už jen užšímu spektru žen, hlavně těm, které trápí akné a věčně ucpané póry.

 Použití:držela jsem se doporučeného postupu. První týden jsem čistila pleť jednou denně (večer) a opravdu póry byly vyčištěné téměř jako po proceduře u kosmetičky, ne-li stejně. V tomto ohledu je jednička. Jenže je tady jedno jenže. Toner je zároveň exfoliační a po týdnu mi zešupinkovatělo čelo, přestože jsem se snažila pleť po toneru dostatečně ošetřit. Na běžnou smíšenou pleť je přece jen silný a doporučím ho pouze pleti mastné a aknózní. Já jsem si nakonec taky našla způsob použití, se kterým jsem spokojená. S tonerem čistím jen 2x týdně, póry mám relativně čisté, sice ne tak, jako po prvním týdnu, na druhou stranu nemám pleť přesušenou, nebo nějak podrážděnou.
 Co se týče podráždění, tak ještě doplním, že po aplikaci pleť zrudne a může pálet, do cca čtvrt hodinky zrudnutí i pocity pálení ustoupí. Já si vždy hned namažu pleť vysoce hydratačním sérem Elixir (tady) s 2-3 kapkami levandulového pleťového oleje na zklidnění. Ráno pleť vypadá perfektně, čistě, hydratovaně a vypnutě.
 Pro koho Alpha-Clear rozhodně není? Pro majitelky suché citlivé a normální pleti. Smíšené pleti bych doporučila jen k použití 1-2x týdně, mastné a aknózní k  častějšímu. Je třeba vyzkoušet a vyladit si vlastní harmonogram.

125 ml balení vyjde na 4£20 a k objednání je tady.
Složení: Mandelic Acid, Malic Acid, Panthenol, Water, Orangeblossom Water, Witch Hazel, Glycerine, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate

 Jsem ráda, že jsem se dostala na konec této trilogie. Produkty sr-skincare vám s klidným srdem doporučím. Rozhodně nezůstávám u jedné objednávky, je třeba doplnit sérum s vitamínem C, které jsem si doslova zamilovala a samozřejmě pokukuju po dalších.
Krásný, i když upršený víkend, vám přeje
tuttobene:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...