Stránky

pondělí 19. května 2014

Vichy - Idéalia BB Cream

 V době uhasínajícího boomu CC je tak trochu pasé psát o BB. Nicméně možná se někomu bude hodit postřeh navíc, pokud bude stát před stejnou nabídkou jako já, Idéalia BB Cream od Vichy za 159,-. Běžná prodejní cena je někde kolem cca 450,- až 500,-. Kupovala jsem na parfémech.cz. Možná, že se podobná nabídka najde i v jiných internetových parfumériích, nebo se někdy objeví v nějaké akci v lékárnách.

 Vybrala jsem si světlý odstín clair. Při první aplikaci jsem měla pocit, že jsem zbytečně vyhodila 150,- oknem, ale naprosto zbytečná investice to nakonec nebyla. Jak se to tedy s Vichy Idéalia BB má? 
 BB vůbec nekryje a jen minimálně sjednocuje tón pleti. Takže pokud toto jsou hlavní atributy, které u BB či make-upu vyhledáváte, tak Vichy Idéalia BB můžete klidně pustit z hlavy. Vy, co máte pleť mdlou se zašedlým odstínem, tak pro vás to bude naopak užitečný pomocník. Idéalia umí vykouzlit rozzářenou a zdravě vypadající pleť. Doporučila bych ho pleti stárnoucí, suché, normální a smíšené, bez výrazných problémů, které je třeba maskovat. Mastné pleti bych ho nedoporučila, protože BB se samo o sobě dost leskne, přebytečný maz vůbec neabsorbuje a pleť nezmatňuje. 


  Obsahuje sice silikony, na druhou stanu díky nim lehce koriguje vrásky a celkem viditelně zmenšuje póry. Jako bonus vnímám SPF 25. Navíc příjemně hydratuje.

 Odstín clair je se studeným růžovým podtónem, což mně "žluťasovi" moc nehraje do karet. Jenže právě proto, že téměř nekryje, ani barevně nesjednocuje a v podstatě se ani moc barevně neprojevuje, tak mi to nevadí.
 Balení obsahuje 40ml produktu a tuba má příjmený zúžený aplikátor, ze kterého se BB prakticky dávkuje.

 Koupila bych si jej znovu? Za stejné peníze určitě ano. Zvlášť v posledních dnech, kdy jsem měla pracovně vypjaté období, na nic nebyl čas a ráno co ráno jsem vypadala jako vycuclá mrtvola, mi prokázal velmi dobrou službu a pleti vrátil jas. Určitě bude výborný i na období rekonvalescence po nemoci, když je třeba pleti dodat šťávu. 

Co vy, zkoušely jste Idéalii? Oblíbily jste si ji nebo ne? Příjemný vstup do pracovního týdne vám přeje
tuttobene:)

7 komentářů:

  1. Nezkoušeli, ale za ty peníze bychom ho kupovali hned. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem měla vzorečky, ale na mě byla moc mastná a vadilo mi to nulové krytí. nemám ráda nánosy, ale zároveň potřebuju, aby bylo vidět, že na sobě něco mám - čti aby nebyla vidět moje od přírody hnusná pleť :D navíc je na mě až příliš parfémovaná. ale třeba mamce vyhovovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ono, žádné krytí. Věřím, že mamce udělal pěknou pleť, protože co umí dobře,je rozzářit unavenou pleť a lehce korigovat vrásky.

      Vymazat
  3. Myslím, že za ty peníze, je to skvělá koupě. Jen já mám ráda krytí, ráda zakrývám své pihy. Na vrásky by se ale hodil i to rozjasnění mě baví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti, rozjasnění mě baví taky:) Akorát to to krytí neumí.

      Vymazat
  4. Po téhle Idealii jsem pokukovala dlouho, doma mám vzorky a čekala jsem jen až bude nálada něco prubnout, teda ale dost dobře nechápu, proč se tomu říká BB, když to náplň nesplňuje, proč tomu neříkají rozjasňovač :-), páč od BB jasně něco čekám, že to je prostě lehčí než make-up....a kryje to nějak a sjednocuje...ale hlavně že Ti nakonec nějakou službu za ty penízky udělal. Mě nadchlo celkem to CC od Bourjois, konečně jsem narazila v Douglasu na testery, tak jsem to okamžitě na sebe napatlala :-))) až dodělám BBB od Tebe, půjdu do tohohle, od nich mi to nějak všecko sedí, chemka nechemka :-D...

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...