Stránky

úterý 24. června 2014

arrivo del sole - Slunce je tu

Astronomické léto nám před pár dny začalo, tak je tady jeden tematický laděný článeček (zdrobnělinou mám na mysli jeho délku). Sluneční výzbroj a výstroj mám připravenou a slunění už nic nebrání.

Letos jsou mými pomocníky Lancaster opalovací mléko s SPF 50 a můj oblíbený třpytivý Garnier s SPF 30 (více zde). Novinkou v mé výbavě je Chanel UV Essentiel SPF 30 na obličej. Na ten určitě napíšu samostatný článek, protože nic moc o něm v blogosvětě (tom českém) není. Předešlu, že krom UV ochrany obsahuje velice jemnou opalizující složku, díky které umí nádherně rozbít barevné diskorekce a vytvoří iluzi zdravé projasněné pleti. Navíc si můžete vybírat z SPF 20, 30 nebo 50. Je po čertech drahý, ale jak se zdá, tak i po čertech dobrý! Co se týče výstroje, brýle jsem koupila za 2 libry u Dorothy Perkins a tunika (to je ten hadřík vespod) je z loňské kolekce Lindex.

A co vy? Jste už připravené na léto? Máte svoji oblíbenou značku opalovacích přípravků, ke které se vracíte nebo jste spíš fluktuant jako já?
Zdraví vás tuttobene:)

10 komentářů:

  1. Tuto, jakou lehkou vůni bys doporučila na léto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z těch, o kterých jsem psala na blogu by to byla svěže bylinná Tuscan Soul od Salvatara Ferragama, jako lehkou vnímám i Un Jardin Sur le Nil od Hermés, taky zde, mrkni do štítků.
      A když tak o tom přmýšlím zkusila bych i Chanel No. 19 Poudré, ta se mi ovšem líbí celoročně.
      Pokud máš ráda osvěžující zelený čaj, klidně bych doporučila i Green Tea nebo nějakou jeho odnož od E. Arden.:-)

      Vymazat
  2. Ja som si práve obľúbila opalovák Hawaiian Tropic, pretože vonia úplne božsky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Letos La Roche, dětský ve spreji, byl v akci a na to slyším. No a ještě zkusím alverde, ale obávám se, že příliš bělí. Tvé nemám vyzkoušené.

    OdpovědětVymazat
  4. Odeslo to nebo ne?
    Parfumerka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neodeslo. Tak potreti.
      Ten Chanel je hodne zajimavy, pis. Ale nepis, zes to nekde koupila za tri kila na netu a my ze si to mame koupit ta tri litry, jako obvykle...
      P.

      Vymazat
    2. Napisu:-) ted mam fofry. A ne tentokrat jsem se prohla a koupila ho normalne ve fannu, kde normalne moc nechodim, ale byla tam moc sikovna chanel lady a mela me hned zpracovanou:-)))

      Vymazat
  5. Alespon na to meli 20%, tak stal neco kolem 1200,-

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jojo, strpeni. Jen co si dovalim sunky napisu. Nebrala jsem notas a z ipadu se prispevky psat nedaji:(

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...