Stránky

úterý 10. června 2014

Burberry Body - tip na nákup

Jak jste si stačily všimnout, stav "NESTÍHÁM" nadále trvá. Přesto bych Vás nerada připravila o nákupní tip.
Máte-li rády vůni Burberry Body, momentálně máte možnost pořídit 85ml tělový závoj za krásných 242,-. Tady


zdroj

Body je nekonfliktní vůně do kanclu. Nepraští vás přes nos. Je ženského ražení. Mám tím na mysli, že je tělová, přítulná, mazlivá, ale ne zas moc, prostě tak akorát - univerzálně. Vyzkoušet ji můžete prakticky v jakékoliv parfumérii. U tělového závoje je třeba počítat s častou "impregnací", ale i tak mám pocit, že je to dobrý kauf. Já už jednu z čistě kořistnických pohnutek odklikla, teď jste na řadě Vy! :o)
Brzy u kosmetiky se na Vás těší
tutto:)

5 komentářů:

  1. A včera právě jsem studovala ty "závoje" a tělová mléka voňavá :-) - něco nekonfliktního do kanclu by se mi líbilo....jdu to očíhnout :-D...Fajn voňavý tip, jako vždy tutto!
    Já jsem v nestíhacím režimu také už pěkně dlouho, díky životním kotrmelcům, tak ani nestíhám číst mé oblíbenkyně.....Tak ať už máš brzy prázdniny a můžeš přepnout do odpočinkového módu :-D Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postřehla jsem, že máš momentálně složitější období. Držím palce, ať se to brzy změní. A rozjetý kolotoč? Z rodinného neprahňu vyskočit, vlastně ani z pracovního, tam se ovšem přimlouvám o částečné zpomalení

      Vymazat
  2. Zas raz výborný tip od Tutto, keby som ju v edt nemala doma, tak objednávam hneď:))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...