Stránky

úterý 17. června 2014

miš maš

 Dnes se dostávám k pár výrobkům, které používám, ale nějak se mi do samostatných recenzí nechce. Buď mě svoji kvalitou nepřesvědčily, nebo se jedná o okrajovky.

Nejdřív proberu 2 výrobky alverede.
Čistící krém pro smíšenou a mastnou pleť je jeden z mála výrobků od alverde, který si možná koupím opakovaně. Krém má lehkou polotekutou konzistenci. Nečistoty a make-up smývá dobře. Voní po amarantových sušenkách a je neskutečně jemný a nedráždivý. Nijak výrazně nevysušuje. Pokud pleť následně neošetřím krémem, tak pak si o vysušenou pleť koleduju, ale to já nedělám:-) Póry hloubkově nečistí na to je třeba použít větší borce (např. tady). Cena byla něco kolem 70 kaček. Pro denní čištění smíšené pleti doporučuju.


Chladivý a deodorační krém na nohy je do veder jako dělaný. Přináší úlevu pro nožky a navíc se s nimi dokáže domluvit, ať neblbnou a nezačnou se hned potit. Pokud máte nohy adeptky na přebornice v pocení, pak tento krém bude málo.

Noční liftingová maska Natura Siberica. K té nevím co napsat. Snad jen že neurazí, nenadchne. Použití je příjemné o tom žádná, ale viditelný efekt jsem nezaznamenala. tak alespoň ten placebo efekt, něco pro tebe má milá dělám (mám na mysli svoji pleť), tak si to koukej do budoucna pamatovat!


Hydratační krém od Biodermy pro suchou pleť. Podle mě je na světě velká řada mnohem lepších hydratačních krémů. Nekupovala jsem jej pro sebe. Občas si některá svá suchá místa máznu a pak jsem ho chtěla používat na střídačku s Holtovkou (mastí) na přesušená místa po ekzému u mého syna. Hydratace není špatná, to bych mu křivdila, ale je vcelku dráždivý a po použití na citlivé nebo čerstvě zhojené kůži štípe.


Suchý olej Nuxe. Tak tohle je dobrá sranda, jen trochu drahá. Mám ten se zlatými třpytkami, což ho u mě hned ze startu vyřadilo z použití na obličej, za to na těle vypadá báječně. Pokud vyrážím bez punčoch, máznu s ním nohy a ty vypadají hned o třídu lépe. Přece jen třpyt umí zakamuflovat ledasco. Rozšířené žilky nejsou zas tak moc rozšířené, kyškovitě bílé nohy chytnou hedvábný glanc. Jestli umí kamuflovat celufuj, to se mně neptejte. Jsem majitelka pěkné řádky ďolíků, ale tak krátké sukně nenosím. Mažu jen od kolen dolů. Vůně je omamně květinová s ořechově olejnatým základem. Mně se líbí, ale věřím, že spoustě lidem bude připadat trochu opulentní.
Olej je určen i na vlasy. Na ty ho běžně nepoužívám, mně vlasy zmastil. Ovšem v létě u moře si jeho vtírání do spodních partií dokážu představit.
Máte s některými mými produkty zkušenost? Osvědčily se vám? Krásné úterý vám přeje
tuttobene:)

3 komentáře:

  1. Huile Prodigeuse som mala v klasickom, netrblietavom vydani a musim povedat, ze ta vona mi po par dnoch isla dost na nervy. Podobne trblietave olejicky alebo emulzie mam v lete velmi rada, presne ako pises, na nohach to vyzera paradne. Ale kvoli voni preferujem ine znacky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vůně je dost silná a věřím, že může spoustu lidí otravovat. Trblietavé (to máte pěkné slovo:-) nožky ovšem dělá moc pěkné.

      Vymazat
  2. Ten olej vypadá krásně, třpytivé věci mám moc ráda. Žádný výrobek, co jsi tu uvedla, vyzkoušený nemám. Láká mě ten na nožky.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...