Stránky

úterý 22. července 2014

Chanel - UV Essentiel

Zdravím vás všechny po delší odmlce a navážu na minulý článek. Objevil se v něm UV Essentiel a ten některé z vás zaujal natolik, že jste si psaly o více informací. Pilně jsem ho poslední měsíc i během dovolené používala, tak přejděme k dojmům.

UV Essentiel je především ochrana obličeje, krku a dekoltu proti UV záření a volným radikálům. Dostupný je v koncentraci SPF 20, 30 a 50. Já si vybrala třicítku. Konzistence je lehká, hodně tekutá, tím pádem se velmi dobře rozmazává a i velmi malé množství roztáhnete po velké ploše pleti. 


Někde jsem četla, že SPF ucpává póry, v tomto případě žádné ucpávaní nehrozí ani náznakem. Emulze je opalizující, pleť rozzáří a zakamufluje hyperpigmentace. Líbí se mi na pleti i jen samotná. Během dovolené jsem už žádný makeup nepoužívala a maximálně mi výsledný efekt vyhovoval. Aby ne, když  se jedná o jeden z  must have pokladů samotného Karla (Lagerfelda). Jedinou nevýhodou je fakt, že na fotkách s bleskem hazím prasátka na všechny strany a když projíždím obrázky na googlu, tak koukám, že Karel taky :) Investice se rozhodně vyplatí. Dávkování přes zúžený konec je vcelku hygienické a obsah je třeba spotřebovat do 18 měsíců. Na spotřebování máme tedy 2 sezóny, praktické!
zdroj
30ml balení je k sehnání od cca 1200,- v internetových parfumeriích (v nabídce ho má momentálně třeba parfums.cz). Já ho kupovala za podobnou cenu ve Fannu, ovšem s dvacetiprocentní slevou, kterou zrovna nabízeli na kosmetiku Chanel.

Zůstaňte naladěny (možná i /i), už brzy čeká všechny mé čtenářky (a čtenáře) "rozdávačka".
Mějte se krásně a 
tuttobene:)

4 komentáře:

  1. Zní to docela lákavě, ale jedině se slevou.

    OdpovědětVymazat
  2. Tutíku, a ty ho používáš denně? Jako podklad pod makeup?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No v podstatě denně, ale make up už nedávám. Dám si denní hydratační krém (no spíš je to emulze) od Hauschky (ten nemá UV) a na něj si rozetřu toto.
      Jen pokud potřebuju vypadat vyloženě za "hvězdu" (a to jsem během dovolené nemusela a ani teď, dokud mám příjemnou letní barvu, si s tím moc hlavu nelámu) pak beru make up a to už Essentiel nepoužiju. On se pod make up použít dá, ale mě to příjde zbytečné, když ten už v sobě SPF má (alespoň ty moje ano). Je mi jasné, že nejpozději od půlky podzimu, kdy už makeup bude nutnost, tohleto půjde téměř k ledu. Snad jen v zimě, když budu na horách. No a pak ho doklepnu další léto.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...