Stránky

čtvrtek 24. července 2014

Dárečkový seriál

A je to tady! Konečně po více jak půl roce, tady máme novou "rozdávačku". Na své zaatlantické dovolené jsem pro vás vybrala pár kousků, které velebí nejedna zahraniční blog či youtube ikona. 
Pro nás Češky jsou přece jen hůře dostupné, lépe řečeno, nenajdeme je v místních drogeriích. Za sebe mohu předeslat, že dva ze tří kousků, o které si budete moci psát, opravdu stojí za to. Povyk okolo třetího dost dobře nechápu, ale asi to má dost do činění se skutečností, že obecně nemám tento typ výrobku v oblibě.
A teď k samotné rozdávačce. Protože chci udělat radost třem z vás, pojmu ji jako seriál. Každý týden vyjde jeden giveaway post. Od pondělí (jakmile post vyjde) do neděle 20:00 máte možnost si o kosmetiku psát do komentářů. 
Zapojit se mohou všichni, kteří sledují tuttobene přes GFC, či mě mají v G kruzích. Takže číhejte, v pondělí 28.7. vychází první díl "rozdávačky".

8 komentářů:

  1. Já se v září také chystám, ale nevím, jak sestavit wish list. Nějak nestíhám procházet blogy a chtěla bych si nakoupit super věci hlavně kosmetické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky vyloženě neměla čas sesumírovat co ano a co ne. Předodjezdové fofry mi to ani nedovolily. Co se týče běžně dostupných drogeriových značek doporučuju nákup ve Walmartech, oproti CVS mají o třetinu nižší ceny a spoustu akcí, navíc byly mohem víc zásobeni. To co se mi osvědčilo určitě ještě napíšu. Sephoru jsem nedala ani jednu, prostě s dětma nebyl čas. Parfumerii s kosmetikou jednu jedinou a zase jsem měla jen neuvěřitelných 5 minut. Doporučuju Clinique nebo Estée Lauder ceny mnohem nižší. Clinique řasenka High Impact je k sehnání za srandovní cenu něco málo přes 12 dolarů. V Sephoře bych koukala po značkách Laura Mercier, Marc Jacobs, Tom Ford no a z u nás běžně dostupných jako Chanel, taky vychází cenově mnohem lépe. To jen co mě tak v rychlosti napadlo.

      Vymazat
  2. Tak já budu číhat, protože tutto vybrala moc hezké dárky :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je neuvěřitelné, že ses trefila přesně do toho laku, který jsem si koupila i já na opačném konci koule! To mi připadá stejně pravděpodobné, jakože se srazí dvě lodi uprostřed oceánu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí něco znamenat! Vyšší síla? :-)

      Vymazat
  4. jůů, tak to budu číhat, hlavně na ten korektor mám zálusk (nebo spíš moje kruhy :D)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...