Stránky

pondělí 28. července 2014

Giveaway 1. díl

Dobré ráno milé dámy. Vypouštím do světa 1. díl naši minisérie. Tento týden si budete moci psát o lak  Revlon z "ovoněné" řady parfumerie, v krásném odstínu African Tea Rose. Tentýž má na sobě půvabná Lisa v tomto videu. A jen tak mezi námi přiznám, že mě trochu mrzí, že jsem si stejný odstín nevzala i pro sebe. Lahvička je kouzelná a lak taky. 

Co tedy musíte udělat, aby jste se mohly zapojit? Nebojte se, nebude to nic, co by vám zabralo víc než mitnutku vašeho času.

  1. Do komentáře napiště, které značky laků vám v našich drogériích chybí, nebo jestli jste s nabídkou na českém či slovenském trhu spokojené.
  2. Musíte být viditelní v GFC (pravidelných čtenářích mého blogu), nebo mě musíte mít viditelně ve vašich G kruzích.
  3. Pro rychlejší a bezproblémové zkontaktování nechte v komentáři na sebe email. Jsem už starší kousek, co si váží svého času a nechci hrát hru na klikanou. Nicméně akceptuju, pokud je to pro vás příliš osobní informace a nechcete ji takto napřímo zveřejnit. Pokud bude vylosován někdo bez uvedeného emailu a nebudu ho moci rychle dohledat, výhru ponechám rezervovanou 24 hodin. Pokud se mi do mailu do té doby výherce neozve, losuju náhradníka.
  4. Soutěže se mohou zúčastnit čtenářky s českou a slovenskou korespondenční adresou.
Giveaway probíhá od teď:-) do neděle 3.8. do 20:00. Výherce zveřejním v pondělí ráno společně s vyhlášením nového dílu.

Pohodový start do dalšího letního týdne a štěstí v losování vám přeje
tutto:)

30 komentářů:

  1. Tak tohohle miláčka růžového prostě chci už jen kvůli lahvičce :)))) Krása, a tahle značka mi trochu u nás chybí, jinak jsem vcelku spokojená. Líbilo by se mi akorát kdyby bylo třeba i OPI v dmce to by bylo fajn jinak, nejsem moc náročná :) Sleduji a email je Jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak já to zkusím :)
    Laky z drogerií vůbec nekupuji, přijdou mi ne moc kvalitní. Mám ještě zásoby z dřívějších dob, ale nové se snažím omezit. Lákají mě třeba laky BarryM nebo Color Club - oboje se dá sehnat na internetu. Ale preferovala bych, kdyby byly třeba aspoň na veletrhu (v drogerie ani nemá cenu doufat). Stejně tak bych ocenila dostupnější Nubar nebo China Glaze, abych je mohla vidět naživo před koupí. Pak mám ještě velmi oblíbené OPI, které se dají sehnat i za pěkné výprodejové ceny buď přímo u nich nebo na veletrzích.
    Na druhou stranu nakupovat na internetu mě baví :-)

    Tenhle lak vypadá úplně báječně. Asi si ho budu muset koupit tak jako tak :-D

    Sleduji dávno a můj mail je:
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mě v drogérkách chybí laky od Catrice, protože např. v Ostravě není možné žádný stojánek s touto značkou najít a přitom bych tak moc chtěla vyzkoušet třeba ten holografický lak :( Pak mi tam chybí samozřejmě i Revlon a to nejen v lacích na nehty, ale i v dekorativce, tak snad někdy..

    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Mně dost chybí p2, protože mají skvělé odstíny a překvapivě jsou dobré. Taky bych nepohrdla Barry M, sice mají na šminkách super ceny a rychle objednávku dodají, ale naše pražská pošta dokáže všechno ztratit, tak bych je radši kupovala v kamenném obchodě. A nezlobila bych se ani za GOSH nebo Pupa :)
    Naopka s-he, Miss Sporty, L´Oréal, Dermacol, Astor a asi i NYC k životu nepotřebuju :)
    email klasicky mademoiselleeem@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by se líbilo mít tu Walmart. Tam se mi laky líbí, Revlon mezi nimi. Přepočet klidně 20kc za 1 USD. Když nevyhraji, v září se po něm podívám :-)
    fx80010@@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Mne osobne chyba znacka Essie, maju neskutocne velky vyber odtienov a krasne limitky :) Co sa tyka momentalnej ponuky, asi najradsej mam laky Dermacol - One Coat, ale maju dost obmedzenu farebnu skalu, same ruzove a cervene odtiene.. Dobre skusenosti nemam s Catrice, neviem preco, takmer vsetky ich laky schnu vecnost.
    Sledujem cez GFC ako Nikavero. Mail mam na gmaili, zacina veri.soltesova@...

    OdpovědětVymazat
  7. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Uvítala bych značku China glaze, OPI nebo P2
    Z českých mám momentálně ráda Rimmel, GS a Avon.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem, co se laků týče, dost nenáročná, klidně si vystačím s nabídkou z drogerie. Stejně si ruce lakuju maximálně tak bezbarvým, barevné si dávám jen na nohy. Nejvíc jsem asi spokojená s Gabriela Salvette, u Coloramy je to kus od kusu, ale celkově to taky jde.
    Sleduji jako Micha(e)la.
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som si zacala nechty na rukach lakovat pomerne nedavno, ked som si prestala ohryzat nechty. S ponukou v drogerii som spokojna :D Mohlo by ich tam byt aj menej, aby som furt nove nekupovala. Inak mam najradsej asi Loreal laky :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) Já jsem s nabídkou na českém trhu spokojená, nejsem lakovací maniak a ve většině času na nich mám stejně nějaký bezbarvý lak, než se k tomu dokopu. Ale hodně jsem si oblíbila pískové laky od Gabriela Salvette, těch mám doma teda dost a pořád se mi neokoukaly. :) A momentálně mám zálusk na matný nadlak od L'Oréalu, protože jsem zjistila, že levnější značky jako Essence a Miss Sporty už je asi přestaly vyrábět. :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. tak jestli mi něco chybí, tak tyhle laky (a vlastně celý Revlon), okukuju je už dlooouho... a taky třeba Gosh
    littlegem seznam cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná sladká barvička i lahvička! :) S nabídkou laků na trhu jsem spokojená, ale možná jsem jen málo náročná, vždycky si někde vyberu. :)
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem asi jednoduchá a nenáročná, ale laky, které u nás v drogeriích najdu, mi stačí, nejsem totiž vůbec ani velký spotřebitel. :)
    tertour@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tento lak vypadá naprosto rozkošně.. byla by fajn, ho mít ve sbírce:))
    Co se otázky týče, tak já nijak extra v drogérkách nestrádám. Značek s laky je tam spousta, i některé fakt pěkné a kvalitní kousky se dají sehnat. Jenže díky blogu jsem přičichla i k jiným lakům a značkám, takže bych určitě nepohrdla značkou China Glaze, Essie, OPI.. a tak:) Nebo třeba p2 by také nebyla špatná. Ale co.. alespon nám tyto značky nezevšední, pro mě je to třeba "svátek", když takový lak můžu nalakovat:)
    sleduji přes GFC jako Luci
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tento lak som chcela vzdy vyskusat! :) este aj farba je krasna. Nechty si lakujem asi 2krat do tyzdna
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna laky na nehty moc neřeším. Připadá mi, že kvalita laků z drogerie je docela srovnatelná i s dražšími značkami a myslím, že nabídka barev a provedení je v drogeriích docela obstojná, takže mi to vyhovuje :)
    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. to je nádhera :) vyzerá ako olejček na vlasy alebo čo
    mne napríklad chýba značka sinful colors, je lacná, je dobrá a má rozmanité odtiene. občas mávam pocit, že drogérkové značky sú v odtieňoch dosť nudné (snáď až na essence a catrice) a že sa väčšie poklady nájdu medzi lacnými neznámymi značkami
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Mě chybí jako Nikče p2 ale klidně i ten Revlon bych brala. V Německu mají i Essie běžně v drogerii, tak bych se taky nezlobila a největší radost bych měla, kdyby se objevil v drogešce můj milovaný Nubar :D

    hancule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Práve Revlon mi na Slovensku chýba, ale som rada že existuje aspoň Sally Hensen- tie laky sú božské. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ta lahvička je nádhernááá...barva samozřejmě taky :) Mě laky v drogerii vyhovují. Kdysi jsem si objednávala Opi a ChG, ale teď když jsou drogerky plné krásných odstínů už nemám potřebu jinde shánět :)

    OdpovědětVymazat
  22. na slovensku mi určtie chýbajú laky od essie!! je to strašna smola že niesu :( sledujem :)
    Barborqaaa1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj tutto,

    tak tohle je teda letní barva! :)

    Mně by se v drogeriích líbil Barry M a P2, taky bych ocenila výběr holografických laků a nebo aby Catrice byla dostupná ve všech Rossmannech.

    svetpodles/zav/seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. mňa by potešili v obchodoch laky Essie, OPI a P2 (tie majú krásne piekové laky)... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  25. ježiš, ten je nádherný! i kdyby stál za prd, tak bych ho chtěla jenom na dívání! :D ... ale radši k otázce, já bych ocenila samozřejmě Revlon, ale pak taky Gosh, ten byl první, který mě napadl ;) nebo Barry M a P2 ... jináč takové ty Essie, O.P.I. nebo China Glaze mě vůbec neberou, přijdou mi zbytečně drahé ... laky kupuju jenom v drogérce, nechce se mi za ně moc utrácet, mám jich hodně a nemám šanci je spotřebovat :D takže L´Oreal, Miss Sporty a Rimmel - to jsou mí favoriti ;) akorát už skoro všechny barvy, které se mi líbí vlastním, takže budu asi muset zalovit do internetových vod :D zapiskyprolisku(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Ta barva je opravdu božská! :-)
    Nejvíce bych v drogérií uvítala Barry M a taky Essie v Rossmanu například. :-D
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Laky v drogeriích mi naprosto stačí - jsem spokojená s nabídkou :)
    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. já jsem na výběr laků nenáročná, většinou si lakuji jen přes léto a nabídka mi bohatě stačí
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ta lahvička je nádherná :) To musím zkusit :)
    Chybí mi Essie a SpaRitual - to jsou mé úchylky, ale jinak si s laky z drogerky vystačím - mám oblíbené od GS
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...