Stránky

středa 30. července 2014

Haul - kosmetické duperelky

Dnes mám pro vás ještě jeden kosmetický haul a to americké, především drogérkové dekorativky. Ukázka toho, co jsem stihla ve svých asi třech pětiminutovkách ukořistit v drogerkách (CVS) či Walmartu. Příště se už kouknem na zoubek "pastelce" od Revlonu.

V CVS moje první kroky vedly ke stojanu Maybelline. Jednak jsem chtěla koupit u nás nedostupný korektor pod oči - Age Rewind a pak jsem se musela kouknout, samozřejmě i koupit, celým světem opěvované lip elixir liquid color balms. Trochu mě uklidňovalo označení balms a nalhávala jsem si, že se přece nemůže jednat o prachobyčejný lesk. Bohužel jedná. Abych nestrádala, koupila jsem si rovnou dva. Nebojte, vám jsem taky jedno úžasné lepidlo dovezla. Víc si na něm zgustnu v některém z dalších postů. 
Další položky ze CVS už nepatří mezi duperelky, ale mezi věci běžné denní potřeby, tak popojedem.
Ve Walmartu jsem dokoupila další Age Rewind do zásoby, to se ví. A zakotvila u Revlonu. Jakmile jsem objevila řadu laků Parfumerie, vybrala pro sebe letní korálový odstín a pro vás druhý univerzálnější. Samozřejmě jsem zabrousila k dekorativce na rty, no a tady jsem více méně ze zvědavosti a na zkoušku sáhla po pastelce Just Bitten Kissable Balm Stain v korálovo oranžovém odstínu Randezvous. Proběhla jsem samozřejmě i ostatní stojany, ale byl to spíš průlet, než zevlování. I tak mě ten průlet stál úplatky v podobě Maybelline Baby Lips a Covergirl lesku na rty, které si promptně vynutila moje rampepurda. U L'Oréalu mají nový level True Match makeupů, krom balení se  mi líbil nekonečný výběr ostínů, ale na koupi jsem si netroufla. Současná evropská verze True Match mi nevyhovuje a ve Walmartu, kde jsem se u L'Oréalu zastavila déle, neměli testery. Vlastně tam nebyly testery k žádné dekorativce.
V parfumerce jsem si koupila eMinu oblíbenou řasenku Clinique High Impact. Loni mi eM poslala miniaturu a uznávám, že je fakt dobrá. Tak jsem si počkala a koupila ji v její domovině, kde je mimochodem vcelku levná. Vyšla na cca 250 kaček, takže co se týče ceny, je to tak trochu bizardní, ale další drogérkovka:-)
Poslední úlovek je moje delší dobu vyhlídnutá Rouge Coco Shine v odstínu 78 - Interlude.

V letadle jsem nakonec dokoupila malý traveller's set OPI laků a malou bonboniéru vůní britské Penhaligon's a dílo bylo dokonáno.
No a to je z dnešního voyerského okénka vše. Na vše, co zde bylo dnes zmíněno se časem dostane a podám report.

Mějte krásný den a 
tutto bene:)

13 komentářů:

  1. Clinique High Impakt je už dlouhé roky moje nej řasenka, vlastně i mojí ségry:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a samozřejmě bezva nákupy!!! Revlon mám moc ráda, škoda, že se neprodává v drogerkách i u nás:(

      Vymazat
    2. Revlonu je opravdu škoda, ten bych tady taky viděla ráda.

      Vymazat
  2. Jeeežiši, dokonalý nákup. Přesně vše bych si koupila i já :D No a ještě asi i něco navíc, až bych se vzpamatovala ze všech těch regálů kosmetiky v americké drogérce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno, ty regály jsou opravdu dlouhé :-) Většinou od každé významnější značky tak 3x-4x delší než u nás. Ale všimla jsem si, že nejvíc prostoru je věnováno podkladům a make-upům. Jasně, musí pokrýt široké spektrum od bělošek po černošky, ale i tak, ty nuance mezi odstíny a pak samozřejmě všemožné formule a konzistence. Co se týče očních stínů, tam mi výběr přišel zhruba stejný jako u nás (pokud srovnám třeba L'Oréal. Rtěnky, balzámy, lesky, opět větší škála odstínů. Ale celkově mám dojem, že Američanky dávají velký důraz na makeupy. Podle stojanů jednozačně.

      Vymazat
  3. Clinique rmascaru chvalim, patri aj medzi moje TOP... a ten OPI set je bozi!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak v září si koupím tu řasenku, lak Revlon a ten korektor? Co dál? Díky, super článek, takový před cestou do USA potřebuji. Samozřejmě VS prádlo už je koupené a čeká na mne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U revlonu určitě ještě tu pastelku na rty. Článek chystám a jsem z ní opravdu nadšená. Korektor se taky objeví, osobně mi sedí, pracuje se sním dobře. Nedosahuje sice kvalit highendových, ale z drogeriových je to jeden z nejlepších krycích, které jsem kdy měla.Víc než rozjasňující je krycí, takže kdo trpí na kruhy, tohle by mohl být dobrý tip.
      VS prádlo? Jsem zvědavá!:-) Taky jsem se zastavila a pár "spoďárů" nakoupila.
      Užij si cestu! Hned bych jela znova.

      Vymazat
  5. Výborne si nakúpila, Tutti! Hlavne ma zaujal ten korektor a samozrejme Rouge Coco shine, mám ho, len v inom odtieni. Sada mini parfumov a lakov je tiež paráda! Máš môj obdiv, si statočná, že si nenakúpila dva kufre :-D Pri tom, aký tam majú výber a ceny, veď to vidieť na cene Clinique.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Mno, mě od kosmetického delíria zachránil nedostatek času. Lépe řečeno děti, které zrovna moc u kosmetiky nespolupracovaly. Jo, v Toys are Us nebo v jiném hračkovém oddělení jsem měla sto chutí jim to vrátit:-)
      Ceny jsou opravdu bezkonkurenční, trh je veliký.

      Vymazat
  6. Tak cena řasenky je fakt luxusní ...chci takyyyyy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý nákup :) Soňa

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...