Stránky

neděle 27. července 2014

SR-Skincare II

Ze startu jara jsem vám představila svůj první nákup u SR-SKINCARE, ke koci jara se tu pak objevily recenze, veskrze pozitivní. Dnes tady máme malou čumendu, co a proč jsem objednala tentokrát.

Vitamín C sérum jsem zopakovala. Po prvním balení jsem si ho zamilovala natolik, že ho chci mít v lednici už pořád. Více zde.
Další můj oblíbenec je sérum Elixír (tady), ale ten měl zrovna krátkodobý výrobní výpadek, tak jsem místo něj tentokrát zvolila alternativu SNAP 3000. Sama jsem zvědavá na výledky. Zatím jsem ho použila jen párkrát. Na hodnocení je ještě příliš brzy.
Dále jsem si vybrala Genix 14 Moisturiser Lotion, které má podporovat syntézu kolagenu a elastinu. Hodí se na vrásky na čele, vrásky kolem rtů, ty od úsměvu.
Poslední novinkou (pro mě) je čistící a odličovací pěna Natursurf-c.

Recenze na nové produkty se určitě za pár týdnů objeví. Celkově jsem s SR-SKINCARE hodně spokojená. Ceny jsou víc než lidové, poštovné taky. To, co je na blogu už od této značky zrecenzováno, doporučuju všemi deseti. Doufám, že mezi mé hot things přibydou další.
Krásný zbytek víkendu a zítra u 1. dílu giveaway se na vás těší 
tuttifrutti:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...